Olemme tulossa kesällä linja-autolla Kalajoelle. Onkohan Kalojoelta sitten jatkoyhetyttä särkille ja kuinka kaukana ne keskustasta ovat?
Matkalainen hukassa
6
592
Vastaukset
- asuja
siitä et aiotteko yöpyä siellä merenrannalla!!!
Sieltä kyllä saa kaikki palvelut mitä vaan voi olla, keskustaan on matkaa etten väärin sano pari kilsaa, ihana paikka, ihana myös lasten kannalta, myös ihan pienten, ja aikuisille virikettä.. Oon itekkin sinne menossa juhannuksen jälkeen, taas uudelleen..- asuja
unohtu sanoa, et luultavasti sieltä särkiltä on linja-auto yhteys sinne keskustaan, ihan varma en ole ku aina omalla autolla olen siellä ollut, mut kuulin kyllä et ois.....Hyvää lomaa teille ja nauttikaa...
- lomaa
Sen verran kuitenkin vielä infoa, että kalajoki kuukuu keski-pohjanmaan, eikä pohjanmaan maakuntaan! :)
- kuuluu
Pohjois-Pohjanmaahan!
- Etäisyyttä
Kyllä Kalajoen keskustasta on kuitenkin noin 10 kilometriä Särkille. Ei paria kilsaa kuten joku tuossa sanoo. Tietääkseni sinne kyllä kulkee bussi ainakin näin kesällä, en ole varma kun en ole koskaan sitä liikkumismuotoa sillä välillä käyttänyt. Sehän selviää Kalajoen matkahuollosta kun soitat ja kysyt. Hyvää kesää!!
- päin
olette tulossa kalajoelle. Jos tulette Kokkolasta päin niin voitte jäädä kasitieltä hiekkasärkkien kohdalla pois. Jotkut linkkarit kiertää vielä ihan särkkien kautta eikä vain kasitiellä. Keskustasta on muistaakseni 7 kilsaa särkille. Uskoisin että kesällä menee linkkareita särkille keskustastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818