Minoltan x700 paketti

Puve

Olen myymässä tosi siisti kuntoisen Minoltan x700 rungon Minoltan program 2800 af salaman.
Optiikat ovat Minoltan MD W.ROKKOR 24mm f2.8, Minoltan MD W.ROKKOR 35mm f2.8, Minoltan MD ROKKOR 50mm f1.7 sekä Tokina 135mm f2.8.

Mikä olisi asiallinen hinta ko. paketista

4

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killikka

noista hinnoista en paljoo tiedä.

mutta myytkö tämän 15 e.
      MD W.ROKKOR 24mm f2.8

• Puve

Moi!
        Olin kyllä ajatellut saada tosta 24mm lasista enemmän kuin 15 egee, on sen verran hyvä lasi ettei lähde tohon hintaan.

• juttunen
        Puve kirjoitti:

Moi!
        Olin kyllä ajatellut saada tosta 24mm lasista enemmän kuin 15 egee, on sen verran hyvä lasi ettei lähde tohon hintaan.

se Tokina ei säväytä mutta muutoin on hyvin asiallinen ja laadukas paketti. Pidä se pakettina äläkä myy sitä laajakulmaa erikseen ainakaan tuollasella naurettavalla hintatarjouksella. Hatusta tempasen 250 juroa koko paketille. Mutta kuten tunnettua, se käypä hintahan on se, mitä tuotteesta tiettynä hetkenä markkinoilla suostutaan maksamaan.

• 20 vuotta Minoltaa harrastaneena ja keränneenä uskallan antaa jonkinlaista arviota: x-700 runkoja on myyty haitarilla 80-150 euroa, kunnosta riippuen. Salamalla ei ole juuri mitään arvoa. PX:t kun ovat paljon parempia MD-runkojen kanssa kuin nuo AF-salamat. 35mm 50 euroa ja 50mm 35 euroa. Jos 50mm olis 1.4, hinnan saisi tuplata (heh.. ja jos 1.2, hinta olisi min. 250 euroa). Toi 24 millinen on jo jonkinasteinen harvinaisuus ja jos sattuu sopiva ostaja löytymään, siitä saattaa ihan hyvin saada jopa 100 euroakin, joten myisin sen erillään tuosta paketista. Tokinalle en oikein osaa antaa mitään arviota, mutta jos tarvitsisin 135 millistä itselleni käyttölasiksi, antaisin siitä ehkä 50 euroa(?). Keräilijöitä se tuskin kiinnostaa lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe