Talven aikana tankkiin on ilmestynyt mustaa hienojakoista sakkaa. Joku osasi kertoa, että polttoöljyssä saattaa elää bakteeri - onko totta ja voisiko tämä olla sitä?
Hyviä vinkkejä tankin ja putkiston puhdistamiseksi niin, että tästä pääsee lopullisesti eroon. Tankissa ei ole huoltoluukkua, joten pienestä reijästä on häätö suoritettava.
Bakteeri tankissa?
5
1266
Vastaukset
Esim StarBrite on tuonnut markinoille erinomainen enzymi-tuote jolla puhdistat tankkisi.
Ainoa ongelma on että joudut vaihtamaan suodattimet pari kertaa hoidon jälkeen.
Kannattaa sen jälkeen lisätä enzymi tankiin säänöllisesti.- biokemisti
Tämähän varsinainen ihmeaine on, korjaa kaikki polttoaineeseen liityvät ongemat mitä vai voi kuvitella..liian hyvä ollaseen totta!
Mutta voihan se joissakin ogelmissa auttaakin, mene ja tiedä..
- mullaolikans
Soittele Neste oy lle ja kysele sieltä. En tarkoita huoltamoita vaan oikein sinne labraosastolle. Kerro murheesi ja hups sieltä tulee neuvo joka auttaa.
En muista enää puhelin numeroita.
Minulla bakteeri teki polttoöljystä lähinnä sammakonkutua muistuttavaa tahnaa. Pyysivät lähettämään näytteen labraan.
Nesteeltä lähetettiin minulle purkillinen ainetta sekä käyttöohjeet. Lisäksi sain selvityksen "pöpön" nimestä sekä sen syntymekanismista. Sitten vaan toimeen ohjeiden mukaan eikä ongelmia ole tuon jälkeen ollut. - Petex
Jos tankki ei ole kovin iso ja on irroitettavissa, niin minä tekisin sille täyshuollon. Jos tankki on vähänkään vanhempi siellä on kumminkin muutakin kuin mainittua kasvustoa. Lisäksi näin sen saa poistettua varmasti kokonaan. Aikaa tähän menee hyvin valmistautuen vain yksi päivä.
- Tankki tyhjäksi ja aine kierrätykseen
- Tankki irti
- Huoltoluukun teko, samalla näkee oikeasti sinne sisään.
- Huolellinen pesu
- Tankki paikoilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146