• Saako rauhanturvaaja naista? •

Vuoroin vieraissa...

Vaimo alkaa olemaan jo siinä iässä, että tekis mieli päästä vähäksi aikaa pois kotoa. Vuodeksi tai pariksi ainakin. Olen miettinyt rauhanturvaajanhommia, koska olen res-au ja kielitaitoakin löytyy.

Mutta kuinkas on naisten laita "siellä jossain"? Saako rauhanturvaaja naista vai vai pitääkö lohtua hakea palvelustovereista?

93

28657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoversLine

      Kyllä varmasti saat (jos ei muuten niin maksullista).. näin olen exältäni kuullut. Sääli jos pitää lähteä ko. tehtäviin vaan naisten perässä ilman muuta motiivia.

      • die_weisse_rose (katso prof...

        ...ja muutama muu Galleriani...


      • Oikeassa olet my love...

        Naisten perässä ei kannata juosta, eikä miestenkään. Säästyy paljolta murheelta ja tuskalta kun elää fiksusti.

        Ihailen vaan kaukaa...jos näen sua jossain, vaikka käyneenä mun sivullani. ;)

        @-}- @-}- @-}- kukkasia sulle...


      • Ei ole epäilystäkään,etteikö rauhanturvaaja saisi,
        aktihan on maailman vanhin,molemmat sukupuolet
        haluaa sitä,ja tarjoajia riittää, naisia ja miehiä.


      • Nimetön
        vlarimir kirjoitti:

        Ei ole epäilystäkään,etteikö rauhanturvaaja saisi,
        aktihan on maailman vanhin,molemmat sukupuolet
        haluaa sitä,ja tarjoajia riittää, naisia ja miehiä.

        Olen painanut rt-reissuja kolmessa eri maanosassa ja voin todeta että näin aktiivisia runkkareita ei Suomesta löydy. Eli kyllä tuo perseen hommaaminen tapahtuu sitten lomilla. Tuo naisen puute onkin aina näiden reissujen suurin ongelma tuon turvallisuuden lisäksi. Muutenhan nämä on kurkohommia.


    • Suomalainen sotilas

      Otsikko kertoo kaiken

      • Ellen

        höh,,,


    • huolia

      Voi olla että tarvii olla sopiva ammatti että edes pääset komennukselle. Vähän nihkeästi ottavat ikämiehiä.

    • kuin kättä

      Rauhanturvaajat saavat kouria jonkun koiran persettä femmalla.Rauhanturvaajille ei anna edes arabit.

      • aikoinaan...

        raiskannut japanissa nuoren (12 vee) tytön, kun tämä oli tulossa koulussa?

        Saa olla aika sairasta porukkaa että tuollaista tapahtuu... :0


      • Rokka...
        aikoinaan... kirjoitti:

        raiskannut japanissa nuoren (12 vee) tytön, kun tämä oli tulossa koulussa?

        Saa olla aika sairasta porukkaa että tuollaista tapahtuu... :0

        Se on jätkät saunan taakke vaan ja rynkky tolle tytölle! Eiköhän Japanistakin joku sauna löydy?

        Kyl perkele tuollasilta pitäis ainakin pallit leikat poes! >:(


      • Nightdust
        aikoinaan... kirjoitti:

        raiskannut japanissa nuoren (12 vee) tytön, kun tämä oli tulossa koulussa?

        Saa olla aika sairasta porukkaa että tuollaista tapahtuu... :0

        Kaikki sotilaat vieraalla maalla ei ole Rauhanturvaajia!
        On tainnu mennä puurot ja vellit sekasi kirjottajalta.
        Jenkit on japanissa pitämässä tukikohtaansa ei turvaamassa minkäännäköstä rauhaa.

        Aiheeseen oma kommentti n. 5 vuoden kokemuksella rauhanturvaamisesta.
        Rahalla saa, paikallisiin ei kannata sekaantua ja palvelustovereilta saa jos osaa hoitaa hommansa oikein. Reissuissahan on sekä miehiä että naisia, ihan mieltymyksen mukaan.


    • Sjööbe

      Miten voi käydä mielessä et lähtis faitteriks jonnekinpäin maailmaa vaan sen takia jotta sais vierasta seksiä?? Siis jos motiivi ja kiinnostuksen kohde on vieraissa naisissa, eikä siinä rauhanturvaamisessa, olis ehkä parempi miettiä sitä lähtöä uudelleen. Se on kyllä totta että siellä missä on sotilaita, on myös maksullisia naisia, mut eipähän niitä oo mikään pakko käyttää. Mut en moralisoi yhtään enempää, se on kuitenkin jokaisen oma asia mitä tekee, samasta asiasta vaan tuppaa olemaan useampia mielipiteitä aika paljon...

      • Rakkaus on tulista

        Eihän se ole mitenkään tavatonta, että nainen rakastuu vieraan maan sotilaaseen!

        Suomalaisnaiset naivat sakemannien kanssa! Ja jenkkipojjaat saivat monen Vietnamin tytön sydämen sekaisin.

        Miss Saigon -musikaalissa jenkkisotilas ja vietnamilainen baarityttö rakastuvat. Vuosien kuluttua sotilas palaa Vietnamiin, mutta asiat ovat muuttuneet.... Niisk!


      • Sul on mun luonto.
        Rakkaus on tulista kirjoitti:

        Eihän se ole mitenkään tavatonta, että nainen rakastuu vieraan maan sotilaaseen!

        Suomalaisnaiset naivat sakemannien kanssa! Ja jenkkipojjaat saivat monen Vietnamin tytön sydämen sekaisin.

        Miss Saigon -musikaalissa jenkkisotilas ja vietnamilainen baarityttö rakastuvat. Vuosien kuluttua sotilas palaa Vietnamiin, mutta asiat ovat muuttuneet.... Niisk!

        Voisi sille jenkille sanoa. Olisi pysynyt Saigonissa loppuun asti, niin kaiikki olisi toisin.


      • Suomalainen sotilas

        Kuinka yleviä kuvittelet keskivertorauhanturvaajien motiivien olevan. Kyllähän siinä on oma lehmä ojassa itse kullakin. Harvoilla on todellisena motiivina maailmanrauhan ja demokratian turvaaminen ja humanitääriset syyt. Eikä siinä mitään, Ihmisiä me olemme vahvuuksineen ja heikkouksineen.


    • nauraa......juuh ei todellakaan kannata mennä naista hakemaan yk-joukoista....ja muutenkin tuolla asenteella tuut kuin leppäkeihäs maitojunalla takaisin....mee vaikka taikkuihin pääset helpommalla etkä samalla pilaa yk-joukoissa palvelevien mainetta...
      grin

      pari vuotta kanavalla ja saarella pyörineenä

    • ext-rauhanturvaaja

      Olin rauhanturvaajana afkanistanissa eikä olisi tullut mieleenikään siellä alkaa naimaan!
      Siellä oli pikkuisen tärkeämpää tekemistä, siitä ajatteleminen järkyttää vieläkin.,.,.,

      Mene baariin tai minne muualle tahansa.

      Rauhanturvaajiksi ei haluta mulkku pystyssä juoksevia pellejä!

    • jabux

      Ainahan komea solttupoika saa.........
      Kannattaa keskittyä niihin työtehtäviin, niin henki säilyy. Lomilla asia on sitten erikseen. Lomille kannattaa lähteä jonnekin muualle kuin Suomeen......ja kyllä saa. Parin reissun verran on kokemusta.

    • kantajääkäri

      Kyyyyylll

    • my memories

      Siellä ei saanut huoraa, ellei Makemaasta hommannut kumihansikaskäsittelyä. Mutta sensijaan pillua olisi tarjolla hyvin leirissä. Inttitytön kulahtanuttaa tuheroo. Mutta aika tasotonta halpaa lihaa, hyi! Monihan siellä petti akkkaansa ja pani näitä suomen armeijan kouluttamia panopuita. Mutta joku taso se olla pitää!
      Niin ja aika moni tykkäsi ottaa ne parin skopskot ja mennä poikien kans saunaan. Sekin aika epäilyttävää kun homoporukan saunominen oli monelle se tärkein asia siellä joukoissa ja se kännääminen. Mutta lapset on lapsia:)

      • Mieheni = Tsadissa

        katkeralta.. tekstisi paljastaa, että et ole ollut rauhanturvaajana yhtään missään... tai sitten sua ei otettu saunaan mukaan XD

        Kosovo kai onkin kaikkein helpoimmasta päästä jos rauhanturvakohteita mietitään.. näin olen ymmärtänyt..? Tsadissa ja Afganistanissa tuollainen kuvailemasi sauna-viina -elämä ei vaan ole mahdollista. Tsadissa ja varmasti Afgoissakin on todella tiukat määräykset alkoholin käytöstä.. eli sitä ei siellä voi käyttää käytännössä ollenkaan (www.mil.fi).

        Surullista huomata, kuinka kateudella ja katkerasti monet suhtautuvat rauhanturvaajiin ja rauhanturvaamiseen.


      • Kohta takaisin AFG
        Mieheni = Tsadissa kirjoitti:

        katkeralta.. tekstisi paljastaa, että et ole ollut rauhanturvaajana yhtään missään... tai sitten sua ei otettu saunaan mukaan XD

        Kosovo kai onkin kaikkein helpoimmasta päästä jos rauhanturvakohteita mietitään.. näin olen ymmärtänyt..? Tsadissa ja Afganistanissa tuollainen kuvailemasi sauna-viina -elämä ei vaan ole mahdollista. Tsadissa ja varmasti Afgoissakin on todella tiukat määräykset alkoholin käytöstä.. eli sitä ei siellä voi käyttää käytännössä ollenkaan (www.mil.fi).

        Surullista huomata, kuinka kateudella ja katkerasti monet suhtautuvat rauhanturvaajiin ja rauhanturvaamiseen.

        Miehesi Tsadissa....
        A-maassa ainakin pystyy juomaan enemmänkin kuin 2 operatiivista olutta. Tsadista en tiedä, kun en (vielä) ole ollut.
        Kaikissa operaatioissa on samat säännökset alkoholin kanssa, mutta ei toimi kuten mil.fi kertoo.

        Naisen hakuun sinne kuitenkaan ei kannata lähteä. Enempi naisia on kuitenkin ihan jossain muualla kuin RT-hommissa.

        Kyllä ykkös-motivaatio on raha ja toisena tulevat sitten tasaisesti vaihtelunhaku, vaikuttamisen mahdollisuus, kielitaidon petraaminen yms...

        Uskon, että kysymyksen tekijäll tulisi kovin äkkiä mamma mieleen siellä jossakin, joten pysyisi vaan kotosalla. Tosin tuo kysymys on tehty jo 2006, joten saattaa olla, että on jo takaisin tullutkin ;-)


      • en pannut muistaakse
        Kohta takaisin AFG kirjoitti:

        Miehesi Tsadissa....
        A-maassa ainakin pystyy juomaan enemmänkin kuin 2 operatiivista olutta. Tsadista en tiedä, kun en (vielä) ole ollut.
        Kaikissa operaatioissa on samat säännökset alkoholin kanssa, mutta ei toimi kuten mil.fi kertoo.

        Naisen hakuun sinne kuitenkaan ei kannata lähteä. Enempi naisia on kuitenkin ihan jossain muualla kuin RT-hommissa.

        Kyllä ykkös-motivaatio on raha ja toisena tulevat sitten tasaisesti vaihtelunhaku, vaikuttamisen mahdollisuus, kielitaidon petraaminen yms...

        Uskon, että kysymyksen tekijäll tulisi kovin äkkiä mamma mieleen siellä jossakin, joten pysyisi vaan kotosalla. Tosin tuo kysymys on tehty jo 2006, joten saattaa olla, että on jo takaisin tullutkin ;-)

        Olihan siellä missiolla ne muutamat halvat rimpulat lehmät joita jätkät pani ja petti kotona odottavia akkojaan. Oli ne panolumputkin varattuja ja mies suomessa, mutta munaa ne sai jokainen, se on saletti! Tai ainakin jonkinlaista runkkauta harrastivat, jos ei kännisellä alkoholisoituneella rt-pojalla stondannut, kuten hyvin mahdollista on.
        Naisilla tuppasi ero tulemaan, koska kännipäissään panettivat itseensä hellyyden tuskissaan tai muuten vain kun sairas mieli ja kova pyrky erikoistehtäviin, ja ei sitten pitänyt hermo ja sai varmaan joku jonkun visvankin reikäänsä mitä ei kyennyt peittelemään sitten kotna odottelevalta kultsiltaan. Aika halpa kuva jäi niistä c-luokan naisista kyllä, ei voi muuta sanoa! Ja en kunnioita yhtään tuollaisia pillunsa kautta pyrkyreitä.
        Täällä kotona niillä varmaan ei kovin paljoa meisseliä ole tarjolla jos vapaille markkinoille joutuvat sillä naamalla.


      • hah mikä horo!!
        Mieheni = Tsadissa kirjoitti:

        katkeralta.. tekstisi paljastaa, että et ole ollut rauhanturvaajana yhtään missään... tai sitten sua ei otettu saunaan mukaan XD

        Kosovo kai onkin kaikkein helpoimmasta päästä jos rauhanturvakohteita mietitään.. näin olen ymmärtänyt..? Tsadissa ja Afganistanissa tuollainen kuvailemasi sauna-viina -elämä ei vaan ole mahdollista. Tsadissa ja varmasti Afgoissakin on todella tiukat määräykset alkoholin käytöstä.. eli sitä ei siellä voi käyttää käytännössä ollenkaan (www.mil.fi).

        Surullista huomata, kuinka kateudella ja katkerasti monet suhtautuvat rauhanturvaajiin ja rauhanturvaamiseen.

        tää yks lehmä luulee tietävänsä paljonkin:) sun ukkos nai vierasta siellä tsadissa ja juo viinaa ja PISTE!


      • esbo-gay

        muutki pojat tais panna toisiaan enempiki. Ne tykkäs saunoa ja homoilla muutaman skopskon jälkeen ja mennä sitten körmyyn naimaan toisiaan ja juomaan viinaa.


      • Ölövi
        esbo-gay kirjoitti:

        muutki pojat tais panna toisiaan enempiki. Ne tykkäs saunoa ja homoilla muutaman skopskon jälkeen ja mennä sitten körmyyn naimaan toisiaan ja juomaan viinaa.

        Että mikäli homostelu on noin yleistä rt- tehtävissä, se vaikuttaa ylennyksiin ja muuhunkin toimintaan ? Olisikohan kuitenkin jonkinlainen seula paikallaan tässä asiassa ?


      • Ihan hävettää
        Ölövi kirjoitti:

        Että mikäli homostelu on noin yleistä rt- tehtävissä, se vaikuttaa ylennyksiin ja muuhunkin toimintaan ? Olisikohan kuitenkin jonkinlainen seula paikallaan tässä asiassa ?

        PopPr on se avainsana millä pösilökin pääsee leuhottamaan tehtävälle. Homoilukaan ei liene siis ihmeellinen asia.


      • suomen kansa
        Ihan hävettää kirjoitti:

        PopPr on se avainsana millä pösilökin pääsee leuhottamaan tehtävälle. Homoilukaan ei liene siis ihmeellinen asia.

        Eihän siellä Porissa ole kuin hinttejä ja homoja, eli ei mitään uutta auringin alla.


    • Merenmies...

      Rauhanhurmaajan tehtävä on seistä ovella ritarillisesti vartiossa silloin kun muut nussii.....

      • pykälämies (suvido)

        Pykälässä ollaan aina siksi, jotta homostelurauha säilyisi körsmyissä!


      • Pottu korpraali
        pykälämies (suvido) kirjoitti:

        Pykälässä ollaan aina siksi, jotta homostelurauha säilyisi körsmyissä!

        Tämän palstan kirjoittelusta, että ns, homostelu olisi rt ja kriisinhallinta joukoissa erittäin yleistä. käsittääkseni se ei voi olla vaikuttamatta kielteisesti porukan yleiseen henkeen. Mutta koska "ruskeanreiän ritareita" porukoissa pyörii, niin olisikohan paikallaan perustaa erityinen oma "rt-homppania" em, kavereille.


      • Gay-fighter
        Pottu korpraali kirjoitti:

        Tämän palstan kirjoittelusta, että ns, homostelu olisi rt ja kriisinhallinta joukoissa erittäin yleistä. käsittääkseni se ei voi olla vaikuttamatta kielteisesti porukan yleiseen henkeen. Mutta koska "ruskeanreiän ritareita" porukoissa pyörii, niin olisikohan paikallaan perustaa erityinen oma "rt-homppania" em, kavereille.

        Mikäs sen ihanampaa kuin ottaa parit skopskot ja mennä körmyyn imemään kikkeliä ja ottaa se suoleen?
        Ei siellä viihdy ihan heterona.


    • Alik Hyvönen

      Ainakin Israelissa on rauhanturvaajien seuraan hakeutuvissa paikallisissa maksullisissa naisissa niin paljon hiviä, että turvallisempaa on pysytellä kotoisessa homostelussa vain oman porukan kesken.

      • Alfa-uros

        kumi päälle ja munaa suoleen. Niin me kosovossakin tehtiin kun bonjattiin et ollaan sellasii poikii.


    • Tummelia matkaan

      vähintään kaksi naista varattuna, oikealle kun katot näät Kyllikki Nyrkin ja vasemmalla on taas Marjukka Nyrkki, kaksosia kun ovat niin sama sukunimi.

      Ja tuvan naapuripedeistä löytyy niiden serkut, jos sattuu omat naiset kyllästyttää.

      • pojut olla

        alhaalla käyneetkään kun tuollaisia haastavat. Supaukkoja tyynni.


      • red 666
        pojut olla kirjoitti:

        alhaalla käyneetkään kun tuollaisia haastavat. Supaukkoja tyynni.

        jotkut vain snaovat miten asia on. Ei siellä "alhaalla" mitään erikoista näe. Ihan leirissä homoilua ja paskanjauhatnaa koko touhu.


    • ja paskaa...

      Olen kiertänyt viimeisen kymmen vuoden aikana reissuja useammankin, enkä ole tavannut/kuullut kuin yhdestä homosta, joka sekin pärjäsi porukassa ihan hyvin eikä häirinnyt/ahdestellut muita..

      Suuri osa tästä paskankirjoittajasta on varmaan hakenut reissuun, muttei päässyt! Sitten mollataan täällä, miten homohommia ne rt-hommat on.

      Viinaa juodaan kaikkialla, missä suomalaisia on. 98% kavereista tekee työnsä kunnolla ja tunnollisesti, nähty on. Parhainta, seulottua ja luotettavaa porukkaa. Monta ystävää reissuista tullut.

      • ei koskaan turvaa

        Täytyy kommentoida näin "uhrin" näkökulmasta eli kun tapaat rauhanturvaajan....Itse tutustuin reiluun,rehelliseen ja luotettavaan (omasta mielestään) rauhanturvaajaan muutama vuosi sitten,mutta se osottautuikin melkoiseksi roistoksi. Jälkeenpäin tiesin että hänellä oli muijia jokapuolella sekä kotimaassa että reissussa, pani siis kaikkea mikä liikkui........Itseään hän piti rehtinä sotilaana ja muisti aina mainita että huorissa en käy. Mutta asia oli kuitenkin toisin kun toiset naiset alkoi soitella minulle,että tunnetkos sen miehen.pakkohan se oli myöntää että olin myös minä joutunut huijatuksi,siis pelkkä seksiobjekti. Itse pääsin pelkällä säikähdyksellä,kun kävin sukupuolitesteissä. Rakkaat siskot,kysykää ammatti kun tapaatte miehen......ja suomalaiset rauhanturvaajat HÄVETKÄÄ! T. Pettynyt
        Ps. Olisipa hyvä aihe iltapäivälehtiin,mitä "meidän miehet" touhuaa maailmalla - voisin antaa haastatelun asian kokeneena!!!!!!!!!


      • HÄPEÄ HUORALEHMÄ!!!!
        ei koskaan turvaa kirjoitti:

        Täytyy kommentoida näin "uhrin" näkökulmasta eli kun tapaat rauhanturvaajan....Itse tutustuin reiluun,rehelliseen ja luotettavaan (omasta mielestään) rauhanturvaajaan muutama vuosi sitten,mutta se osottautuikin melkoiseksi roistoksi. Jälkeenpäin tiesin että hänellä oli muijia jokapuolella sekä kotimaassa että reissussa, pani siis kaikkea mikä liikkui........Itseään hän piti rehtinä sotilaana ja muisti aina mainita että huorissa en käy. Mutta asia oli kuitenkin toisin kun toiset naiset alkoi soitella minulle,että tunnetkos sen miehen.pakkohan se oli myöntää että olin myös minä joutunut huijatuksi,siis pelkkä seksiobjekti. Itse pääsin pelkällä säikähdyksellä,kun kävin sukupuolitesteissä. Rakkaat siskot,kysykää ammatti kun tapaatte miehen......ja suomalaiset rauhanturvaajat HÄVETKÄÄ! T. Pettynyt
        Ps. Olisipa hyvä aihe iltapäivälehtiin,mitä "meidän miehet" touhuaa maailmalla - voisin antaa haastatelun asian kokeneena!!!!!!!!!

        Just ihan oikein!!! Yleistetään oikein kunnolla!!! Eli sun maailmankatsomuksen mukaan suomalainen nainen on haarat levällään heti kun rauhanturvaajapoika on pillua vailla?? No onneksi me kaikki emme ole yhtä tyhmiä ja katkeria kuin sinä. Itse RT-hommia tehneenä ei todellakaan ollut pillu mielessä muuta kuin lomilla ja silloinkin vain tutussa seurassa. Tauti alapäässä tuolla maailmalla ei ole niin mukava että kukaan älyllinen ottaisi sellaista riskiä kuten sinä joka jaat joka solttupojalle...


      • Ihmetellen taas
        ei koskaan turvaa kirjoitti:

        Täytyy kommentoida näin "uhrin" näkökulmasta eli kun tapaat rauhanturvaajan....Itse tutustuin reiluun,rehelliseen ja luotettavaan (omasta mielestään) rauhanturvaajaan muutama vuosi sitten,mutta se osottautuikin melkoiseksi roistoksi. Jälkeenpäin tiesin että hänellä oli muijia jokapuolella sekä kotimaassa että reissussa, pani siis kaikkea mikä liikkui........Itseään hän piti rehtinä sotilaana ja muisti aina mainita että huorissa en käy. Mutta asia oli kuitenkin toisin kun toiset naiset alkoi soitella minulle,että tunnetkos sen miehen.pakkohan se oli myöntää että olin myös minä joutunut huijatuksi,siis pelkkä seksiobjekti. Itse pääsin pelkällä säikähdyksellä,kun kävin sukupuolitesteissä. Rakkaat siskot,kysykää ammatti kun tapaatte miehen......ja suomalaiset rauhanturvaajat HÄVETKÄÄ! T. Pettynyt
        Ps. Olisipa hyvä aihe iltapäivälehtiin,mitä "meidän miehet" touhuaa maailmalla - voisin antaa haastatelun asian kokeneena!!!!!!!!!

        Jos myötätuntoa haluat, niin huonostipa onnistuu. Kannattaisiko yrittää selvittää asiat keskenään sen sijaan, että kostat koko maailmalle.

        Kyllä sekin ihmetyttää, että et yhtään aavistanut, millaiset sulhon itsellesi huolit. Luulisi sitä nyt häntäheikin tunnistavan. Olisiko niin, että oma elämäsi on ollut sellaista, että sen vuoksi et enää erota selviä asioita.

        Siitäkin olen varma, että jos jonkun äijän asiat ovat samalla tasolla kuin nk. käsityölehtien lukijaposti, niin se ei ole armeijan eikä rauhanturvaamistoiminnan aikaansaannosta ensiksi. Kyllä siinä pitää itse olla niin pitkälle altis, että kyyti olisi oikeastaan aivan samaa, vaikka jäisi sivariksi.


    • kok on.

      toimialuella harvemmin on naista tarjolla.miehistä en tiedä.turha lähteä pillureissuun ..tartuntavaara suuri ja naiset tosi huonoja. oikeasti.

      • ihmetelijä

        Oikeesti olisi mielenkiintoista tietää kuinka noi homot tuolla joukoissa klaaraa, kun siellä olis sitä kikulia meinaan tarjolla jos jonninmoista.....varmaan hormoonit hyrrää!!!!


      • Viesti alhaalta
        ihmetelijä kirjoitti:

        Oikeesti olisi mielenkiintoista tietää kuinka noi homot tuolla joukoissa klaaraa, kun siellä olis sitä kikulia meinaan tarjolla jos jonninmoista.....varmaan hormoonit hyrrää!!!!

        Alhaalla käyneenä ei voi kuin ihmetellä tarinoita homoporukoista. 'Pervoposesta' oli jossakin tapauksessa juttua, mutta saunahomoja ei tullut vastaan.
        Jokunen nainenkin tuolloin reissussa oli ja hieman säpinää jollakin, mutta se on normaalia.

        Lomilla sai naista rahalla. Toki muutamat niitä käyttivätkin. Joillakin oli ns. YK-hyviä kalliista diskoista löydettyinä mutta ei sekään touhu yltiöpäistä ollut.
        Meitä löytyy moneen junaan alhaalta kuin täältä ylhäältäkin kun mahdollisuus tulee.

        Avoimin mielin itsekin matkaan lähdin, mutta kokemuksien keruu naimalla ei ollut listalla.


      • Piippis
        ihmetelijä kirjoitti:

        Oikeesti olisi mielenkiintoista tietää kuinka noi homot tuolla joukoissa klaaraa, kun siellä olis sitä kikulia meinaan tarjolla jos jonninmoista.....varmaan hormoonit hyrrää!!!!

        Oho - vai homoja rauhanturvatehtävissä (tai kriisinhallinta - sama asia)?
        Aloitin itse rt-hommissa 1986 ja viimeisen keikan päätin 1991, yhtään homoa ei tullut ilmi noiden vajaan kolmen vuoden aikana. Eikä se homon kannalta olisi mikään kiva tilanne ollutkaan, sellainen olisi savustettu ulos melko nopeasti. Yhdestä sällistä kuulin, että olisi jossain kanadalaisten messissä käynyt päissään kopeloimaan toista miestä. Löysi itsensä takasta (jossa onnekseen ei ollut tulta) ja oli merkattu sälli loppuajan.
        Aikanani ei suomalaisissa joukoissa naisia palvellut, eli palveluksessa ei ollut tarjolla muuta kuin omaa nyrkkiä. Toisaalta, naisten tulo sotilaiksi oli osasyy minun jättää sotilashommat. Minua ei naiset komenna, enkä muutenkaan halua alati miettiä miten toimia, jotta en loukkaisi naisten kollektiivista käsitystä sopivuuden rajoista puheissa ja teoissa. Siis sotilaana ollessa. Kuvaava esimerkki on parin vuoden takaa kotimaisesta varuskunnasta, jossa naisvarusmiehet (hö, miten nainen voi olla mies) saivat traumoja, kun miespuoliset varustoverit olivat heitä kommentoineet salaiseen vihkoonsa (joka siis paljastui ahdistavin seurauksin). Sotilaan on kestettävä niin fyysistä kuin psyykkistä painetta koulutuksessa ja toiminnassa myös taistelutoiminnan ulkopuolella - vain siten voi kasvaa kestämään varsinaisen tappamisen ja tapettavana olemisen. Kiitos siksi ei neitejä eikä homoja sotilaiksi.


      • angelwomann_
        Piippis kirjoitti:

        Oho - vai homoja rauhanturvatehtävissä (tai kriisinhallinta - sama asia)?
        Aloitin itse rt-hommissa 1986 ja viimeisen keikan päätin 1991, yhtään homoa ei tullut ilmi noiden vajaan kolmen vuoden aikana. Eikä se homon kannalta olisi mikään kiva tilanne ollutkaan, sellainen olisi savustettu ulos melko nopeasti. Yhdestä sällistä kuulin, että olisi jossain kanadalaisten messissä käynyt päissään kopeloimaan toista miestä. Löysi itsensä takasta (jossa onnekseen ei ollut tulta) ja oli merkattu sälli loppuajan.
        Aikanani ei suomalaisissa joukoissa naisia palvellut, eli palveluksessa ei ollut tarjolla muuta kuin omaa nyrkkiä. Toisaalta, naisten tulo sotilaiksi oli osasyy minun jättää sotilashommat. Minua ei naiset komenna, enkä muutenkaan halua alati miettiä miten toimia, jotta en loukkaisi naisten kollektiivista käsitystä sopivuuden rajoista puheissa ja teoissa. Siis sotilaana ollessa. Kuvaava esimerkki on parin vuoden takaa kotimaisesta varuskunnasta, jossa naisvarusmiehet (hö, miten nainen voi olla mies) saivat traumoja, kun miespuoliset varustoverit olivat heitä kommentoineet salaiseen vihkoonsa (joka siis paljastui ahdistavin seurauksin). Sotilaan on kestettävä niin fyysistä kuin psyykkistä painetta koulutuksessa ja toiminnassa myös taistelutoiminnan ulkopuolella - vain siten voi kasvaa kestämään varsinaisen tappamisen ja tapettavana olemisen. Kiitos siksi ei neitejä eikä homoja sotilaiksi.

        Täh hä??
        en käsitä yhtään tuollaista pass**Aa sadattelua siitä että nainen ei voisi olla sotilas.
        ihmettelen syvästi ahdasmielisyyttä naisia kohtaan tässä asiassa.¨
        haluan kuitenkin kertoa sínulle että tässä ajassa missä miehistä on tullut täysiä vellihousuja jotka dataa pitkin päivää koneella ja nuuskaa/juo alkoholia eikä urheile yhtään..on silloin syytäkin katsoa peiliin ja miettiä miksi on tärkeää että naisetkin otetaan huomioon.
        ei ole yhtään syytä miksi nainen ei voisi olla armeijassa tai olla rauhanturvaajana..
        jotenkin vaan tuntuu että miehet tälläkin palstalla ei ajattele mitään muuta kuin seksiä-.luoja sanon minä..onneksi on naisia jotka ovat vähän haluttomimpia kuin miehet..jotka tuntuu joka käden käänteessä ajattelevan vain yhtä asiaa..ensinäkin me naiset ei olla huoria jotka on vain rutto jotain miehien leluja ..
        meilläkin on oikeus elää ja toteuttaa niitä haaveita päästä vaikka rauhanturvaajaksi. alkaa pikkuhiljaa vatuttamaan naisten halveeraaminen erinäisillä lausahduksilla..
        miten paljon te miehet säästäisitte rahaa jos ette vaíkka käyttäis niitä rahojanne vitja maksullisiin naisiin..
        sääliksi käy niitä naisia..
        totuushan on kuitenkin se
        että jos naiset sais valita
        mikä olisi miehiään niin lesbo!
        miehet on säälittäviä luusereita..
        runkkaajia ....
        ja syystäkin sanon näin !
        mulla nääs on kokemusta
        kun minut raiskattiin
        ja mies oli rauhanturvaaja
        itse olin 17 vuotta.
        ikinä en pääse eroon tuskistani ja miten viaton olin !
        Ja voi nyt sanoa syvällä rintaäänellä että miksi naisesta ei olisi sellaiseen työhön ?
        nainen ei ainakaan koskaan tekisi niinkuin mies.
        nainen olisi nainen


      • 123qwegh
        angelwomann_ kirjoitti:

        Täh hä??
        en käsitä yhtään tuollaista pass**Aa sadattelua siitä että nainen ei voisi olla sotilas.
        ihmettelen syvästi ahdasmielisyyttä naisia kohtaan tässä asiassa.¨
        haluan kuitenkin kertoa sínulle että tässä ajassa missä miehistä on tullut täysiä vellihousuja jotka dataa pitkin päivää koneella ja nuuskaa/juo alkoholia eikä urheile yhtään..on silloin syytäkin katsoa peiliin ja miettiä miksi on tärkeää että naisetkin otetaan huomioon.
        ei ole yhtään syytä miksi nainen ei voisi olla armeijassa tai olla rauhanturvaajana..
        jotenkin vaan tuntuu että miehet tälläkin palstalla ei ajattele mitään muuta kuin seksiä-.luoja sanon minä..onneksi on naisia jotka ovat vähän haluttomimpia kuin miehet..jotka tuntuu joka käden käänteessä ajattelevan vain yhtä asiaa..ensinäkin me naiset ei olla huoria jotka on vain rutto jotain miehien leluja ..
        meilläkin on oikeus elää ja toteuttaa niitä haaveita päästä vaikka rauhanturvaajaksi. alkaa pikkuhiljaa vatuttamaan naisten halveeraaminen erinäisillä lausahduksilla..
        miten paljon te miehet säästäisitte rahaa jos ette vaíkka käyttäis niitä rahojanne vitja maksullisiin naisiin..
        sääliksi käy niitä naisia..
        totuushan on kuitenkin se
        että jos naiset sais valita
        mikä olisi miehiään niin lesbo!
        miehet on säälittäviä luusereita..
        runkkaajia ....
        ja syystäkin sanon näin !
        mulla nääs on kokemusta
        kun minut raiskattiin
        ja mies oli rauhanturvaaja
        itse olin 17 vuotta.
        ikinä en pääse eroon tuskistani ja miten viaton olin !
        Ja voi nyt sanoa syvällä rintaäänellä että miksi naisesta ei olisi sellaiseen työhön ?
        nainen ei ainakaan koskaan tekisi niinkuin mies.
        nainen olisi nainen

        ... Ole hiljaa ja mene takas keittiöön!!


      • angelwomann__
        123qwegh kirjoitti:

        ... Ole hiljaa ja mene takas keittiöön!!

        FUCKKKKKK youuu
        mene sinä vaan
        tai ooota
        oota ensin että sinut raiskataan
        pannaan perseeseen
        sano sit miltä tuntuu
        :D:D:D:D:D::D:D:D:D
        sanotaanko näin että
        keittiössä ollaan oltu ja ollaan edelleen


      • Pettynyt pahasti
        angelwomann__ kirjoitti:

        FUCKKKKKK youuu
        mene sinä vaan
        tai ooota
        oota ensin että sinut raiskataan
        pannaan perseeseen
        sano sit miltä tuntuu
        :D:D:D:D:D::D:D:D:D
        sanotaanko näin että
        keittiössä ollaan oltu ja ollaan edelleen

        Sitä vaan,että älä luota koskaan sotilaaseen,ovat tosi kaksinaismoralisteja....paskanjauhantaa,että isänmaan puolesta,aivan omasta puolesta,tiedän sen,röyhkeitä oman edun tavoittelijoita!!!!


      • Rikkoo kaiken
        Pettynyt pahasti kirjoitti:

        Sitä vaan,että älä luota koskaan sotilaaseen,ovat tosi kaksinaismoralisteja....paskanjauhantaa,että isänmaan puolesta,aivan omasta puolesta,tiedän sen,röyhkeitä oman edun tavoittelijoita!!!!

        Niinpä, olen tässä nyt joutunut toteamaan erään rauhanturvaajan elämää paluun jälkeen täällä Suomessa. Naisia ja viinaa ja loputonta valheen puhumista.
        Tällä hetkellä taitaa olla pienet lapsetkin vaarassa. Omia hänellä on ainakin viisi, mutta kuka tietääkään kuinka monta on jäänyt sinne rauhanturvareissulle tai montako on täällä Suomessa, sillä hän on todella ollut kieroluonteinen. Roikkuu kytiksellä myöhäistunneilla laaturavintolassa, valiten kohdetta, jonka suurella puhetaidollaan ja valheilla saa siihen komeaan verottomaan autoonsa. Tiedättehän toki mitä varten, kauaa ei yksi nainen riitä, eli taitaa olla käynyt koko paikkakunnan naiset läpi. Mieli tekisi laittaa kuulutus lehteen, että naiset ilmoittaisivat kuinka on on petetty. Lapsistaan ei välitä ja mistään muustakaan.


      • Huijatuksi tullut
        Rikkoo kaiken kirjoitti:

        Niinpä, olen tässä nyt joutunut toteamaan erään rauhanturvaajan elämää paluun jälkeen täällä Suomessa. Naisia ja viinaa ja loputonta valheen puhumista.
        Tällä hetkellä taitaa olla pienet lapsetkin vaarassa. Omia hänellä on ainakin viisi, mutta kuka tietääkään kuinka monta on jäänyt sinne rauhanturvareissulle tai montako on täällä Suomessa, sillä hän on todella ollut kieroluonteinen. Roikkuu kytiksellä myöhäistunneilla laaturavintolassa, valiten kohdetta, jonka suurella puhetaidollaan ja valheilla saa siihen komeaan verottomaan autoonsa. Tiedättehän toki mitä varten, kauaa ei yksi nainen riitä, eli taitaa olla käynyt koko paikkakunnan naiset läpi. Mieli tekisi laittaa kuulutus lehteen, että naiset ilmoittaisivat kuinka on on petetty. Lapsistaan ei välitä ja mistään muustakaan.

        Nimimerkki Rikkoo kaiken! Juuri näin kun kerroit. Olen itsekin joutunut yhden rauhanturvaajan ansaan......Todellakin loputonta valehtelua ja naisia siellä ja täällä. Makeillaan uusilla autoilla ja kehutaan rauhanturvatehtävistä. Ostelee aluksi kaikkea tavaraa ja saa sinut uskomaan että hän rakastaa. Täyttä paskaa,aivan sairastuneita kaikki jotka tuolla kriisialueella ovat. Huomaa,että on joutunut hiukan pinnistelemään ja hermot ovat menneet. Kaikki normaalit arvot elämästä ovat kadonneet. Varokaa herran tähden naiset näitä narsistisia turvaajia.


      • sitä saa mitä tilaa.
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

        Nimimerkki Rikkoo kaiken! Juuri näin kun kerroit. Olen itsekin joutunut yhden rauhanturvaajan ansaan......Todellakin loputonta valehtelua ja naisia siellä ja täällä. Makeillaan uusilla autoilla ja kehutaan rauhanturvatehtävistä. Ostelee aluksi kaikkea tavaraa ja saa sinut uskomaan että hän rakastaa. Täyttä paskaa,aivan sairastuneita kaikki jotka tuolla kriisialueella ovat. Huomaa,että on joutunut hiukan pinnistelemään ja hermot ovat menneet. Kaikki normaalit arvot elämästä ovat kadonneet. Varokaa herran tähden naiset näitä narsistisia turvaajia.

        Ja rauhanturvaajat...varokaa näitä yleistäviä huoria jotka jakavat jokaiselle jolla on vähänkään ylimääräistä jolla huora lähtee mukaan... Onneksi rauhanturvaajat eivät yleistä niinkuin nämä katkerat huoralehmät...


      • ihmetellä täytyy
        sitä saa mitä tilaa. kirjoitti:

        Ja rauhanturvaajat...varokaa näitä yleistäviä huoria jotka jakavat jokaiselle jolla on vähänkään ylimääräistä jolla huora lähtee mukaan... Onneksi rauhanturvaajat eivät yleistä niinkuin nämä katkerat huoralehmät...

        Katsokaahan,kuinka kauniisti suomalainen rauhanturvaaja puhuu naisesta,todella kunioittavaan sävyyn.HIENOA!!


      • Sotilaan puolesta
        Piippis kirjoitti:

        Oho - vai homoja rauhanturvatehtävissä (tai kriisinhallinta - sama asia)?
        Aloitin itse rt-hommissa 1986 ja viimeisen keikan päätin 1991, yhtään homoa ei tullut ilmi noiden vajaan kolmen vuoden aikana. Eikä se homon kannalta olisi mikään kiva tilanne ollutkaan, sellainen olisi savustettu ulos melko nopeasti. Yhdestä sällistä kuulin, että olisi jossain kanadalaisten messissä käynyt päissään kopeloimaan toista miestä. Löysi itsensä takasta (jossa onnekseen ei ollut tulta) ja oli merkattu sälli loppuajan.
        Aikanani ei suomalaisissa joukoissa naisia palvellut, eli palveluksessa ei ollut tarjolla muuta kuin omaa nyrkkiä. Toisaalta, naisten tulo sotilaiksi oli osasyy minun jättää sotilashommat. Minua ei naiset komenna, enkä muutenkaan halua alati miettiä miten toimia, jotta en loukkaisi naisten kollektiivista käsitystä sopivuuden rajoista puheissa ja teoissa. Siis sotilaana ollessa. Kuvaava esimerkki on parin vuoden takaa kotimaisesta varuskunnasta, jossa naisvarusmiehet (hö, miten nainen voi olla mies) saivat traumoja, kun miespuoliset varustoverit olivat heitä kommentoineet salaiseen vihkoonsa (joka siis paljastui ahdistavin seurauksin). Sotilaan on kestettävä niin fyysistä kuin psyykkistä painetta koulutuksessa ja toiminnassa myös taistelutoiminnan ulkopuolella - vain siten voi kasvaa kestämään varsinaisen tappamisen ja tapettavana olemisen. Kiitos siksi ei neitejä eikä homoja sotilaiksi.

        se tosi sääli kun presidenttinäkin on nainen joten oot varmaan tajunnut että nainen komentaa sinua. mutta kaikista parhaimmat taistelu toverit ovat seka sukupuoli ryhmät. taitaa sulla olla vähän kateellisuutta mielessä kun noin katkerana kirjoittelet.

        ps: narsismi on sotilaan ensimmäinen virhe lomilla ja palveluksessa.

        T: Kapteeni Mäkinen


      • Rauhanturvaajan uhri
        Sotilaan puolesta kirjoitti:

        se tosi sääli kun presidenttinäkin on nainen joten oot varmaan tajunnut että nainen komentaa sinua. mutta kaikista parhaimmat taistelu toverit ovat seka sukupuoli ryhmät. taitaa sulla olla vähän kateellisuutta mielessä kun noin katkerana kirjoittelet.

        ps: narsismi on sotilaan ensimmäinen virhe lomilla ja palveluksessa.

        T: Kapteeni Mäkinen

        Kapteeni Mäkiselle! Narsismi ei ole virhe vaan LUONNEHÄIRIÖ,tiedoksi vaan!


      • Uniluggari
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

        Nimimerkki Rikkoo kaiken! Juuri näin kun kerroit. Olen itsekin joutunut yhden rauhanturvaajan ansaan......Todellakin loputonta valehtelua ja naisia siellä ja täällä. Makeillaan uusilla autoilla ja kehutaan rauhanturvatehtävistä. Ostelee aluksi kaikkea tavaraa ja saa sinut uskomaan että hän rakastaa. Täyttä paskaa,aivan sairastuneita kaikki jotka tuolla kriisialueella ovat. Huomaa,että on joutunut hiukan pinnistelemään ja hermot ovat menneet. Kaikki normaalit arvot elämästä ovat kadonneet. Varokaa herran tähden naiset näitä narsistisia turvaajia.

        "Ostelee aluksi kaikkea tavaraa ja saa sinut uskomaan että hän rakastaa"

        Noista tavaroista sen verran, että muistithan palauttaa. Ettei luultaisi sinusta mitään.


      • Huijatuksi tullut
        Uniluggari kirjoitti:

        "Ostelee aluksi kaikkea tavaraa ja saa sinut uskomaan että hän rakastaa"

        Noista tavaroista sen verran, että muistithan palauttaa. Ettei luultaisi sinusta mitään.

        Hyvä Uniluggari! heitin kyllä kaikki tavarat suoraan roskiin,en todella halua että mikään roina muistuttaa minua siitä huijarista......Hyi hitto!!!!!!


      • anonyymi989
        angelwomann__ kirjoitti:

        FUCKKKKKK youuu
        mene sinä vaan
        tai ooota
        oota ensin että sinut raiskataan
        pannaan perseeseen
        sano sit miltä tuntuu
        :D:D:D:D:D::D:D:D:D
        sanotaanko näin että
        keittiössä ollaan oltu ja ollaan edelleen

        sua mitää raiskattu ole. väsyny


      • Samalla mitalla
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

        Hyvä Uniluggari! heitin kyllä kaikki tavarat suoraan roskiin,en todella halua että mikään roina muistuttaa minua siitä huijarista......Hyi hitto!!!!!!

        Ja ei saa uuteen sajoon. Eli roskiin tai muuta kulta rahaksi. Mutta ei missään nimessä takaisin.


    • Kosowo

      Kosovossa oli muutama hura Puolustuvoimien pakkalistoilla ja ne jakoivat persettä mm. kirkossa. Joka leiriin on palkattu muutama tasoton halpa yleinen huora.

    • Keskeyttänyt

      Ei saa, intin kapiaiset jää aina ilman vai onko joku nähny diskossa inttipukuisia kapiaisia.

      Niiden taktiikka on että ne eivät heti kerro muijalle että ovat kapiaisia. Eikä naiset yleensä tajua mitä mulkeroita kapiaiset on. Ne pitävät työasiansa salassa kapiaisten kesken.

    • kokemusta on heistä

      Pornon suurkuluttajia, runkkareita, räkäpääraiskaajia, saalistajia, homoja, valehtelijoita, elostelijpoita, avionrikkojia, perheenpieksijöitä ym. kamalaa koko rauhanturvaajasakki.

      • kokemusta myös

        En voi muuta kuin yhtyä edelliseen sillä kokemuksella,että rauhanturvaaja meinasi raiskata minut ravintolan vessassa. Ja oikein rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja......esimerkillistä!!!!


      • Hermus Sauhu
        kokemusta myös kirjoitti:

        En voi muuta kuin yhtyä edelliseen sillä kokemuksella,että rauhanturvaaja meinasi raiskata minut ravintolan vessassa. Ja oikein rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja......esimerkillistä!!!!

        Minä en kyllä usko, että olet rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja!


      • Liikaa kokemusta?
        Hermus Sauhu kirjoitti:

        Minä en kyllä usko, että olet rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja!

        Onko nyt niin, että rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja onkin nainen?

        Ja onko niin, että tuo "kokenut nainen" on nyt esiintynyt rauhanturvaajien liiton puheenjohtajana, vai mistä tuossa on kysymys?

        Ja onko sitten niinkin, että rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja on jäänyt hyvästä kyydistä paitsi kun joku muu onkin tekeytynyt..?

        Siitähän tässä keskustelussa on juuri kysymys, että liikaako on "kokeneita" naisia rauhanturvaajien ympärillä!


      • koivet takas yhteen
        kokemusta myös kirjoitti:

        En voi muuta kuin yhtyä edelliseen sillä kokemuksella,että rauhanturvaaja meinasi raiskata minut ravintolan vessassa. Ja oikein rauhanturvaajien liiton puheenjohtaja......esimerkillistä!!!!

        "En voi muuta kuin yhtyä edelliseen"

        Kovasti tuntuisi tarjolla olevan, mutta kuljetaanpa mieluummin ohi.


    • Deepthroath-poika

      eikös ne ole homppeleita monet? kivaa katsella saunassa kollekoiden kikkeleitä ja ehkä imeäkin mahdollisesti...ihanaa;)

    • Miinan harava

      Olen kuullut, että keijukaisporukka suosii enempi sivaripiirejä. Liekö asiassa "perää"?

      Rauhanturvaajat ovat porukkana aika lailla normiporukkaa. Melko tasainen otos suomalaisista, paitsi että kaikkein hitaimmat köhnöt eivät hae mukaan eivätkä pääse. Ja vielä koulutuksessakin karsiutuu suuri joukko.

      Rauhaturvaajien lykky naisten kanssa on sekin melko normaalilla tasolla. Ehkä onni suosii hieman paremmin kun ulkomailla uskaltaa olla hieman rehvakkaampi, ihan luvan kanssa. Melko paljon rauhanturvaajissa on tosin sitä porukkaa, joka erikoisen kovasti mainostaa seksielämäänsä. Kyseessä on kuitenkin melkein aina rahalla ostettu seksielämä. Maksullisia palveluita on toiminta-alueilla joskus liikaakin tarjolla ja on helppo retkahtaa. Tämä retkahtanut ja äänekäs sakki pitää eniten "huolta" rauhanturvaajien seksimaineesta.

      • juu ihan varmaan joo

        "Ja vielä koulutuksessakin karsiutuu suuri joukko"

        - miten jaksat jauhaa tuollaista paskaa? Yksi läski eukko karsiutui minun aikanani, muut meni läpi.


      • KK-käivärä
        juu ihan varmaan joo kirjoitti:

        "Ja vielä koulutuksessakin karsiutuu suuri joukko"

        - miten jaksat jauhaa tuollaista paskaa? Yksi läski eukko karsiutui minun aikanani, muut meni läpi.

        Taidat erehtyä karsinnoista!!! En tiedä sinun läskeistä eukoistasi, mutta karsinta on tarkkaa. Koulutuksen joka aamu on kotiutettavia jono lähdössä mummin luokse kun missioon lähtevät marssivat aamiaiselle. Älä jää läskin naisen alle jumiin, niin näet paremmin maailmaa.

        Niin, ja missiosta lähetetään ja lähtee alkuvaiheessa vielä "löysä" remmi takaisin. Aina on niitä, joille tulee itkien ikävä ja haluavat kotiin. Ja sitten niitä, joilla alkaa toiminta-alueella tärinä kun keksivät, että ei tämä olekaan korkkarinlukua. Kotiinlähtö vapaaehtoisesti tai "opastaen".


    • Missionääri

      Maksullisten käyttö on missioissa melko yleistä. Kaikkihan eivät sorru, mutta on niin yleistä ja tunnettua, että kaikkien vaimot eivät laske äijäänsä missioille kun pelkäävät, että äijä lankeaa paikallisiin palveluihin. Tässä voisi auttaa sekin, että koulutuksessa otettaisiin selkeämpi moraalinen linja noihin touhuihin. Vahinko vain, että kantahenkilökunnan ei ole helppoa alkaa opettaa moraalia, jos on kova riski, että itse kompastuu.

      • säpi säpi

        Meillä oli leirissä ihan omat varusnaiset joita me heteromiehet nussittiin, jos ei jaksanut runkata.
        Yks romanssi syntyi eräällä parilla reissussa ja on kai siitä yksi elävä todistekin syntynyt nyt. Kiva kun se poika sai naisen/ tytön ekaa kertaa elämässään.


    • -

      Just. Kuolkaa aidsiin sairaat kusipäät pannessanne summanmutikassa ketä tahansa kaksjalkasta.
      Onneks omaan rt-mieheen luottamus kunnossa, se ei ikinä tekis mulle mitään noin kuvottavaa.

    • Raivostuttavaa

      kyllä rauhanturvaaja saa naista kun raiskaa....nyt täytyy olla ylpeä meidän ammattisotilaista!!!! kaikkien pää ei kestä olla SOTILAS.....alkaa puristaa haarovälistä! Munat pois ja hoitoon koko tyyppi. Älkää puhuko enää ammattisotilaasta,vaan täys raukka!

      • ??????????

        raiskaa ja raiskaa..? taidatte olla elämäänne kyllästyneitä läskejä rumia akkoja, ketkä ei saa seksiä enään! auttamaan sinne ollaan menossa. suurin osa teistä naisista ette ole käyneet edes armeijaa ja luulette tietävänne kaikesta kaiken. ja vähintään yhtä paljon te täällä panette muita, kun miehet ovat kaukana auttamassa.


      • Ruma,läski akka
        ?????????? kirjoitti:

        raiskaa ja raiskaa..? taidatte olla elämäänne kyllästyneitä läskejä rumia akkoja, ketkä ei saa seksiä enään! auttamaan sinne ollaan menossa. suurin osa teistä naisista ette ole käyneet edes armeijaa ja luulette tietävänne kaikesta kaiken. ja vähintään yhtä paljon te täällä panette muita, kun miehet ovat kaukana auttamassa.

        Auttamaan........SAA NAURAA!!!!!!


    • Härskiä menoa

      Pahimpia linee korkeimmat upseerit, jotka kyllä nauttivat viinasta,naisista ja soitosta, Jokaisella on varmasti komennuksella vaimon lisäksi muita naisia.

      Muuten laitapa jonoon upseerit ja heidän rouvansa, voit nähdä jo päätäpäin perheen sisälle.
      Olen myös kuullut, että ovat pahimpia naisten hakkaajia, ivaajia,
      Näyttöä löytyy. Ja myös kovia viinamiehiä, valtion rahoilla juopottelevat.

      • Läskimoshes

        Entä miten on sinä päivänä kun puhut totta?


    • kersantti_

      Kertokaa lisää aitoja kokemuksia ;) Täällä yksi nuori mies, joka lähtee rauhanturvaajaksi ens piakkoin.. Miten homma käytännössä onnistuu kentällä?

    • taliban.

      Oma kokemukseni on se, että suomalaiset miehet ei koskaan pystyis siihen mihinkä israelilainen nainen !
      israelilainen nainen käy armeijan ( 2 vuotta)
      ja sitä mitä ne siellä joutuu tekemään, on jotain kauheaa ja hirveää.
      siihen ei kukaan suomalainen mies pystyisi!
      aamen.

    • hho

      alottaja on aika master troll,

    • pepe 61

      israelilaiset naiset onkin todella upeita, vuonna -88 tuli sitä ihmeteltyä,että miksei nää miss suomi tason mimmit ole enemmän maailmalla tyrkyllä???

    • Pelkään

      No nyt tuli tähänkin kysymykseen vastaus,että saako rauhanturvaaja naista.
      Tampereella sarjaraiskaaja ja lopulta murhaaja olikin kas kummaa moninkertainen rauhanurvaaja.
      Täytyy sanoa että tuntuu kyllä tosisurulliselta ja myös pelottavalta,että kuinka ne meidän suomalaisten turvaajien päät oikein siellä maailmalla kestää.....
      Ilmeisen huonosti::)))

      • Missiot ouver

        Tuo mainitsemasi hahmo teki temppunsa siitä huolimatta, että oli joskus ollut rauhanturvaaja. Ei sen vuoksi!


      • riehuvat
        Missiot ouver kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi hahmo teki temppunsa siitä huolimatta, että oli joskus ollut rauhanturvaaja. Ei sen vuoksi!

        Tänäänkin justiinsa Aamu lehdessä, että rauhanturvaaja on riehunut ja oli hakannut nyrkillä pöytää. Lastenhoito oli puuttunut ja sakkoa tuhat kuusistaa.


      • Lehteä lukeva
        riehuvat kirjoitti:

        Tänäänkin justiinsa Aamu lehdessä, että rauhanturvaaja on riehunut ja oli hakannut nyrkillä pöytää. Lastenhoito oli puuttunut ja sakkoa tuhat kuusistaa.

        Teksti voisi olla selvempääkin. Lehden mukaan tapauksessa lapsi oli saanut hysteerisen kohtauksen, jolle ei ollut tullut loppua. Lopulta äijä oli saanut tarpeekseen ja mäiskäyttänyt nyrkillä pöytään. Ja kohtauskin oli päättynyt siihen.

        Kukapa tietää, mitä tilanteessa oikeasti on tapahtunut. Sen mukaan, mitä lehdessä lukee, lienee kysymyksessä lähinnä oikeusmurha. Surkeata, jos kasvatuksessa ei saa enää ilman sakkouhkaa asettaa lapsille mitään rajoja. Siis siinä iässä kun lapset niitä rajoja hakevat ja koettelevat. Lopputuloksen näkee rikostilastojemme kehityksessä. Se on huonompi enää aikuisvaiheessa opettaa rajoja.

        Lehtitekstin äijä oli kaiketi ollut rauhanturvatehtävissäkin joskus. Sillä seikalla ei itse asian kannalta ole mitään merkitystä; sivuseikka.


    • W. Vaitteri

      "Saako rauhanturvaaja naista?"

      Kausi tai pari missiossa kyllä kasvattaa ja aikuistaa äijää sen verran, että naisflaksikin paranee, ainakin hiukan. Se on sitten eri juttu, kuinka paljon ja missä noita "taitojaan" käyttää.

      Mutta selvähän se lienee, että mieluummin se morsmaikku suosii aikuista alfaurosta kuin vesiperää pojunpojua.

    • Nainen itsekin....

      Näistä keskustelusita voi kyllä päätellä että ei todellakaan saan.

      Tuskin saisitte edes vaikka ette olisikaan "rauhanturvaajia".
      Naisia harvoin kiinnostaa mitkään armeijajutut/pullistelut,sitten nämä naiset jotka perillä asioista...he ylenkatsovat amerikkalaisen ahneuden ja riiston aiheuttamia aivopestyjä pikku suomiramboja:D

    • pojatkansanurhokkaat

      Ainakin yk- joukoissa palvellut kaveri kertoi, että yk- kylän vieressä oli hyvin ilolintu toimintaa.Sen perusteella ainakin maksullista pääsee höyläämään, mutta saa sitä maksullista kotimaassakin jos muuten ei lohkea.

    • Lyylit on varattuina

      Siellä on kuulema jokaisella
      vähintään kaksi naista varattuna, oikealle kun katot näät Kyllikki Nyrkin ja vasemmalla on taas Marjukka Nyrkki, kaksosia kun ovat niin sama sukunimi.

      Ja tuvan naapuripedeistä löytyy niiden serkut, jos sattuu omat naiset kyllästyttää.

    • huorapukki12345

      Taitaa kaikki yli 40 000 rauhanturvaveteraanin että rauhanturvaajan vaimoa. tyttöystävää ja kaikesta kaiken tietävää olla kirjottamassa täällä. Ketkä ilmeisesti käynyt paikan päällä katsomassa kun noin varmaa tekstiä tulee.

    • Anonyymi

      Kyllä saavat

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe