Ei kai Summanen Tepsin uusi............

Artukainen

Meinaa Tepsin uusi valmennuspäällikkö. Tänään juuri Sutela puhui 3-4 kovasta ehdokkaasta uuteen virkaan.

10

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpailemaan

      ..makkaramiehen rahojen kanssa?

      Ihan noin KOVIA ei ehdokkaat taida olla, mutta kiitos ihan vitun TURHASTA avauksesta.

      • Makkaramies antoi Summaselle potkut, joten tämä olisi käytettävissä. Nyt oikeastaan ristinkin käteni, jotta Tepsi iskisi kädet paskaan.

        Summanenhan on tuhonnut SM-liigaseuroista vasta Jokerit, Hifkin ja Bluesin. Kyllä minun puolesta Tepsinkin saisi tärvellä, niin täällä Oulussa olisi entistä lystimpää seurata liigaa.


      • _neitiKevät_
        rosewater kirjoitti:

        Makkaramies antoi Summaselle potkut, joten tämä olisi käytettävissä. Nyt oikeastaan ristinkin käteni, jotta Tepsi iskisi kädet paskaan.

        Summanenhan on tuhonnut SM-liigaseuroista vasta Jokerit, Hifkin ja Bluesin. Kyllä minun puolesta Tepsinkin saisi tärvellä, niin täällä Oulussa olisi entistä lystimpää seurata liigaa.

        ....Summasen egot samassa seurassa? No, kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, mutta...tuskin?

        Ps. Bluesia ei tarvitse kenenkään tuhota...se vuotaa vuodesta vuoteen. Ja Hifk:ssahan Ramille tuli mestaruus ja penailun hoitaa takatukka? Ei taideta Oulussapäin antaa Ramille anteeksi Niinimäen kohtelua....which is ok. Ramin kannattaa miettiä sosiaalisia taitojaan.


      • oikein!
        _neitiKevät_ kirjoitti:

        ....Summasen egot samassa seurassa? No, kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, mutta...tuskin?

        Ps. Bluesia ei tarvitse kenenkään tuhota...se vuotaa vuodesta vuoteen. Ja Hifk:ssahan Ramille tuli mestaruus ja penailun hoitaa takatukka? Ei taideta Oulussapäin antaa Ramille anteeksi Niinimäen kohtelua....which is ok. Ramin kannattaa miettiä sosiaalisia taitojaan.

        Neitimäen oikea nimi lienee Niinimaa


      • tuhonnut
        rosewater kirjoitti:

        Makkaramies antoi Summaselle potkut, joten tämä olisi käytettävissä. Nyt oikeastaan ristinkin käteni, jotta Tepsi iskisi kädet paskaan.

        Summanenhan on tuhonnut SM-liigaseuroista vasta Jokerit, Hifkin ja Bluesin. Kyllä minun puolesta Tepsinkin saisi tärvellä, niin täällä Oulussa olisi entistä lystimpää seurata liigaa.

        Bluesin??Mitä Blues on saavuttanu aikaisemmin?? Eikä tule mitään saavuttamaan kun tehdään noin järjettömiä ratkaisuja!!Rami rules!!


      • oikein..
        oikein! kirjoitti:

        Neitimäen oikea nimi lienee Niinimaa

        NEITI Niinimaa!


      • _neitiKevät_
        _neitiKevät_ kirjoitti:

        ....Summasen egot samassa seurassa? No, kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, mutta...tuskin?

        Ps. Bluesia ei tarvitse kenenkään tuhota...se vuotaa vuodesta vuoteen. Ja Hifk:ssahan Ramille tuli mestaruus ja penailun hoitaa takatukka? Ei taideta Oulussapäin antaa Ramille anteeksi Niinimäen kohtelua....which is ok. Ramin kannattaa miettiä sosiaalisia taitojaan.

        Niinimaa tietysti.


      • _neitiKevät_ kirjoitti:

        ....Summasen egot samassa seurassa? No, kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu, mutta...tuskin?

        Ps. Bluesia ei tarvitse kenenkään tuhota...se vuotaa vuodesta vuoteen. Ja Hifk:ssahan Ramille tuli mestaruus ja penailun hoitaa takatukka? Ei taideta Oulussapäin antaa Ramille anteeksi Niinimäen kohtelua....which is ok. Ramin kannattaa miettiä sosiaalisia taitojaan.

        Olen sanonut Summasesta näin: Siinä on mies joka istuu valmiiksi katettuun pöytään, järjestää kivat pippalot ja jättää sotkut muiden huoleksi.

        Tarkoitan tällä sitä, että Summanen on usein tullut joukkueeseen, jonka on rakentanut joku toinen valmiiksi. Summanen saa sen menestymään, mutta jälki on yleensä siksi tuhoisaa, että se vaatii taas uuden rakentamisen. HIFK maksoi pitkään niitä velkoja, mitä Summanen-Westerlund sai aikaiseksi. Jokereissa se vei Jortikalta kaksi kautta saada joukkue Summasen jäliltä raiteilleen. Melko myrskyä oli maajoukkueessakin.

        Itse ihailin 90-luvun Tepsiä koska joukkueessa oli jatkuvuutta. Menestystä ei haettu uhraamalla tulevaisuus, vaan toimintaa leimasi pitkäjänteinen ajattelu, mikä korostui niin juniorityössä kuin seuraan värvätyissä pelaajissakin. Pelaajat ajettiin joukkueeseen sisään maltilla ja pelaajien roolit kasvoivat taitojen myötä. Vaikka Tepsi samaan aikaan menetti uskomattoman määrän pelaajia ulkomaille, niin silti joukkue menestyi. Tepsi pystyi korvaamaan menetykset pelaajia jatkuvasti kehittämällä.

        Summasta en näe kehittäjänä ja kasvattajana, vaan peluuttajana ja sellaisena projektivalmentajana, joka osaa ottaa pelaajamateriaalista kaiken irti. En vain ole varma, että ymmärtääkö hän pelien jatkuvan, sillä aina on seuraava peli, seuraava turnaus, seuraava kausi.


      • tuhonnut kirjoitti:

        Bluesin??Mitä Blues on saavuttanu aikaisemmin?? Eikä tule mitään saavuttamaan kun tehdään noin järjettömiä ratkaisuja!!Rami rules!!

        No toi Blues oli kyllä listassa liikaa. Mutta ei pidä unohtaa, että Kiekko-Espoo oli kelpo seura, joka menestyi liigassakin kohtalaisesti. Kun nimi muuttui Bluesiksi, niin kaikki se se espoolainen hyvä tuntui kadonneen.


    • Blegi

      Miten toimisi henkilökemia Jortsun ja Raadon kanssa. Vai olisiko Sunmmanen varahenkilö samalla , jos joukkue kypsyy Jortikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe