Terve,
Olisin Civicciä hankkimassa ja kysyisin onko kaikissa 2003 jälkeisissä civiceissä VTEC-moottori, vaiko vain harvoissa ja valituissa? Osa automyyjistä sitä mainostelee, mutta liekö kaikissa malleissa, vaikkei mainostettaisikaan.
Kiitos tulevista vastauksista.
VTEC??
9
7261
Vastaukset
- ex hontamies
luulisin että kaikista löytyy osta pois honda on hyvä auto
- ...................
1,6 litrasissa on v-tec kaikissa ja 1,4 litrasissa ei v-tecciä ole.
- tiedosta
T: Civic kiikarissa
- zxcvbnm
ainakaan pienikoneiset hondat ei tahdo liikkua normaalilla ajolla oikein mihinkään. Ei kyllä ole kokemusta 1.6:ta koneesta, 1.5 koneinen civic on tuola pihassa.
- Mikko/kerava
"ainakaan pienikoneiset hondat ei tahdo liikkua normaalilla ajolla oikein mihinkään. Ei kyllä ole kokemusta 1.6:ta koneesta, 1.5 koneinen civic on tuola pihassa."
kirjoititko tosissasi vai muuten vaan. Vtec-moottorit on luokkansa huippua tehonsa suhteen itselläni oli, joskus aiemmin Civic 1.4(90hp), joka liikkui todella ripeästi - pesi järjestäin kaikki luokkansa normaalit autot ja monia isompiakin.
Tottakai, jos vrt. pikku-civic vs mazda6 2.3GT niin onhan siinä eroa. - Puhutaan, niin
Mikko/kerava kirjoitti:
"ainakaan pienikoneiset hondat ei tahdo liikkua normaalilla ajolla oikein mihinkään. Ei kyllä ole kokemusta 1.6:ta koneesta, 1.5 koneinen civic on tuola pihassa."
kirjoititko tosissasi vai muuten vaan. Vtec-moottorit on luokkansa huippua tehonsa suhteen itselläni oli, joskus aiemmin Civic 1.4(90hp), joka liikkui todella ripeästi - pesi järjestäin kaikki luokkansa normaalit autot ja monia isompiakin.
Tottakai, jos vrt. pikku-civic vs mazda6 2.3GT niin onhan siinä eroa.Autoilija "zxcvbnm" on varsin oikeassa kun kirjoittaa "normaalissa ajossa". Tehonsa suhteen ovat Hondat olleet sitä kärkikastia juu, mutta kun halutaan leppoista tehoa, joka vie mäennyppylän yli varsin vaivattomasti, sitäpä ei Hondassa löydykään. Sitä vääntömomenttia siis.
Minun ihanneautoni olisi hiljainen, vääntävä ja pienikulutuksinen auto. Se voisi hyvin olla Honda-merkkinen, jos he viimeinkin luopuisivat tuosta turbovastaisuudesta. - 160hp
Mikko/kerava kirjoitti:
Tottakai, jos vrt. pikku-civic vs mazda6 2.3GT niin onhan siinä eroa.on laama verrattuna turboihin.
- murjasit
Mikko/kerava kirjoitti:
Tottakai, jos vrt. pikku-civic vs mazda6 2.3GT niin onhan siinä eroa.Mazda6 2.3GT, hahhah, salli mun nauraa!! Toihanse vasta laiska peli on. Ei vittu.
- hondaman_x
murjasit kirjoitti:
Mazda6 2.3GT, hahhah, salli mun nauraa!! Toihanse vasta laiska peli on. Ei vittu.
Otapa tollane 1.6 litranen Vti civic.. ei ole iso kone mutta varmaan vie nätisti mäen päälle ja vielä hyppääkin.
Ja kannattaa lopettaa se vertailu ahdettuihin. verratkaa muihin vapareihin ja honda vie...
Jos vertaatte ahdettuihin niin ahtakaa sitten hondakin VTEC TURBO = VOIMAA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078