Biisin video on kyllä yksi parhaista ikinä. Hyvin tehty, yhtäaikaa herkkä, surullinen ja kaunis. Itku pääsee joka ikinen kerta kun sen näkee. En tiedä mikä siinä niin itkettää... itse biisi on tosi kaunis ja ihana. Ehkä juuri biisin kauneus ja lohduttomuus yhdistettynä videon kauneuteen ja lohduttomuuteen pistää kyyneleet valumaan.
Henkilökohtaisesti olen alkanut pitää kyseisetä orkesterista hiljalleen. Kaikki radioissa ja muissa eettereissä kuuluvat biisit on ollut hyviä. Nyt tekee mieli saada bändistä lisää eli harkitsen levyn ostoa. Harvoin herää nykyään mihinkään uuteen orkesteriin mielenkiinto. Tähän heräsi. Siitä pisteet
carneval on rust
video
4
1057
Vastaukset
- Naughtygirl_14
Se biisi on kylläkin Carnival of Rust =)
Mut hyvä silti.. - vilhelmiina1
Juu,kehoitan levyn ostoon!!Mulla on molemmat ja SIKA hyviä!!
- Potf94
levyt on ostettu ja singlet kans :D potf on ihana
- Poets of the fall FANI
Potf94 kirjoitti:
levyt on ostettu ja singlet kans :D potf on ihana
Ei voi koskaan, ikinä tulla parempaa bändiä. Niin hyvä, että..... :o AIVAN PARAS!!!! Ja ne levyt kannattaa molemmat ostaaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029