Onko kenelläkään tietoa, että missä jkl:ssä olisi hyviä hääjuhlapaikkoja? Jos on niin, olisi tosi mukava kuulla, koska itsellä ei kovin paljon paikkoja ole tiedossa: )
Jyväskylässä häät...
5
1776
Vastaukset
- repa_
jyväskylän kuokkalassa on survon korpelan tila, joka on vanha ja tilava hirsitupa. olin siellä joku vuosi sitten häissä ja oli toimiva ja idyllinen paikka. on myös kohtuu lähellä keskustaa ja helppo löytää.
laajavuoren rantasipi-hotellista voi vuokrata juhlatilaa, jossa on esiintymislava, tanssitilaa, pöydät ja tuolit. asiallinen paikka sekin. hotellin yökerhossa voi jatkaa juhlimista, jos omista bileistä loppuu puhti. hotellilta voi myös tilata tarjoiluja ym.
hintoja en osaa sanoa kumpaankaan vaihtoehtoon.- tuutis
paljon tiedoista, täytyy alkaa tutkailemaan vaihtoehtoja, että ensi kesänä olisi sitten juhlapaikka: )
- Anonyymi
*Toljanteri
Siis :)
- tätiläinen
Viherlandian lähellä on myös tuo Kuokkalan kartano, oikein hieno rakennus, ja vähän rauhallisemmalla paikalla. Mahtuu varmaan isompikin porukka sinne.
- huhhuhhh
Kuokkalan kartanoa ei vuokrata yksityiskäyttöön, eli turha havitella häitä sieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03610- 433201
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562937Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342808- 162738
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452600- 442240
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262105- 421995
- 451779