minkä puutosta on kun kynnet lohkeilee niin pirun helposti?? raivostuttavaa....:P
kynnet lohkeilevat
17
15822
Vastaukset
- Eve 38
Mullakin nuorena lohkeili aina ja oli ihan veltot kynnet ja sitä kesti vuosia. Noh pidin kynteni lyhkäsinä.
Mutta jossain vaiheessa rupesin juomaan Molkosania ja huomasin , että kynteni vahvistuivat eivätkä enään lohkeilleet ja ovat kovat.
Suosittelen:
http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu1099/4.htm
Maku ei ole hyvä, mutta ajan kanssa siihen makuun tottuu. Lasillinen pari päivässä riittää. - ettei ole anemiaa
Itselläni kynnet lohkeili helposti, kun hemoglobiini pääsi alas, eli meni anemian puolelle, se on helppo terkkarissa tarkistuttaa, sairaanhoitaja voi sen mitata.
- Mirhanne
Hei
Minä sain avun lohkeileviin ja halkeileviin kynsiini apteekista ostamastani ravintolisästä( piimaa-monivitamiini-mineraalivalmiste. Sen nimi on "piimax pro-v". Vaikuttavat aineosat ovat pii, sinkki, seleeni ja kromi. Myös hiukset vahvistuvat samalla.
Todella tehokas aine. Enää ei kynteni heilu tuulessa ja joudun niitä jopa leikkaamaan ja viilaamaan. Suosittelen lämpimästi. - ja lisäksi
Syö Kalsiumia,Magnesiumia,Sinkkiä ja Piitä...ja imeytymisen varmistamiseksi D-vitamiinia ELI
on olemassa esin TehoPii kalkki-D (tai jotain) jossa on kaikki ýllämainitut.
Ja muistettava on ettei tilanne korjaannu päivässä tai parissa. - Eve 38
Missään ei ole tieteellisesti testattu, imeytyvätkö nuo pillereiden aineet edes ihmisen elimistöön.
Siksi kannattaa syödä mieluummin ihan luonnon omaa tuotetta ensin, jos sellaista on tarjolla esim. Molkosania
En ole mikään myyjä enkä markkinoija ja itsekkin olen kokeillut kaikenmailman pillerit jo omiin vaivoihini ja todennut ettei mistään ole ollut apua. Sen takia olenkin ruvennut syömään kunnolla, jotta saan ruuasta kaikki vitamiinit.
Ja tuo Molkosan on ihan luonnontuote. Ite ostan sitä Citymarketista, josta sitä saa halvimmin.
Ennen Molkosania söin tuollaista kalkkipilleriä melkeen vuoden enkä huomannut mitään muutosta hiuksissani enkä kynsissäni, joten ei vissiin imeytynyt sitten mun kroppaani.- Jostain lukenut
kalkkia, joten kalkin syömisestä ei ole mitään apua, joskaan ei haittaakaan kynsien lohkeilulle. Jostain lehdestä luin tämän tiedon ja olin hämmästynyt, koska aiemmin olin itsekin siinä luulossa, että kalkin puutos on ongelman takana.
- d3
Jostain lukenut kirjoitti:
kalkkia, joten kalkin syömisestä ei ole mitään apua, joskaan ei haittaakaan kynsien lohkeilulle. Jostain lehdestä luin tämän tiedon ja olin hämmästynyt, koska aiemmin olin itsekin siinä luulossa, että kalkin puutos on ongelman takana.
Ei sisällä ei eikä piitä, jota siihen markkinoidaan.
Eli hirveetä kusetusta.
Kunnon ruokaa nassuun, niin johan vaivat lähtee.
Ja kynsilakka pois käytöstä.
http://www.energian.net/terveys/info6.html
- MV
Turhat pillerit pois kuten myös kynsilakka. Syökää punaista lihaa ja kaurahiutaleita, niin loppuu lohkeilut.
Sairastin Entero- rokon joulukuussa ja nyt on pari kuukautta sitten alkanut menettää kynteni. Ovat ohentuneet ja lohkeilevat käristä ja jopa keskeltä kynttä. Syön vitamiineja ja kalkkia. Olen kokeillut kaikenlaisia öljyjä ja kovettajia, ei auta . Kertokaa ihmeessä mitä teen seuraavaksi !!!
- hippuuu
kuinkhan kauan tuota molkosania pitäisi juoda että tuloksia näkyisi?
- TiinaTu
Moi. Myös koodilla NEN425 saa tuon 5$ alennuksen ensitilauksesta iherb.comista.
http://www.iherb.com/?rcode=NEN425
Kiitos jos käytät tätä. - Kauhea myrkky
Jos käytät kynsilakkaa, siinä ainiakiin yksi syy kynsien lohkeiluun.
- herbbi3
Jos haluat ensitilaajana ilmaiset postikulut www.iherb.com niin käytä koodia SIV106
Tällä saat katettua 4$ airmail postikulusi!! :) - karppaaja90
mä käytin juuri tuota SIV106 alennuskoodia ja hyvin toimi!! Kiitos paljon ja suosittelen muillekin!! :)
- zedula1
Ensitilaaja saa alennusta jos käyttää alennuskoodia SIV106. Alennuskoodi on englanniksi referral code. Saat ottaa tilaukseen mukaan myös yhden ilmaisnäytteen.
KOKEILE HETI!!! :) - lohkeilia
hei mulla on lohkeilut jo monta vuotta nää kynnet ja oon yrittänyt syödä d-vitamiiniii päivitäin eikä on kovin helpotttanut on muutaman keran jäänyt vitamiinit ottamatta ja jus tänä aaamunakin mun kyns lohkes kun rapsutin meidän koiraa harmillista liiimako siiihen pitää nyt laitaaa ku ei pysy normina siskollani ei ainakaaan lohkele ja äitinikin on sanonut ettäsyö jotain mut ruoka ei maistu ja tulee seuraaava onkelma k i h o m a d o t a tiedän et se ei tähä ehkä kuuulu mut jos mul on joku ihan omituinen tauti nii otan tosissani auta kaaa mua
- toimii.
Pitää kynnet lyhyenä ja syö kunnon ruokaa.
Lisäksi C-vitamiinia ja D-vitamiinia tarvii purkista.
D-vitamiinin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.
Raudan puute aiheuttaa anemiaa, josta kärsii noin 30% maailman väestöstä.
C-vitamiinin virallinen suositus/saanti estää keripukin.
C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
D-vitamiinia 100µg / vrk
Tärkeä D-vitamiini, Lääkäri Antti Heikkilä
http://www.katsomo.fi/?progId=140659
Miksi pillereitä kannattaa syödä pimeällä eli kaikki mitä sinun pitää tietää D-vitamiinista
http://honkanen.wordpress.com/2012/10/04/d-vitamiini-ihmelaaketta-purkista/
D-vitamiinilisän käyttö on perusteltua
http://hevoskuuri.fi/terveys-ja-ravinto/444-d-vitamiinilisaen-kaeyttoe-on-perusteltua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803