Olen aikeissa ostaa mahdollisesti Mellilän hirsitalon. Jos sinulla on sellainen niin vastaa tähän viestiin ja kerro kokemuksesi.
Erlund-hirsitalo
10
4476
Vastaukset
- johtaja
seinärakenteen ansiosta paras mitä markkinoilta löytyy!
- vuokralainen
kyseisen yrityksen taloa, mutta olen vierraillut tuttavieni talossa. Kyseinen talo oli oikein kodikas ja tunnelmallinen. Tietysti sehän riippuu paljon miten talon sisustaa. Puu kuitenkin elää, joten pystytys on erittäin tärkeä vaihe. Taloa ei kannata antaa pystyttää ihan kenen vaan. Saattaa "unohtua" rautaputkia seinistä eikä oteta kaikkia painumia huomioon. Sama tietysti pätee muidenkin valmistamiin hirsitaloihin. Lämmöneristyskyvyltään talo on huomattavasti parempi kuin pelkkä lamellihirsi.
Tuttavani ovat ainakin tyytyväisiä taloonsa. - Kausala
En myöskään omista Erlund-taloa, mutta Kausalassa
Golf-kentän etelärinteessä, Pohjanmäentien varrella on Erlund-talo. Tosi komea onkin ja omistaja, kuulemma dipl. insinööris- mies on tyytyväinen valintaansa. Hän on tuonut Erlund-talon esitteitä kahvioon ja mielellään kertoo talostaan ja pelkästään positiivista.- koko tämä
ketju. ei mene läpi. että oiken dipl.ins.
- kausala
koko tämä kirjoitti:
ketju. ei mene läpi. että oiken dipl.ins.
Oikein Diplomi-insinööri. Kaiken lisäksi todellinen eko-ihminen. On asunut aiemmin hometalossa ja meinasi että nyt saa riittää. Siksi valinta oli Erlund-talo, koska se ei koskaan homehdu!!!
- Jos ne
kausala kirjoitti:
Oikein Diplomi-insinööri. Kaiken lisäksi todellinen eko-ihminen. On asunut aiemmin hometalossa ja meinasi että nyt saa riittää. Siksi valinta oli Erlund-talo, koska se ei koskaan homehdu!!!
Kunnolla teherähän,niinku tääl'ä pohojan maalla, josta koko hirsihomma on lähteny liikkeelle.
- JMK
Jos ne kirjoitti:
Kunnolla teherähän,niinku tääl'ä pohojan maalla, josta koko hirsihomma on lähteny liikkeelle.
Meinaatko, että pohojanmalla on ollut ensimmäiset HIRSITALOT. En taida ihan heti uskoa.
- Anonyymi
Konkurssi?
- Anonyymi
Kyllä ja varaton pesä, monta velkojaa menetti mökkinsä ennakkomaksut!!
- Anonyymi
Huijaripariskunta! Tomi ja Jaana Erlund nyt pitävät jotakin kultti olohuonetta Loimaalla. Älkää ostako niiltä mitään. Tomilla on kauheita talousrikoksia joista on tuomiot, taitaa ehdonalaisessa olla ehkäpä vaimonsakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483