Autiolato

Autiolato

Kiekkoja laskee mokke selkänsä taa
Taas palaa maalivalo punaisena
Ja fanit laulaa älä mene njet njet
Pisteet silti vastustaja vie

On silmissä yhä unettomat yöt
Kun mäntyyn päätä Ässä-pakka lyö
Ei uskalla edes ääneen hengittää
Kun vie tajun, tuoksu jengin tään.

Ja käsi kädessä kuljemme latoon autioon
Ja se minua niin ramasee
Ja tämä matsi saa minut pian aivovaurioon
Kun ladon aution kanssasi jaan

Kun reppuselässä vastustaja vie
Se nauraa ja sen nauru kylmää jopa hien
Ja hiuksiini harvoihin irokeesin teen
Olen sargofaagi tuskin hengittäen

Kuka hullu on keksinyt Isonmäen
Oli tehty halli aikaan faaraoiden
Ei hanasta edes mitään vettä tuu
Ei ihme että kukat lakastuu

Ja käsi kädessä...

8

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukko..

      Toi oli kyl hyvä...! Bravooo... Hei rosewater.. Voiks sä kehitel tonne lukko -palstallekki tollase biisi?

      • No nyt tuli Ilves-palstalle yksi väännelmä. Lukosta on vaikea vääntää mitään, kun se on sinänsä sympaattinen seura, mutta pidetään mielessä.


      • kelpaiskos tämä?

        Hämäläisen Eepi ja Saarelan Pasi ne jutteli kaharen kesken.
        Hämäläisen Eepi ja Saarelan Pasi ne jutteli kaharen kesken.
        Tapa sinä se Ässien ruma valamentaja, niin minä nain sen komian lesken.
        Tapa sinä se Ässien ruma valamentaja, niin minä nain sen komian lesken.

        [email protected]


    • ..............

      Ennen luulin sun olevan ainakin 16-18 vuotias juttujesi perusteella, mutta äskeinen näytti todellisen ikäsi:12-13...jos sitäkään.

      En mä tarvi siihen mitään laulun väännelmää kertoakseni kipeitä tosiasioita. Lukon "ladossa" käy vähemmän porukkaa kuin Ässien "ladossa". Ässät vei kaikki viime kauden pelit Juuson pitäessä valtaosassa peleissä nollat. Ja jos kaikki Ässät- Lukko pelit otetaan huomioon, niin siltikin Ässillä on enemmän voittoja. Ja muistuttaisin Ässien hopeamitalista vieläkin, josta varmaan katkeruuksissasi tuon kirjoititkin. Entä sitten tuo "Ei uskalla edes ääneen hengittää
      Kun vie tajun, tuoksu jengin tään." ? Oletkos paljonkin pelaajia haistellut? Mutta minäpä olen käynyt pari kertaa valitettavasti joutunut käymään Raumalla ja voin sanoa, että ihmiset siellä todellakin haisevat pahalle. Eihän Raumalla ole edes lentokenttää! Raumalla ei ole koskaan ollut ilo käydä. Rauma on Porin esikaupunki!! Ja jopa sinä tiedät sen, mutta et vain voi myöntää sitä ääneen.

      • JJM

        Esikaupunkialueella Helsingin kenttä Vantaalla, Tampereen Pirkkalassa, Oulun Oulunsalossa jne, Rauman lentokenttä on myös kaupungin esikaupungissa eli Porissa!


      • ..............
        JJM kirjoitti:

        Esikaupunkialueella Helsingin kenttä Vantaalla, Tampereen Pirkkalassa, Oulun Oulunsalossa jne, Rauman lentokenttä on myös kaupungin esikaupungissa eli Porissa!

        Ai, että jos hesassa, tampereella ja oulussa on lentokentät esikaupunkialueilla niin sama juttu on pakko olla Porissa??? Raumaa nyt voi hädintuskin kaupungiksi sanoa...


      • Laura1

        Rosewaterhan nikkaroi huumorilla näitä juttuja. Jos olet lukenut hänen lätkästä kertovia osiaan,niin huomaat kyllä jutun juonen. Mä ainakin olen nauranut oikein kunnolla näille vedoille=)Ei kannata aina olla hapan sitruuna.Laita vaikka omia versioitas muualle, niin katotaan mitä syntyy.


      • navettakaupunki
        .............. kirjoitti:

        Ai, että jos hesassa, tampereella ja oulussa on lentokentät esikaupunkialueilla niin sama juttu on pakko olla Porissa??? Raumaa nyt voi hädintuskin kaupungiksi sanoa...

        Eika navettakaupunki Porissa asusvia voi ihmisiksi kutsua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe