Autiolato

Autiolato

Kiekkoja laskee mokke selkänsä taa
Taas palaa maalivalo punaisena
Ja fanit laulaa älä mene njet njet
Pisteet silti vastustaja vie

On silmissä yhä unettomat yöt
Kun mäntyyn päätä Ässä-pakka lyö
Ei uskalla edes ääneen hengittää
Kun vie tajun, tuoksu jengin tään.

Ja käsi kädessä kuljemme latoon autioon
Ja se minua niin ramasee
Ja tämä matsi saa minut pian aivovaurioon
Kun ladon aution kanssasi jaan

Kun reppuselässä vastustaja vie
Se nauraa ja sen nauru kylmää jopa hien
Ja hiuksiini harvoihin irokeesin teen
Olen sargofaagi tuskin hengittäen

Kuka hullu on keksinyt Isonmäen
Oli tehty halli aikaan faaraoiden
Ei hanasta edes mitään vettä tuu
Ei ihme että kukat lakastuu

Ja käsi kädessä...

8

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukko..

Toi oli kyl hyvä...! Bravooo... Hei rosewater.. Voiks sä kehitel tonne lukko -palstallekki tollase biisi?

• No nyt tuli Ilves-palstalle yksi väännelmä. Lukosta on vaikea vääntää mitään, kun se on sinänsä sympaattinen seura, mutta pidetään mielessä.

• kelpaiskos tämä?

Hämäläisen Eepi ja Saarelan Pasi ne jutteli kaharen kesken.
        Hämäläisen Eepi ja Saarelan Pasi ne jutteli kaharen kesken.
        Tapa sinä se Ässien ruma valamentaja, niin minä nain sen komian lesken.
        Tapa sinä se Ässien ruma valamentaja, niin minä nain sen komian lesken.

[email protected]

• ..............

Ennen luulin sun olevan ainakin 16-18 vuotias juttujesi perusteella, mutta äskeinen näytti todellisen ikäsi:12-13...jos sitäkään.

En mä tarvi siihen mitään laulun väännelmää kertoakseni kipeitä tosiasioita. Lukon "ladossa" käy vähemmän porukkaa kuin Ässien "ladossa". Ässät vei kaikki viime kauden pelit Juuson pitäessä valtaosassa peleissä nollat. Ja jos kaikki Ässät- Lukko pelit otetaan huomioon, niin siltikin Ässillä on enemmän voittoja. Ja muistuttaisin Ässien hopeamitalista vieläkin, josta varmaan katkeruuksissasi tuon kirjoititkin. Entä sitten tuo "Ei uskalla edes ääneen hengittää
      Kun vie tajun, tuoksu jengin tään." ? Oletkos paljonkin pelaajia haistellut? Mutta minäpä olen käynyt pari kertaa valitettavasti joutunut käymään Raumalla ja voin sanoa, että ihmiset siellä todellakin haisevat pahalle. Eihän Raumalla ole edes lentokenttää! Raumalla ei ole koskaan ollut ilo käydä. Rauma on Porin esikaupunki!! Ja jopa sinä tiedät sen, mutta et vain voi myöntää sitä ääneen.

• JJM

Esikaupunkialueella Helsingin kenttä Vantaalla, Tampereen Pirkkalassa, Oulun Oulunsalossa jne, Rauman lentokenttä on myös kaupungin esikaupungissa eli Porissa!

• ..............
        JJM kirjoitti:

Esikaupunkialueella Helsingin kenttä Vantaalla, Tampereen Pirkkalassa, Oulun Oulunsalossa jne, Rauman lentokenttä on myös kaupungin esikaupungissa eli Porissa!

Ai, että jos hesassa, tampereella ja oulussa on lentokentät esikaupunkialueilla niin sama juttu on pakko olla Porissa??? Raumaa nyt voi hädintuskin kaupungiksi sanoa...

• Laura1

Rosewaterhan nikkaroi huumorilla näitä juttuja. Jos olet lukenut hänen lätkästä kertovia osiaan,niin huomaat kyllä jutun juonen. Mä ainakin olen nauranut oikein kunnolla näille vedoille=)Ei kannata aina olla hapan sitruuna.Laita vaikka omia versioitas muualle, niin katotaan mitä syntyy.

• navettakaupunki
        .............. kirjoitti:

Ai, että jos hesassa, tampereella ja oulussa on lentokentät esikaupunkialueilla niin sama juttu on pakko olla Porissa??? Raumaa nyt voi hädintuskin kaupungiksi sanoa...

Eika navettakaupunki Porissa asusvia voi ihmisiksi kutsua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe