Minulla on yksi kotilo. Se on sellainen pieni enkä ole varma vielä lajista. Pystyykö se saamaan munia yksin vain tarvitseeko se siihen seuraa?
Saako yksinäinen poikasia?
11
534
Vastaukset
- joku--93
sen verran oon keskusteluja seurannut, että on tullut selväksi ETTEI yksinäinen kotilo voi hedelmöittää omia muniansa VAIKKA se pystyykin (hyvin pienellä mahdollisuudella) munimaan. Eli munista tuskin mitään kiuoriutuisi.
- joku--93
Että voi munia itsensä kanssa mutta hedelmöittyvätkö munat, eivät.
- olen kotilo-fani
joku--93 kirjoitti:
Että voi munia itsensä kanssa mutta hedelmöittyvätkö munat, eivät.
Itselläni on käynyt niin yhden koko elämänsä (1mm asti) eläneen touhukotilon kanss aja poikasia tuli joku 50. On erittäin harvinaista!
- kotilo-ja-gekkofani
olen kotilo-fani kirjoitti:
Itselläni on käynyt niin yhden koko elämänsä (1mm asti) eläneen touhukotilon kanss aja poikasia tuli joku 50. On erittäin harvinaista!
tarkoitit kenties 1 cm, etkä 1 mm xD Ja oliko touhu koko elämänsä ajan yksin, eli mahdollisuutta paritteluun ei ole ollut ikinä?
- olen kotilo-fani
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
tarkoitit kenties 1 cm, etkä 1 mm xD Ja oliko touhu koko elämänsä ajan yksin, eli mahdollisuutta paritteluun ei ole ollut ikinä?
Tarkotiin 1mm koska silloin olin aloitteleva harrastaja ja siirsin tarkkaan poikaset omiin purkkeihinsa. "Pelastin" tai pikemminkin löysin sen aikuisten joukosta lasista sitten se kasv ja kasvoi ja lopulta muni.
Korjaus se oli muunnosliamkotilo. xD - kotilo-ja-gekkofani
Tarkotiin 1mm koska silloin olin aloitteleva harrastaja ja siirsin tarkkaan poikaset omiin purkkeihinsa. "Pelastin" tai pikemminkin löysin sen aikuisten joukosta lasista sitten se kasv ja kasvoi ja lopulta muni.
Korjaus se oli muunnosliamkotilo. xDLuultavasti oli jotenkin onnistunut parittelemaan aikuisten kanssa..Mutta miten pystyit siirtämään millimetrin kokoisen kotsun omaan terraansa?? O__o'
- olen kotilo-fani
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
Luultavasti oli jotenkin onnistunut parittelemaan aikuisten kanssa..Mutta miten pystyit siirtämään millimetrin kokoisen kotsun omaan terraansa?? O__o'
En itsekkään tiedä mutta eihän s ekuitenkaan voi olla sukukypsä koska oli vastakuoriutunut.
Lopulta (Piki nimeltään) kuoli ja tuli poikasten syömäksi. - vivi
En itsekkään tiedä mutta eihän s ekuitenkaan voi olla sukukypsä koska oli vastakuoriutunut.
Lopulta (Piki nimeltään) kuoli ja tuli poikasten syömäksi.sääli että se kuoli.ajatus tulla omien poikasten syömäksi ei ole mukava
- vivi
epätodennäköistä että se pystyy saamaan poikasia yksin.mahdollisuus on olemassa mutta se on pieni.todella pieni.
- Anti-Q
Ainakin touhukotilot lisääntyvät itsensä kanssa ilman suurempia ihmettelyjä.
- vivi
Anti-Q kirjoitti:
Ainakin touhukotilot lisääntyvät itsensä kanssa ilman suurempia ihmettelyjä.
mä puhuin maakotiloista.ois kai pitäny kirjottaa tarkemmin kumpia tarkoitan=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026