Minulla on yksi kotilo. Se on sellainen pieni enkä ole varma vielä lajista. Pystyykö se saamaan munia yksin vain tarvitseeko se siihen seuraa?
Vastaukset 11
- joku--93
sen verran oon keskusteluja seurannut, että on tullut selväksi ETTEI yksinäinen kotilo voi hedelmöittää omia muniansa VAIKKA se pystyykin (hyvin pienellä mahdollisuudella) munimaan. Eli munista tuskin mitään kiuoriutuisi.
- joku--93
Että voi munia itsensä kanssa mutta hedelmöittyvätkö munat, eivät.
- olen kotilo-fani
joku--93 kirjoitti:
Että voi munia itsensä kanssa mutta hedelmöittyvätkö munat, eivät.
Itselläni on käynyt niin yhden koko elämänsä (1mm asti) eläneen touhukotilon kanss aja poikasia tuli joku 50. On erittäin harvinaista!
- kotilo-ja-gekkofani
olen kotilo-fani kirjoitti:
Itselläni on käynyt niin yhden koko elämänsä (1mm asti) eläneen touhukotilon kanss aja poikasia tuli joku 50. On erittäin harvinaista!
tarkoitit kenties 1 cm, etkä 1 mm xD Ja oliko touhu koko elämänsä ajan yksin, eli mahdollisuutta paritteluun ei ole ollut ikinä?
- olen kotilo-fani
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
tarkoitit kenties 1 cm, etkä 1 mm xD Ja oliko touhu koko elämänsä ajan yksin, eli mahdollisuutta paritteluun ei ole ollut ikinä?
Tarkotiin 1mm koska silloin olin aloitteleva harrastaja ja siirsin tarkkaan poikaset omiin purkkeihinsa. "Pelastin" tai pikemminkin löysin sen aikuisten joukosta lasista sitten se kasv ja kasvoi ja lopulta muni.
Korjaus se oli muunnosliamkotilo. xD - kotilo-ja-gekkofani
Tarkotiin 1mm koska silloin olin aloitteleva harrastaja ja siirsin tarkkaan poikaset omiin purkkeihinsa. "Pelastin" tai pikemminkin löysin sen aikuisten joukosta lasista sitten se kasv ja kasvoi ja lopulta muni.
Korjaus se oli muunnosliamkotilo. xDLuultavasti oli jotenkin onnistunut parittelemaan aikuisten kanssa..Mutta miten pystyit siirtämään millimetrin kokoisen kotsun omaan terraansa?? O__o'
- olen kotilo-fani
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
Luultavasti oli jotenkin onnistunut parittelemaan aikuisten kanssa..Mutta miten pystyit siirtämään millimetrin kokoisen kotsun omaan terraansa?? O__o'
En itsekkään tiedä mutta eihän s ekuitenkaan voi olla sukukypsä koska oli vastakuoriutunut.
Lopulta (Piki nimeltään) kuoli ja tuli poikasten syömäksi. - vivi
En itsekkään tiedä mutta eihän s ekuitenkaan voi olla sukukypsä koska oli vastakuoriutunut.
Lopulta (Piki nimeltään) kuoli ja tuli poikasten syömäksi.sääli että se kuoli.ajatus tulla omien poikasten syömäksi ei ole mukava
- vivi
epätodennäköistä että se pystyy saamaan poikasia yksin.mahdollisuus on olemassa mutta se on pieni.todella pieni.
- Anti-Q
Ainakin touhukotilot lisääntyvät itsensä kanssa ilman suurempia ihmettelyjä.
- vivi
Anti-Q kirjoitti:
Ainakin touhukotilot lisääntyvät itsensä kanssa ilman suurempia ihmettelyjä.
mä puhuin maakotiloista.ois kai pitäny kirjottaa tarkemmin kumpia tarkoitan=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681105
- 981064
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i22916Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔62862Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t125846- 134817
- 57756
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20740Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27731- 45676
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol47660- 19617
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6603Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142602Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128602Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48600Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596- 48594
- 35590
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12569