Varasin matkan Kreetalle jussina ja haluisin tietää juhlitaanko siellä jussia? Jos juhlitaan niin miten? Kaikki info tervetullutta!
Juhannus Kreetalla?
5
1228
Vastaukset
- Juhannus Kreetalla
Hei!
Ei Kreikassa juhlita juhannusta ellei sitten samaan paikkaan osu niin monta suomalaista tai ruotsalaista turistia, että pistäisivät omat juhannusjuhlat pystyyn. Sellaistakin olen vuosien varrella nähnyt. - mies 42 v.
pitää huolen että Kreetallakin jussia juhlitaan
on meno meinaan niin sikamaista että jopa suomalaistakin ihan hirvittää....jos vaan pystyt
niin vaihda lähtöpäivää jussin yli. - nolla02
Ei taida enää onnistua toi matkan siirtäminen, mutta ei meitä nuoria pahemmin juhliminen häiritse... ;) Kyllä täällä suomessa on tohon sikailuun jo totuttu, joten tuskinpa se meidän matkaa pilaa.. Kunhan vaan jotkut mestat on auki, ettei koko päivää tai biitsillä kärvistellä!
- hhennaa
olen viettänyt pari juhannusta kreetalla eikä siellä ole näkynyt mitään juhlintaa. mitä nyt matkaoppaat ovat tuoneet jokusen koivun hotellille, mutta suomalaisten juhla se taitaa ennemmin ollan. saa nähdä sitten olisiko tänä juhannuksena jotain uutta, itsekin olen matkustamassa taas.
- tsiigataan
kaikki tollottavat telkkarista jalkapalloa tänä jussina, joten se pailuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740