Rakastuin

kaksosmieheen

Olen kalatnainen, tunnollinen ja rehellinen, hyvin toimeentuleva, oma talo ja auto jne. Kaksi vuotta kaksosmies, joka on ns. tavis tallaaja rakastui minuun, mutta antoi mun olla rauhassa, koska seurustelin. Kun erosin, aloin itse kiinnostua. Ensimmäiset viikot olivat ihania ja kävi päinvastoin, minä rakastuin. Nyt hän valittaa, että tarvisin jotain parempaa, vaikka haluaisin jakaa kaiken hänen kanssaan, ja myös välttelee. Ovatko kaksosmiehet todella noin vaikeita ja omanarvontuntevia, että luovuttavat mieluummin kuuntelematta sydäntään, kuin se, että antaisivat periksi siinä, jos toinen sydämeltään haluaa jakaa kaiken omansa. Ovatko he sittenkin itse materialisteja, ja jos sitä ei ole tullut, toisellakaan ei saa olla. Tämä on ensimmäinen kaksosmies

11

2687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä

      Ihan sama tarina täällä. Todella outoja. Pitää vissiin tuhlata kaikki kun ei "rikas" nainen kelpaa.Rakstuin ja petyin.

      • Kaksosmies 33v

        Miksi yritätte vangita tuulen purkkiin kanssanne?
        Ei se ole tuulen tie.

        Tuuli puhaltaa ympäri maailman ja tulee luoksesi uudelleen, mutta vain jos pystyt pitämään balanssin jossa et yritä pitää häntä ja säilytät oman mysteerisi.

        Once I figure you out... it's all over honey.


      • reeberbanille
        Kaksosmies 33v kirjoitti:

        Miksi yritätte vangita tuulen purkkiin kanssanne?
        Ei se ole tuulen tie.

        Tuuli puhaltaa ympäri maailman ja tulee luoksesi uudelleen, mutta vain jos pystyt pitämään balanssin jossa et yritä pitää häntä ja säilytät oman mysteerisi.

        Once I figure you out... it's all over honey.

        ..mene sinä vain puhaltelemaan sinne Reeberbanille...sinusta ei vissiin ole lasten isäksi, ne kun tarvitsevat pysyvyytä elämäänsä eikä miestä, joka ahdistuu vastuusta. Tervemenoa vieteripää tuulien mukana vaikka hevon kuuseen.


      • kaksosnainen
        Kaksosmies 33v kirjoitti:

        Miksi yritätte vangita tuulen purkkiin kanssanne?
        Ei se ole tuulen tie.

        Tuuli puhaltaa ympäri maailman ja tulee luoksesi uudelleen, mutta vain jos pystyt pitämään balanssin jossa et yritä pitää häntä ja säilytät oman mysteerisi.

        Once I figure you out... it's all over honey.

        Voi vitsi kun kirjoitit osuvan viestin, näinhän se menee. Kaksonen ahdistuu, jos hän ei saa kulkea omia polkujaan. Älä vangitse häntä, muuten huomaat hänen liukuneen pois luotasi.


    • Essi

      Paljon mahollista, etta miehelle ottaa luonnon paalle, jos nainen on ns. paremmin toimeen tuleva, mutta myos on mahdollista, etta ei vain halua sitoutua tai yksinkertaisesti ei ole rakastunut sinuun ja on huomannut naiden kahden vuoden aikana, etta sittenkaan et ole hanen tyyppisensa nainen...

    • kävi

      minullekin. Sen jälkeen kun itseä alkoi kiinnostaa ja tunsin pitkästä aikaa olevani ihastunut jätkä ilmoitti tarvitsevansa omaa aikaa ja rauhaa. Sano vaan et katellaan myöhemmin.. Selvä. Sattu aivan helvetisti enkä uskonut miehen olevan tosissaan, mut siltä se nyt vaikuttaa et hyvin se viihtyy ilman muakin. Mä taas pääsin vasta vauhtiin ja nyt kaipaan. Elämä on perseestä...

      • ja syvältä

        niin on ja syvältä sieltä. En selvinnyt ilman pillereitä ja olen sentään jo aikuinen nainen ja paljon kokenut ja nähnyt miesrintamalla. Että semmoisia paskanpuhujapojuja, valehtelijoita suoraan perseestä ja syvältä....kaikilta pitäis listiä vähintään pallit ja syöttää ne niille....


      • Kriteriam
        ja syvältä kirjoitti:

        niin on ja syvältä sieltä. En selvinnyt ilman pillereitä ja olen sentään jo aikuinen nainen ja paljon kokenut ja nähnyt miesrintamalla. Että semmoisia paskanpuhujapojuja, valehtelijoita suoraan perseestä ja syvältä....kaikilta pitäis listiä vähintään pallit ja syöttää ne niille....

        Opettele ajattelemaan myönteisesti, lue kirjoja ja sivistä itseäsi. Lopeta kyyräily ja pahanpuhuminen. Älä käperry itsesi ympärille! Avaudu ja ole rehellinen. Mielesi on musta.
        Tuolla asenteella et saa ikinä kaksosmiestä.


      • Sivisynyt
        Kriteriam kirjoitti:

        Opettele ajattelemaan myönteisesti, lue kirjoja ja sivistä itseäsi. Lopeta kyyräily ja pahanpuhuminen. Älä käperry itsesi ympärille! Avaudu ja ole rehellinen. Mielesi on musta.
        Tuolla asenteella et saa ikinä kaksosmiestä.

        Minä ainakin olen niin sivistynyt, etten voinut kuvitellakaan että joku voisi ollakaan tuollainen ja nyt tiedän etten enää huoli kaksosmiestä, ne eivät anna hyvää esimerkkiä parisuhteesta lapsille ja muille kanssaihmisille. Vai onko oikein valehdella ja lentää kukasta kukkaan parisuhteessa johon kuuluu myös paljon lapsia. Ei mielestäni tarvitse lukea kirjoja kun tämän ymmärtää muutenkin.


    • ...n

      Naiset naiset, on ihmeellistä että ns kokenneet naiset kirjoittavat täällä näin.
      Ei pelkät kaksosmiehet ole vain tuollaisia, niitä löytyy joka merkistä! ! ! ! !
      Esim, eräs jousimies lukematon määrä naisia ja aivan kaikkia heitä varmasti pettänyt, viiden naisenkanssa lapsia joita yhteensä 6kpl. HÄN on onnistunut aina samaan "naiset vakuttuneeksi" vaikka hän olisi tehnyt mitä aimmin (menneisyys) Hänen menestyksensä jatkuu yhä tänäkin päivänä.
      Tämän miehen karisma ja vetovoima on käsittämättömän lumoavaa.
      Itse olen kaksosnainen ja olen ollut pahasti rakastunut kyseiseen mieheen ONNEKS teininä. Mutta jos mies on hyvä puhumaan, miellyttävä, ns äkki hyvä, ja vain "tämä rakkaus tähän naiseen" on kaikkein paras TÄLLE MIEHELLE niin kannattais olla varuillaan ja miettiä, onko tää nyt kaikki ok. Koska tällainen palavasti rakastunut mies ja nyt kaikki heti peliin tapaus on juuri sitä mitä pitää seurailla. Siinä on vaara ajautua lyhkäiseen suhteeseen.

      • kokematta

        no jousimies onkin vielä kokematta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe