Merellä

Vieraassa vara parempi

Pääsipäs tuossa viime viikonvaihteessa tapahtumaan:
Olin kavereitteni kanssa saaressa itäisellä Suomenlahdella, kolme miestä kukin omalla veneellään. Yhdellä kavereistani on veneessä sauna, hyvä sauna itseasiassa onkin. No, tokihan siinä sitten saunaa lämmiteltiin viikonloppuna pariinkin otteeseen.

Lauantaina sitten juttusille tarttui jossain vaiheessa varakkaan oloinen pariskunta, herra arviolta viisikymppinen, rouva todella pantavan näköinen alta nelikymppinen kiimapakkaus, isot rinnat jne.

Kutsuttiin siinä sitten tämä pariskunta saunomaan, ja nehän tuli... kaikki porukalla saunaan, pariskunnalla uimapuvut päällä, meillä ei mitään. Rouvan nännit uhkasi porautua mustasta kokouimapuvusta läpi, näytti olevan kovastikin kiimassa.

Pariskunnan herra jäi vielä saunaan, kun rouvalle tuli kova tarve lähteä "vilvoittelemaan", ja minä heti kärppänä perässä. Tultuamme salongin puolelle seisoi minulla jo kalu kaikessa komeudessaan, rouva ei saanut siitä silmiään irti. Kysyin haluttaisiko, jolloin rouva välittömästi tarrasi kyrpääni kiinni ja veti minut keulahytin puolelle... ja pyysi nussimaan nopeasti, ennen kuin miehensä tulee saunasta. Vetelin takaa päin tuota äärettämön kiimaista naista pari minuuttia, jolloin rouva sai räjähtävän orgasmin, huusi kuin syötävä. Pelkäsin pirusti, että pariskunnan herra kuulee, mutta laukesin kuitenkin rouvan vittuun.
Juuri kun olimme päässeet keulahytistä ulos, tuli herra saunasta. Rouvan ilme, poskien ja rintakehän punoitus oli varsin silmiin pistävää, eikä se näyttänyt jäävän herraltakaan huomaamatta, ei kuitenkaan puuttunut asiaan, katsoi vaan hiukan kummeksuen vaimoaan.
Tuon jälkeen olen joutunut tyydyttämään itseäni useita kertoja tuota kiimaista rouvaa ajatellen... saa nähdä pääsenkö joskus uusinnoille.

2

17919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perämies

      ....heräsit omasta aammeestani muhevaan pieruusi..

    • Vene heilui

      Et kait vaa saunonut samassa paikassa missä mekin? Sauna kuumana ja porukka myös??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe