Travellink epäluotettava

Pettynyt

Travellink on epäluotettava yhtiö, joka pettää lupuksensa. En suosittele sitä kenellekään.

17

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -::-

      Lähetin aikaisemmin päivällä viestin Travellinkille ja vastaus tuli hetki sitten.

      Viestissä mainittiin mm. "Saimme jonkin verran palautetta kun mainoksemme näkyivät Seiskassa heti kuvan julkaisun jälkeen. Kun poistimme mainokset saimme kymmenittäin kiitos-palautetta mutta yhtä paljon negatiivista palautetta. Voisikin sanoa, että olemme puun ja kuoren välissä. Arvioimme kuitenkin asiaa uudestaan tämän viikon aikana."

      Lisäksi:
      "Travellinkin päätös mainostaa Seiskassa tai vetää mainoksensa pois ei ole millään tavoin Travellinkin virallinen kannanotto Seiska-lehden päätökseen julkaista kuvat. Travellink on ja tulee olemaan asian suhteen täysin neutraali"

      He keskeyttivät mainontansa siltä ajalta kun Lordi-kuviat olivat jakelussa, kiitos siitä. Onhan se totta ettei Trvaellink voi itse ottaa kantaa asiaan ja mainosten tulevaisuus on asiakkaiden käsissä, jos asiakkaat eivät halua Trvellinkin mainoksia Seiskan sivuille, niitä ei luultavasti tulevaisuudessa tule siellä näkymään. Itse ilmoitin oman kantani ja asiallisesti sain vastauksen

      • Eikö näin ole

        Tämä Daniela näyttää olevan siinä uskossa, että asiassa on edelleenkin kysymys pelkästä Lordin kuvan julkaisemisesta, mutta näinhän ei suinkaan ole. Kyse on Seiskan linjasta yleensä.


      • -::-
        Eikö näin ole kirjoitti:

        Tämä Daniela näyttää olevan siinä uskossa, että asiassa on edelleenkin kysymys pelkästä Lordin kuvan julkaisemisesta, mutta näinhän ei suinkaan ole. Kyse on Seiskan linjasta yleensä.

        Painotin sitä asiaa sähköpostissani että kyse ei ole vain Lordi-kuvista vaikka kieltämättä se tälle asialle lopullisen potkun antoikin. Silti vastausviestissä puhuttiin vain Lordista.


      • edes..

        Ainakin he vielä harkitsevat asiaa ja toivottavasti ilmoittavat seiskalle myös tästä harkinnastaan...


      • paljon asiaa
        edes.. kirjoitti:

        Ainakin he vielä harkitsevat asiaa ja toivottavasti ilmoittavat seiskalle myös tästä harkinnastaan...

        Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!


      • ---
        paljon asiaa kirjoitti:

        Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!

        Ilman mainoksia Seiskan hinta olisi kaksinkertainen nykyiseen verrattuna jolloin myös tilaajia ja irtonumeron ostajia olisi huomattavasti vähemmän. Ja tuosta kakara-asiasta sen verran että jos sinulla semmoinen käsitys on niin pidä se vain itselläsi, muut tietävät totuuden kuten myös seiska ja mainostajat.


      • Kaikkea sitä kuulee
        paljon asiaa kirjoitti:

        Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!

        "Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!"

        Ja kehtaat silti sanoa postinkantajalle päivää.

        Onhan ne juorut mukavia. Semmoinenkin olisi varmaan oikein mukava juttu, että Matti Nykäsen kelkkaan eksynyt tyttäresi on joutunut silmä mustana hulluna kännissä putkan pahnoille. Varmaan naurattaisi monta päivää ja iloon yhtyisivät naapurisikin, joille tietysti rientäisit Seiskaasi heti kiireimmän kaupalla esittelemään.


      • hämmästyin
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        "Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!"

        Ja kehtaat silti sanoa postinkantajalle päivää.

        Onhan ne juorut mukavia. Semmoinenkin olisi varmaan oikein mukava juttu, että Matti Nykäsen kelkkaan eksynyt tyttäresi on joutunut silmä mustana hulluna kännissä putkan pahnoille. Varmaan naurattaisi monta päivää ja iloon yhtyisivät naapurisikin, joille tietysti rientäisit Seiskaasi heti kiireimmän kaupalla esittelemään.

        Jopas jotakin ,onko minulla tytär????? Olenko Äiti?


      • huhhuhhh
        paljon asiaa kirjoitti:

        Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!

        Taitaa olla elämä aika kieroutunutta, jos lukee vain paikallislehtiä ja seiskaa.

        huhhuh!


      • tämä nettikin
        huhhuhhh kirjoitti:

        Taitaa olla elämä aika kieroutunutta, jos lukee vain paikallislehtiä ja seiskaa.

        huhhuh!

        Kieroutunuttako,ei ollenkaan,kun minulla on hyvä olla,niin eikös sinullakin,olet varmasti laulanut joskus "ollaan sankareita" kipaletta?


      • Näin kuulemma on
        hämmästyin kirjoitti:

        Jopas jotakin ,onko minulla tytär????? Olenko Äiti?

        Toivottavasti et ole ja toivottavasti sinusta ei koskaan tule. Tyhmyys tahtoo kuulemma periytyä.


      • Samaa mieltä
        Näin kuulemma on kirjoitti:

        Toivottavasti et ole ja toivottavasti sinusta ei koskaan tule. Tyhmyys tahtoo kuulemma periytyä.

        Hyvä hyvä. Samaa mieltä, että moisen seiskaa lukevan juorujen rakastajan ei kannata saada lapsia.


      • fghjkl

        Mielenkiintoista. Tuskinpa muut kuin seiskan organisoiman vastakampanjan tyypit viitsisivät mainosten poistamisesta valitella.


      • lukisivat
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Hyvä hyvä. Samaa mieltä, että moisen seiskaa lukevan juorujen rakastajan ei kannata saada lapsia.

        ...SEISKAA, häpeäisin silmät päästä. Kokisin epäonnistuneeni kasvattajana ja esimerkin antajana.
        No, onneksi eivät lue.


      • letere

        Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048&currency=EUR&locale=fi
        Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.


    • rahastaa

      Yhtiö perii luottokortin käytöstä lisämaksun. Jos yhtiö olisi Suomalainen se olisi kiellettyä.

      Mutta kun ei ole Suomalinen niin...

      • luonnonmaksu

        ja vr:vessoissa joutuu maksamaan 1 euron,että pääsee pissalle,kannattaa aina kakatakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe