Travellink on epäluotettava yhtiö, joka pettää lupuksensa. En suosittele sitä kenellekään.
Travellink epäluotettava
17
1159
Vastaukset
- -::-
Lähetin aikaisemmin päivällä viestin Travellinkille ja vastaus tuli hetki sitten.
Viestissä mainittiin mm. "Saimme jonkin verran palautetta kun mainoksemme näkyivät Seiskassa heti kuvan julkaisun jälkeen. Kun poistimme mainokset saimme kymmenittäin kiitos-palautetta mutta yhtä paljon negatiivista palautetta. Voisikin sanoa, että olemme puun ja kuoren välissä. Arvioimme kuitenkin asiaa uudestaan tämän viikon aikana."
Lisäksi:
"Travellinkin päätös mainostaa Seiskassa tai vetää mainoksensa pois ei ole millään tavoin Travellinkin virallinen kannanotto Seiska-lehden päätökseen julkaista kuvat. Travellink on ja tulee olemaan asian suhteen täysin neutraali"
He keskeyttivät mainontansa siltä ajalta kun Lordi-kuviat olivat jakelussa, kiitos siitä. Onhan se totta ettei Trvaellink voi itse ottaa kantaa asiaan ja mainosten tulevaisuus on asiakkaiden käsissä, jos asiakkaat eivät halua Trvellinkin mainoksia Seiskan sivuille, niitä ei luultavasti tulevaisuudessa tule siellä näkymään. Itse ilmoitin oman kantani ja asiallisesti sain vastauksen- Eikö näin ole
Tämä Daniela näyttää olevan siinä uskossa, että asiassa on edelleenkin kysymys pelkästä Lordin kuvan julkaisemisesta, mutta näinhän ei suinkaan ole. Kyse on Seiskan linjasta yleensä.
- -::-
Eikö näin ole kirjoitti:
Tämä Daniela näyttää olevan siinä uskossa, että asiassa on edelleenkin kysymys pelkästä Lordin kuvan julkaisemisesta, mutta näinhän ei suinkaan ole. Kyse on Seiskan linjasta yleensä.
Painotin sitä asiaa sähköpostissani että kyse ei ole vain Lordi-kuvista vaikka kieltämättä se tälle asialle lopullisen potkun antoikin. Silti vastausviestissä puhuttiin vain Lordista.
- edes..
Ainakin he vielä harkitsevat asiaa ja toivottavasti ilmoittavat seiskalle myös tästä harkinnastaan...
- paljon asiaa
edes.. kirjoitti:
Ainakin he vielä harkitsevat asiaa ja toivottavasti ilmoittavat seiskalle myös tästä harkinnastaan...
Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!
- ---
paljon asiaa kirjoitti:
Toivottavasti hoksaavat,että eihän kakaroilla ole omaa rahaa matkustaa vaan järkevillä vanhemmilla ja jos ei Travellink mainosta Seiskassa,niin, enpä sitten, heidän mainoksiaan näe,kun Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!Tosin,mitä vähemmin mainoksia,sitä enemmän juoruja,joita on ihanaa lukea!
Ilman mainoksia Seiskan hinta olisi kaksinkertainen nykyiseen verrattuna jolloin myös tilaajia ja irtonumeron ostajia olisi huomattavasti vähemmän. Ja tuosta kakara-asiasta sen verran että jos sinulla semmoinen käsitys on niin pidä se vain itselläsi, muut tietävät totuuden kuten myös seiska ja mainostajat.
- Kaikkea sitä kuulee
paljon asiaa kirjoitti:
"Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!"
Ja kehtaat silti sanoa postinkantajalle päivää.
Onhan ne juorut mukavia. Semmoinenkin olisi varmaan oikein mukava juttu, että Matti Nykäsen kelkkaan eksynyt tyttäresi on joutunut silmä mustana hulluna kännissä putkan pahnoille. Varmaan naurattaisi monta päivää ja iloon yhtyisivät naapurisikin, joille tietysti rientäisit Seiskaasi heti kiireimmän kaupalla esittelemään. - hämmästyin
Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:
"Seiska on paikallisleteni kanssa ainoat lehdet,joita minulle tulee!"
Ja kehtaat silti sanoa postinkantajalle päivää.
Onhan ne juorut mukavia. Semmoinenkin olisi varmaan oikein mukava juttu, että Matti Nykäsen kelkkaan eksynyt tyttäresi on joutunut silmä mustana hulluna kännissä putkan pahnoille. Varmaan naurattaisi monta päivää ja iloon yhtyisivät naapurisikin, joille tietysti rientäisit Seiskaasi heti kiireimmän kaupalla esittelemään.Jopas jotakin ,onko minulla tytär????? Olenko Äiti?
- huhhuhhh
paljon asiaa kirjoitti:
Taitaa olla elämä aika kieroutunutta, jos lukee vain paikallislehtiä ja seiskaa.
huhhuh! - tämä nettikin
huhhuhhh kirjoitti:
Taitaa olla elämä aika kieroutunutta, jos lukee vain paikallislehtiä ja seiskaa.
huhhuh!Kieroutunuttako,ei ollenkaan,kun minulla on hyvä olla,niin eikös sinullakin,olet varmasti laulanut joskus "ollaan sankareita" kipaletta?
- Näin kuulemma on
hämmästyin kirjoitti:
Jopas jotakin ,onko minulla tytär????? Olenko Äiti?
Toivottavasti et ole ja toivottavasti sinusta ei koskaan tule. Tyhmyys tahtoo kuulemma periytyä.
- Samaa mieltä
Näin kuulemma on kirjoitti:
Toivottavasti et ole ja toivottavasti sinusta ei koskaan tule. Tyhmyys tahtoo kuulemma periytyä.
Hyvä hyvä. Samaa mieltä, että moisen seiskaa lukevan juorujen rakastajan ei kannata saada lapsia.
- fghjkl
Mielenkiintoista. Tuskinpa muut kuin seiskan organisoiman vastakampanjan tyypit viitsisivät mainosten poistamisesta valitella.
- lukisivat
Samaa mieltä kirjoitti:
Hyvä hyvä. Samaa mieltä, että moisen seiskaa lukevan juorujen rakastajan ei kannata saada lapsia.
...SEISKAA, häpeäisin silmät päästä. Kokisin epäonnistuneeni kasvattajana ja esimerkin antajana.
No, onneksi eivät lue. - letere
Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048¤cy=EUR&locale=fi
Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.
- rahastaa
Yhtiö perii luottokortin käytöstä lisämaksun. Jos yhtiö olisi Suomalainen se olisi kiellettyä.
Mutta kun ei ole Suomalinen niin...- luonnonmaksu
ja vr:vessoissa joutuu maksamaan 1 euron,että pääsee pissalle,kannattaa aina kakatakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916