paha ihottuma

IHMELÄÄKE

minulla oli paha ihottuma kaksi vuotta eivätkä lääkkeetkään auttaneet,paikat mäti lopulta,enkä ilennyt mennä enää ihmistenilmoille.Mutta löysin parannuskeinon itse,yhdessä viikossa lähti ihottumat,mitä en voinut itsekkään uskoa todeksi.Tein viimesyksynä mustaviinimarjalehti mehua aivan vaan uteliaisuuttani,että onko hyvää,enpä tiennyt että parantaa minun painajaiseni,nyt juon joka päivä lasillisen ja ihottumat pysyvät poissa.

4

2272

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Hei
      Pistätkö ton mehun ohjeet niin kokeilen kanssa

• ihmelääke

5 litraa vettä..5 litraa mustaherukkalehtiä,50 grammaa sitruunahappoa 1kg sokeria....HUUHTELE LEHDET,KIEHAUTA VESI..KAADA VESI LEHTIEN PÄÄLLE,..LISÄÄ HAPPO...ANNA SEISOA YÖN YLI,,SIIVILÖI LEHDET POIS JA KIEHAUTA VESI JA LAITA SOKERI..PULLOTETAAN KUUMANA.ERITTÄIN HYVÄÄ!!juodessa laimennetaan veteen mutta alussa laitoin kyllä aika paljon vaan tuota mehua.TOIVOTTAVASTI AUTTAA,minulla on ystäviä jotka ovat myös parantuneet kaikista ihottumista,jopa prosiasis on lähtenyt pois!!

• sulkahattu
        ihmelääke kirjoitti:

5 litraa vettä..5 litraa mustaherukkalehtiä,50 grammaa sitruunahappoa 1kg sokeria....HUUHTELE LEHDET,KIEHAUTA VESI..KAADA VESI LEHTIEN PÄÄLLE,..LISÄÄ HAPPO...ANNA SEISOA YÖN YLI,,SIIVILÖI LEHDET POIS JA KIEHAUTA VESI JA LAITA SOKERI..PULLOTETAAN KUUMANA.ERITTÄIN HYVÄÄ!!juodessa laimennetaan veteen mutta alussa laitoin kyllä aika paljon vaan tuota mehua.TOIVOTTAVASTI AUTTAA,minulla on ystäviä jotka ovat myös parantuneet kaikista ihottumista,jopa prosiasis on lähtenyt pois!!

Aijon keitellä..Kiitos ohjeesta !
        Hyvää kesää =:D

• Sulkiahatussa
        ihmelääke kirjoitti:

Jätin kyllä sen sitruunahapon pois, joka on säilöntäaine, kun ei 5litraa ikuisuuksia juo..ja kilo sokeria on melkein kilo liikaa...se on aika hyvää ihan ilman sokeria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2117
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1205
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      136
      1143
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe