joo¨oon tilannut ton tempun kun taikuri puree
kolikostapalan ja puhaltaa sen takaisin
onko hyvä tai helppo oppia
jos haluat voit kertoa myös salaisuuden
kolikon puraisu
5
1489
Vastaukset
- Mrtikka
kolikossa on puraistava pala magnetilla kiinni. Eli hampailla irroitat tuon palan ja sylkäset sen palan vähän kolikon suuntaan niin magneetti imaisee sen palan kiinni. Jos haluat antaa kolikon tarkastettavaksi katsojille sinun täytyy keksiä joku hieno systeemi kuinka vaihdat tuon kikka kolikon oikeaan. Jos katsoja tarkastaa tuon erikoiskolikon niin hän varmasti huomaan sen irtopalan...
- alki
siinä kohtaa vois käyttää vaikka ravenia se imasee kikka kolikon hihaan ja pitää oikeeta kolikkoa k'ädessä ja antaa sen tutkittavaksi
- alki
onko sulla se temppu jos on kerro näyttääkö se vaikuttavalta -.- oon kyl nähnyt sen nauhalta mutta en tiä huomaako katsoja sen kun kolikko on jo valmiiksi halki
ps: huomaako sitä kun sen palan sylkäisee-.-
näkyykö se ilmassa - Mrtikka
alki kirjoitti:
onko sulla se temppu jos on kerro näyttääkö se vaikuttavalta -.- oon kyl nähnyt sen nauhalta mutta en tiä huomaako katsoja sen kun kolikko on jo valmiiksi halki
ps: huomaako sitä kun sen palan sylkäisee-.-
näkyykö se ilmassatuota temppua. Tiedän vain toiminta periaatteen...
- Magiciann
Euroversio on ihan jees mut epäilykset herää jos puraset dollarii :DD
Ratkaisu on siinä osiin jaetussa kolikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521693857Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763054Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442111Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221994Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461838TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581038Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10748