joo¨oon tilannut ton tempun kun taikuri puree
kolikostapalan ja puhaltaa sen takaisin
onko hyvä tai helppo oppia
jos haluat voit kertoa myös salaisuuden
kolikon puraisu
5
1453
Vastaukset
- Mrtikka
kolikossa on puraistava pala magnetilla kiinni. Eli hampailla irroitat tuon palan ja sylkäset sen palan vähän kolikon suuntaan niin magneetti imaisee sen palan kiinni. Jos haluat antaa kolikon tarkastettavaksi katsojille sinun täytyy keksiä joku hieno systeemi kuinka vaihdat tuon kikka kolikon oikeaan. Jos katsoja tarkastaa tuon erikoiskolikon niin hän varmasti huomaan sen irtopalan...
- alki
siinä kohtaa vois käyttää vaikka ravenia se imasee kikka kolikon hihaan ja pitää oikeeta kolikkoa k'ädessä ja antaa sen tutkittavaksi
- alki
onko sulla se temppu jos on kerro näyttääkö se vaikuttavalta -.- oon kyl nähnyt sen nauhalta mutta en tiä huomaako katsoja sen kun kolikko on jo valmiiksi halki
ps: huomaako sitä kun sen palan sylkäisee-.-
näkyykö se ilmassa - Mrtikka
alki kirjoitti:
onko sulla se temppu jos on kerro näyttääkö se vaikuttavalta -.- oon kyl nähnyt sen nauhalta mutta en tiä huomaako katsoja sen kun kolikko on jo valmiiksi halki
ps: huomaako sitä kun sen palan sylkäisee-.-
näkyykö se ilmassatuota temppua. Tiedän vain toiminta periaatteen...
- Magiciann
Euroversio on ihan jees mut epäilykset herää jos puraset dollarii :DD
Ratkaisu on siinä osiin jaetussa kolikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589