Olkapää leikattu tähystämällä noin 2 kuukautta sitten. Ortopedin mukaan paranee mutta vaatii aikaa. Olkapää oli löysä ym.
Nyt ihmettelen kun olkapääni "naksuu" tiettyjä liikkeitä tehdessä. Siihen ei kuitenkaan silloin satu. Ääni vain on inhottava. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Voisin soittaa ortopedille ja kysyä onko normaalia mutta en halua niin pientä asiaa kysyä. Eli, onko teistä normaalia? Vastatkaa, kellä kokemusta.
olkapää naksuu
2
10107
Vastaukset
- ...
Uskoisin että on normaalia, minulla on sama juttu. Johtuu ainakin osittain siitä että olkapään liikeradat vielä ovat häiriintyneet. Minulla on sekä tuota kivutonta naksumista että kivuliaitakin, nuo kivuttomat varsinkin sivulle kättä nostaessa, selitettiin että johtuu siitä kun olkapään lihakset ovat vielä liian heikot pitämään olkapäätä oikeassa kohdassa, että olkavarren luu ei kunnolla pääse liukumaan lapaluun lisäkkeen(?) alle vaan vähän ottaa siitä kiinni. Jos menet peilin eteen ja nostat molempia käsiä suoraan sivulle, pysyvätkö molemmat olkapäät samalla tasolla vai nouseeko toinen olka ylös? Minulla tuo kipeä olka nousee luonnottomasti edelleen, kaksi ja puoli kuukautta leikkauksesta. Pitäisi harjoituksen myötä parantua.
- naksuttelija
..olevan vielä tässä vaiheessa normaalia, ei ehkä vielä ole täysin kunnossa.Minulla vastaava ongelma polven kanssa. Kysyin fysioterapeutilta ja hän sanoi, ettei vain vielä toimi kunnolla ja ettei naksuminen haittaa mitään. Kuulema jotain kiinnikkeitä jotka napsuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779