Olen ilmoittanut poikani kurussa järjestettävään lasten kesäleiriyhdistyksen leirille. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä leiripaikasta?
kokemuksia kurun leiristä
5
1832
Vastaukset
- olen pienenä ollut! =)
Nyt ikää neljännesvuosisata enkä kuolemaksenikaan muista mimmosta siellä oli... Kivaa kait, kun ei tule pahoja asioita mieleen?? ;)
- siellä on.
Onko se Pelastusarmeijan ? Sellainen ainakin siellä muistaakseni on.
- tinka
paikka on siis lasten kesäleiriyhdistyksen. Vaikutti ainakin kivalta paikalta. Hintaa kertyy kuljetuksineen 160 euroa , ja siihen vielä lisäksi lippu särkänniemeen. sitä vaan mietin että olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, kun ei leiri mikään ihan halpa ole. no nyt on kuitenkin leirille ilmottauduttu ja leiri maksettu, joten täytyy toivoa, että paikka on hyvä.
- pettynyt
Lapseni oli joitakin vuosia sitten siellä kesäleirillä enkä voi sanoa että kivaa olisi ollut.Siellä oli paljon moniongelmaisten perheiden lapsia ja se kyllä näkyi!Omaa lastani oli kiusattu. Kun yritin joskus soittaa lapselleni sinne, ohjaajat vastasivat nihkeästi kun kyselin kuulumisia, ihan kuin en olisi saanut udella tai jotain.Voihan olla että siellä on ihan mukavaakin mutta omaa lastani en sinne enää lähettäisi.
- kolmekymppinen..
lapsena siellä monena monena kesänä ja sinne oli aina pakko päästä uudestaan, kun oli niin hienoa. Tosi mun oleskelusta siellä 20 vuotta aikaa:-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927