on siis pharbitis purpureaa ja ipomoea purpureaa - käsittääkseni ensimmäinen on elämänlanka ja jälkimmäinen päivänsini? onko elämänlangassa tarpeeksi lsata trippeilyyn?
päivänsini
4
843
Vastaukset
- mutta se taisi olla
sky blue tai heavently blue.
Toisessa oli enemmän ja toisessa vähemmän LSA:ta.
Molemmilla lähtee kyllä trippi kun tarpeeksi ottaa. Pese siemenet ensin huolella fairyllä niin lähtee kemialliset suoja-aineet pois.
Itse pureskelin noin 400 kpl tais olla Sky blueta. Jonkun verran trippasi, kevyitä visuaaleja, hyvä fiilis nauratti, pilvi meni päähän, että kolisi kun poltin muutaman jointin illan aikana siinä tilassa "happokeuhko".
Silmän mustuaiset levisi tajuttoman suuriksi.
Päivän sinin siemenissä oleva jokin aine olikohan aiheuttaa vittumaista lihassärkyä. Kävely oli aika tuskaista kun sisäreidet oli jotenkin jumissa. Torajyvämyrkytys on myös mahdollinen, voi aihettaa jopa kuoleman.
En viitti niitä enää kokeilla, kerta riitti, ei mitään ihmeellistä fiilistä.
Mieluummin LSD:tä, siinä ei ole noita sivuoireita, eikä trippi ole niin "rosoinen".
c-vitamiiniä kannattaa ottaa, jottei tule paha trippi, sen on todetty estävän paranoijan syntymistä.
Niasiinillä (nikotiinihappo) saa tripin lähes keskeytettyä.
En silti suosittele päivänsiniä, torajyvämyrkytyksen takia.- kurz
tulee käsittääkseni vasta huomattavan suurista(1000 ) annoksista. Tosin itsellänikin meni kyllä jalat sen verran kipeäksi että kävely koski. Käytin n. 200 siementä. LSA supistaa verisuonia ja siitä johtuu isoimpien lihasten kipu. Torajyvämyrkytys, joka joskus historiassakin riehui, johtui siitä että LSA:ta muistuttavaa torajyvää tuli viljaan, jolloin ihmiset nauttivat sitä päivittäin. Sitäpaitsi tämä ergot on paljon myrkyllisempi, vaikka LSA onkin ergot-alkaloidi. Heavenly Blue on yleisin ja myös paras lajike.
Tietääkseni vitamiinien kyky keskeyttää LS* trippi on pelkkä myytti, joka toimii vain jos siihen uskoo. Sori jos pilasin.
- Äkäinen mummo
Vai että pesu Fairylla, Eikö kannata laittaa fairya joukkoon että imeytyy paremmin.
- rth5
Päivänsinessä on jotain muutakin outoa. Siitä jää kummasti jotain pysyvää visuaalia päälle (siis tosi pitkäksi aikaa). Lieneekö myrkyllisillä aineksilla jotain tekemistä sen kanssa. Jonkinlaista psykoosiakin tiedän esiintyneen. Siispä neuvon unohtamaan päivänsinen ja etsimään jotain turvallisempaa, kuten sieniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822