Ongelma on siis, että vanha purkkarin YSE8 ajoittain päästää veneen sisälle hieman vaaleata savua. Sen tulo loppuu melko pian startin jälkeen, n. 5-10 min. Pistää kuitenkin miettimään mistä savu on peräisin ja miten vakavasta viasta on kyse? Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia. Kone siis toimii normaalisti vaikka vähän savuttaakin. Vuotoja en koneesta mielestäni ole havainnut/löytänyt.
YANMAR YSE8
7
1983
Vastaukset
- skönö
Tuo johtuu väljähkön koneen huohottamisesta. Koneen sivulla oikealla puolella (edestä katsottonuna) näet ohuen, mutkaisen metalliputken, jonka aukko on alaspäin. Mikäli nuo huohotuskaasut häiritsevät voit yhdistää siihen putkeen muovisen polttoaineletkun ja johtaa sen avulla nuo kaasut vaikkapa perätilan kautta ulos. Puhdista muuten myös tuo öljysihti irrottamalla sen kokonaan ja pesemällä sen dieselillä. Kun sihti on tukossa huohotus pahenee. Sihdin tilalle perinteinen öljysuodatin olisi kyllä poikaa. Muuten tuo YSE8 on loistava vehje!!
- arvo
ois myynnissä yanmar yse8.puh0414433906
- Kaverille
Kaverilla on ongelmia ja sinä ratkaiset ne myymällä vanhan romun joka ei kelpaa edes sulle itselle. Häpeä!
- huohottamaton
Kaverille kirjoitti:
Kaverilla on ongelmia ja sinä ratkaiset ne myymällä vanhan romun joka ei kelpaa edes sulle itselle. Häpeä!
kone on hyvä ja niitä sattuu olee yks joutilas.
- Anonyymi
huohottamaton kirjoitti:
kone on hyvä ja niitä sattuu olee yks joutilas.
mulla sama kone ja lämmetessä tuosta huohoitinputkesta tulee aika paljon pakokaasua ....kylmänä ei tule mitään ... .mistähän mahtais johtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla sama kone ja lämmetessä tuosta huohoitinputkesta tulee aika paljon pakokaasua ....kylmänä ei tule mitään ... .mistähän mahtais johtua?
Vanha moottori, pöläyttää vähän. Hemmottele sitä RVS käsittelyllä. Ja johda se huohotin jotenkin ulos.
- Anonyymi
Ota se irti ja osta uusi.
Savuttava paska veneessä on eräs ärsyttävimpiä asioita nalkuttavan läskin muijan ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281