Lehtitilauksen peruutus

mielensä muuttanut

Sain tänään puhelun lehtimyyjältä (yritän kyllä yleensä välttää vastaamasta heille) ja hän sai kaupatuksi minulle lehden. Aluksi se tuntui ihan hyvältä ajatukselta, mutta myöhemmin muutinkin mieltäni enkä haluakaan ko. lehteä. Voinkohan vielä peruuttaa tilauksen?

11

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruuttaa...

Yleensä kaupasta tulee vahvistus kotiin
      postin mukana.Siinä on asiakasnumerot
      sun muut tiedot joko sillä tai jos heti
      haluaa peruuttaa niin soitto tai jossain
      pystyy perumaan jopa sähköpostitse..

Täällä meinannut käydä sama homma monta kertaa
      joko on vastaamati puheluun tai heti sanoo
      ettei tilaa mitään ja moi...
      mutta itse todennut että millään joku ei voi
      ymmärtää etten tilaa mitään niin puhelimesta
      loppuu akku hetkeks niin jospa se menis
      perille...

• Lindaliina

Kyllä voi. Minulle kävi niin, että eka lehti tuli ja silloin muistin, et tää piti perua ja onnistui vielä ja sain seuraavan lehden vielä. Tilausvahvistus tuli sit vasta ekan numeron jälkeen.

• äippä

ärsyttää todella noi lehtikauppiaat. Niistä kun ei meinaa millään päästä eroon vaikka kuinka kiltisti sanoo ettei kiinnosta! Tuputetaan vaan lisää. Itse olen "liian kiltti" enkä kykene lyömään luuria korvaan. Tämän vuoksi minusta onkin tullut vainoharhainen (lehtikauppiaiden siis), enkä vastaa ollenkaan salattuihin numeroihin. Ja numerollisistakin tarkastan aina että mistäpäin numero mahdollisesti tulee..

• yksinkertaista

Hyvä neuvo: Katkaise puhelu.

• lehtitilauksen

voi perua kun yksi numero on tullut ja siitä ei mene maksua. Eli kyse tavallaan näytenumerosta, josta ei voi periä maksua.

• alkuperäinen mielensä muutt...

Kiitos vastauksista. Ja hyvä juttu, että tilauksen voin perua näin jälkikäteenkin. Normaalisti vältä vastaamasta puheluihin joiden numeroa en tiedä tai joissa ei numeroa näy, nyt vain odotin erästä puhelua ja siksi vastasin. Ja minä kun en "osaa" lyödä luuria korvaan lehtimyyjille. Ne ovat hirveän rasittavia, eikä niistä pääse eroon kieltäytymällä! Mutta pääasia on, että saan peruutettu tilaukseni!

• ensimmäisen

lehden sivut läpi, sieltä löytyy lomake, jonka täyttämällä ja postittamalla tilauksen saat peruttua.
        Tai sitten lehdestä pitää löytyä puh.nro, jonne soittamalla peruutus hoituu.

• tarja 2

loma aikaan on miltei pakko vastata kaikkiin puheluihin kun ei tiedä jos lapsilla on joku hätänä....tällä viikolla joka päivä tullut lehtimyyjiltä soitto.Tosin nyt huomasin tietyn yhtäläisyyden numerosarjassa niin enpä enää sellaisiin vastaa....itse lopetan puhelun lyhyeen kohteliaasti sanomalla että olen töissä enkä voi puhua pidempään.....:):(

• sassa...

Olen ammatiltani lehtimyyjä. Itseänikin ärsyttää välillä jatkuvat soitot, varsinkin jos on kyseessä todella huonot/typerät myyjät..

Jotkut lehtimyyjät ovat niin "hyviä" työssään, että pystyvät jatkamaan myymistä, vaikka heille sanoisikin kerran ei. Tämä kuuluu siihen työnkuvaan. Ei niitä kauppoja muuten tule. Mutta jos haluatte eroon lehtimyyjistä, teidän pitää olla yhtä tiukkoja. Tiukalla äänensävyllä esim. "En tilaa nyt mitään, kiitoksia ja hyvää kesää" ja luuri kiinni. Eli samalla linjalla pitää vetää kuin itse myyjäkin.

Ja jos 100% haluatte eroon näistä myyjistä tehkää suoramarkkinointikielto.

• marjuskaleena

Marja leena Leskela Hiidentie2 c31 90550
      asiakasnumero93042102
      Peruutan urheilulehden en halua sitä
      Tilausnumero 1083808901

• soitasinne

ei sun lehti peruunnu täällä ilmoittamalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2067
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1630
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      62
      1361
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1168
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1141
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1104
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      46
      1082
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1041
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      903
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      864
    Aihe