Sain tänään puhelun lehtimyyjältä (yritän kyllä yleensä välttää vastaamasta heille) ja hän sai kaupatuksi minulle lehden. Aluksi se tuntui ihan hyvältä ajatukselta, mutta myöhemmin muutinkin mieltäni enkä haluakaan ko. lehteä. Voinkohan vielä peruuttaa tilauksen?
Lehtitilauksen peruutus
11
686
Vastaukset
- peruuttaa...
Yleensä kaupasta tulee vahvistus kotiin
postin mukana.Siinä on asiakasnumerot
sun muut tiedot joko sillä tai jos heti
haluaa peruuttaa niin soitto tai jossain
pystyy perumaan jopa sähköpostitse..
Täällä meinannut käydä sama homma monta kertaa
joko on vastaamati puheluun tai heti sanoo
ettei tilaa mitään ja moi...
mutta itse todennut että millään joku ei voi
ymmärtää etten tilaa mitään niin puhelimesta
loppuu akku hetkeks niin jospa se menis
perille... - Lindaliina
Kyllä voi. Minulle kävi niin, että eka lehti tuli ja silloin muistin, et tää piti perua ja onnistui vielä ja sain seuraavan lehden vielä. Tilausvahvistus tuli sit vasta ekan numeron jälkeen.
- äippä
ärsyttää todella noi lehtikauppiaat. Niistä kun ei meinaa millään päästä eroon vaikka kuinka kiltisti sanoo ettei kiinnosta! Tuputetaan vaan lisää. Itse olen "liian kiltti" enkä kykene lyömään luuria korvaan. Tämän vuoksi minusta onkin tullut vainoharhainen (lehtikauppiaiden siis), enkä vastaa ollenkaan salattuihin numeroihin. Ja numerollisistakin tarkastan aina että mistäpäin numero mahdollisesti tulee..
- yksinkertaista
Hyvä neuvo: Katkaise puhelu.
- lehtitilauksen
voi perua kun yksi numero on tullut ja siitä ei mene maksua. Eli kyse tavallaan näytenumerosta, josta ei voi periä maksua.
- alkuperäinen mielensä muutt...
Kiitos vastauksista. Ja hyvä juttu, että tilauksen voin perua näin jälkikäteenkin. Normaalisti vältä vastaamasta puheluihin joiden numeroa en tiedä tai joissa ei numeroa näy, nyt vain odotin erästä puhelua ja siksi vastasin. Ja minä kun en "osaa" lyödä luuria korvaan lehtimyyjille. Ne ovat hirveän rasittavia, eikä niistä pääse eroon kieltäytymällä! Mutta pääasia on, että saan peruutettu tilaukseni!
- ensimmäisen
lehden sivut läpi, sieltä löytyy lomake, jonka täyttämällä ja postittamalla tilauksen saat peruttua.
Tai sitten lehdestä pitää löytyä puh.nro, jonne soittamalla peruutus hoituu.
- tarja 2
loma aikaan on miltei pakko vastata kaikkiin puheluihin kun ei tiedä jos lapsilla on joku hätänä....tällä viikolla joka päivä tullut lehtimyyjiltä soitto.Tosin nyt huomasin tietyn yhtäläisyyden numerosarjassa niin enpä enää sellaisiin vastaa....itse lopetan puhelun lyhyeen kohteliaasti sanomalla että olen töissä enkä voi puhua pidempään.....:):(
- sassa...
Olen ammatiltani lehtimyyjä. Itseänikin ärsyttää välillä jatkuvat soitot, varsinkin jos on kyseessä todella huonot/typerät myyjät..
Jotkut lehtimyyjät ovat niin "hyviä" työssään, että pystyvät jatkamaan myymistä, vaikka heille sanoisikin kerran ei. Tämä kuuluu siihen työnkuvaan. Ei niitä kauppoja muuten tule. Mutta jos haluatte eroon lehtimyyjistä, teidän pitää olla yhtä tiukkoja. Tiukalla äänensävyllä esim. "En tilaa nyt mitään, kiitoksia ja hyvää kesää" ja luuri kiinni. Eli samalla linjalla pitää vetää kuin itse myyjäkin.
Ja jos 100% haluatte eroon näistä myyjistä tehkää suoramarkkinointikielto. - marjuskaleena
Marja leena Leskela Hiidentie2 c31 90550
asiakasnumero93042102
Peruutan urheilulehden en halua sitä
Tilausnumero 1083808901- soitasinne
ei sun lehti peruunnu täällä ilmoittamalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086