Helminen, Helminen, milloin riisut luistimet

Mä taivalsin läpi tuulet ja tuiskut
Nähdäkseni sun luistinten tuiskut
Mä silmäni suljin kun sinut näin teossa maalien.

Olin nuori ja keuhkoissa kirveli Mallu
Tapparaa valmensi Nummisen Kallu
Sä olit mun idoli, idoli Helminen

Mä tuijottelin silloin aina Ilveksen matsia
Takuulla ulvoi illoin kasetilta Ratsia
Ja mä lauloin
Helminen Helminen milloin riisut luistimet
Helminen, Helminen, vauhtii, vauhtii, vauhtii
saatko koskaan takaisin

Mä useasti sulle soittaa koitin
Jopa Kummolalle mä kerran soitin
Mua mitkään voimat silloin masentaneet ei

Mä rahaani tuhlasin hallissa kaljaan
Ja unessa hampaat iskin Kanada-maljaan.
Oli kaikkein pyhin sinun hurlum hei

Ja kun sut nurinniskoin taklas Luttisen Arttu
Mä sille suutuin ja huusin “Sä olet pelkkä narttu!”
Ja mä lauloin
Helminen Helminen milloin riisut luistimet
Helminen, Helminen, vauhtii, vauhtii, vauhtii
saatko koskaan takaisin

Leijonien kanssa mä sänkyyn hiivin
Ja siitä Globeniin mä aatosten siivin
Itseni uniin itken ja unessa onnessa oon

Mä jengissä näyttelen kovaa jätkää
Muut jumaloi mua ja minun prätkää
Muut jumaloi mua, mä sinua jumaloin.
Ja mä lauloin...

5

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Olit laittanut Ässille omansa.Pistäpä vielä Kärpillekin;))

      • Siellä on jo, etkö ole huomannut...niin ja Hifkillehän on jopa kaks :)


      • Laura1
        rosewater kirjoitti:

        Siellä on jo, etkö ole huomannut...niin ja Hifkillehän on jopa kaks :)

        Kyllä sai nauraa kylkensä kippeiksi=)) Sinussahan on selkeästi paradoksien taitajan ainesta;))


      • minulle...
        Laura1 kirjoitti:

        Kyllä sai nauraa kylkensä kippeiksi=)) Sinussahan on selkeästi paradoksien taitajan ainesta;))

        , missä tuossa on paradoksi?


      • Laura1
        minulle... kirjoitti:

        , missä tuossa on paradoksi?

        Se on vähän sama kuin vitsin kanssa, että jos alat selittämään se huononee.Se täytyy vaan bonjata;) Vastakkaisasetelmista eri teemoista se syntyy. Eikä pidä ottaa kaikkee otsa rypyssä, muuten se ei aukee ikinä=)Sori, tiedän että odotat enempää selitystä, mutta jokainen näkee asiat tavallaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe