Mä taivalsin läpi tuulet ja tuiskut
Nähdäkseni sun luistinten tuiskut
Mä silmäni suljin kun sinut näin teossa maalien.
Olin nuori ja keuhkoissa kirveli Mallu
Tapparaa valmensi Nummisen Kallu
Sä olit mun idoli, idoli Helminen
Mä tuijottelin silloin aina Ilveksen matsia
Takuulla ulvoi illoin kasetilta Ratsia
Ja mä lauloin
Helminen Helminen milloin riisut luistimet
Helminen, Helminen, vauhtii, vauhtii, vauhtii
saatko koskaan takaisin
Mä useasti sulle soittaa koitin
Jopa Kummolalle mä kerran soitin
Mua mitkään voimat silloin masentaneet ei
Mä rahaani tuhlasin hallissa kaljaan
Ja unessa hampaat iskin Kanada-maljaan.
Oli kaikkein pyhin sinun hurlum hei
Ja kun sut nurinniskoin taklas Luttisen Arttu
Mä sille suutuin ja huusin “Sä olet pelkkä narttu!”
Ja mä lauloin
Helminen Helminen milloin riisut luistimet
Helminen, Helminen, vauhtii, vauhtii, vauhtii
saatko koskaan takaisin
Leijonien kanssa mä sänkyyn hiivin
Ja siitä Globeniin mä aatosten siivin
Itseni uniin itken ja unessa onnessa oon
Mä jengissä näyttelen kovaa jätkää
Muut jumaloi mua ja minun prätkää
Muut jumaloi mua, mä sinua jumaloin.
Ja mä lauloin...
Helminen, Helminen, milloin riisut luistimet
5
391
Vastaukset
- Laura1
Olit laittanut Ässille omansa.Pistäpä vielä Kärpillekin;))
- Laura1
rosewater kirjoitti:
Siellä on jo, etkö ole huomannut...niin ja Hifkillehän on jopa kaks :)
Kyllä sai nauraa kylkensä kippeiksi=)) Sinussahan on selkeästi paradoksien taitajan ainesta;))
- minulle...
Laura1 kirjoitti:
Kyllä sai nauraa kylkensä kippeiksi=)) Sinussahan on selkeästi paradoksien taitajan ainesta;))
, missä tuossa on paradoksi?
- Laura1
minulle... kirjoitti:
, missä tuossa on paradoksi?
Se on vähän sama kuin vitsin kanssa, että jos alat selittämään se huononee.Se täytyy vaan bonjata;) Vastakkaisasetelmista eri teemoista se syntyy. Eikä pidä ottaa kaikkee otsa rypyssä, muuten se ei aukee ikinä=)Sori, tiedän että odotat enempää selitystä, mutta jokainen näkee asiat tavallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546
