Oletteko jo ostaneet?Sinkulta löytyy myös Wu-Tang Clanin kanssa tehty Shame-kappale, Black Sabbath-cover Snowblind, Metro-kappale (Oletettavasti cover-biisi,kertokoon joku minua viisaampi.) sekä Yhtyeen oma Marmalade-kappale.
Siis laadukas ja harvinaisempaa materiaalia sisältävä lätty.Kipin kapin levykauppaan!
Lonely Day-single
4
543
Vastaukset 4
- ...
mutta kuus euroo sinkusta on aivan liikaa.
- *_*
Minä en maksanut siitä kuin vaivaiset 5.50€^^ Kyllä kannatti, ei sen takia että kappaleet olisivat hyviä(osa aivan surkeita, esim: tuo shame)... vaan sen takia että nyt kokoelmani on täydellisempi...
- ...
*_* kirjoitti:
Minä en maksanut siitä kuin vaivaiset 5.50€^^ Kyllä kannatti, ei sen takia että kappaleet olisivat hyviä(osa aivan surkeita, esim: tuo shame)... vaan sen takia että nyt kokoelmani on täydellisempi...
en viitti sitä yli viittäkään euroa maksaa. varsinkaan jos biisit on paskoja.
- The-Final-Cut
En ole ostanut, enkä osta. En varsinkaan kun on niin kovat hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
- 25431
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413