Onko Keskisen kyläkaupassa vartiontia ollenkaan?

Lakeuden Sheriffi

Olen käynyt viime aikoina useaan otteeseen Keskisen kyläkaupassa, enkä ole nähnyt yhtään vartijaa millään kerralla vaikka olen kuinka yrittänyt heitä etsiä, lisäksi minkään liikkeen tarroja ei näy missään! Onkohan Vesa laittanut vartijat pois vai mistä on kyse?

27

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vessaan

      niin ne näkee kyllä sut, vielä pitkäääään......

    • ...

      Pienten hässäköiden takiahan, joista lehdessäkin oli kirjoituksia niin firmahan taisi kokonaisuudessaan vaihtua mutta kyllä siellä ukot on. Siitä en tiedä minkä firman pääsääntöinen alue on, mutta (en nyt tarkoita ohjeistaa rikokseen) järjestä joku pikku show vaikkapa kassajonossa niin etköhän aika pian saa tietää minkä firman mies sieltä tulee kurkkaamaan menon laatua.

      • Anonyymi

        Yleensä vartijan näkee kun pitää koreja tai kärryjä työnnellä. Voit myös ilmoittaa henkilökunnalle, että vartija voisi viedä vessaan WC-paperia niin aika nopeasti tulee vartija paikalle tehtävää suorittamaan.


    • Kopotigo

      Kyllä sielä vartioita pyörii.Lähinnä kannattaa etsiä heitä sellaisista paikoista josta saa kahvia ja ruokaa.Niin ja aapelista löytää vartijan mihin kellon aikaan tahansa ei muuta kun pelaamaan bilistä mutta on turha yrittää voittaa,pojat on harjoitellu ankarasti.Se firma on muuten Pohjanmaanturvapalvelu Kokkolasta tai siitä jostain läheltä.

      • MOROOOOO!!!!

        Juu ei toi Pohjturvapalvelu ole Klasta vaan Himangalta...siinä vissi ero! Onkohan V Keskinen nyt ihan funtsinu tarkkaan kun in VL valinnut!? Ps.terveiset Klan vahdeille...


      • jorma1
        MOROOOOO!!!! kirjoitti:

        Juu ei toi Pohjturvapalvelu ole Klasta vaan Himangalta...siinä vissi ero! Onkohan V Keskinen nyt ihan funtsinu tarkkaan kun in VL valinnut!? Ps.terveiset Klan vahdeille...

        Kannattais varmaan Vesankin jo hommata sinne joku kunnon vartiointifirma, jossa homma toimii. Eikä noita maalaisia pikkuputiikkeja, jossa porukalla on lievää suuruuden hulluutta.


    • jorma1

      Joo ei paljo olla järkee käytetty kun ovat ton huippufirman palkanneet ja sen mukana tulevat sankarit. Ei Keskistä enää vissiin kaupan maine kiinnosta.

      • ApuaVartija

        Vähän huolestuttaa nämä jutut täälä varsinkin kun olen hakenut töihin sinne.Onko yrityksen toiminnassa jotain vikaa ? ei makseta palkkoja vai jotain muuta ? Jos jollakin on tietoa niin voisi vastata minulle ettei tule astuttua paskaan.Kiitos näin etukäteen !!!

        p.s ei mitään paska juttuja ainoastaan totuus !!!


    • paikalla aina

      Nykyään panostetaan enemmän rikoksenpaljastustoimintaan, eli suomennettuna myymäläetsivöihin. Vartija on valvomossa kameroiden kapulassa, ja myymälässä pyörii siviilipukuisia myymäläetsiviä.

      • VOiPerkele

        Joo muhahaha muhahaha sinä pelastit päiväni kertomalla hyvän vitsin jatka samaa rataa SUOMI tarvitsee lisää koomikoita !!! Montako myymäläetsivää sielä on ? Pitää lähteä Keskiselle katsomaan kuinka niitä roistoja otetaan kiinni paikallinen poliisi ei varmaan muuta teekkään kun kirjoittaa sakkoja näpisteliöille.


    • pera

      Kyllä tuollaisella putiikilla kuin Velj. Keskinen pitäisi mielestäni olla tuollaiset perusasiat kuten vartiointi vähän parempaa tasoa. Olen kuullut, että aikamoisia sankareita töissä siellä.

    • Seurannut sivusta

      Itse olen kuullut paljon hyvää kyseisestä firmasta. Työntekijät ovat osaavia ja firma kasvaa miletöntä vauhtia.
      Paljon on turva-alalla mustamaalaajia, joten jokainen tehköön omat johtopäätökset kaikista firmoista.
      Hyvää työtä, joku päivä vielä tää firma pelaa tosi puhtailla jauhoilla. Pitää kuulema tosi tarkkaa seulaa siitä ketä otetan töihin ja ketä ei. Ja joillekkin ei anneta JV korttia tai vartijakorttia jos elämäntavat ei ole ollut nuhteettomia, yms. Oman paikkakunnan poliisi sen päättää loppupelis. Jyvät karsitaan akanoista.

      • timo

        Vai sellaista oot kuullut. Taidat olla sit ainut.


      • Toimitusjohtajahan

        Se kertoilee ja kehuu siinä omaa firmaansa, sen verran löytyy multakin tietoa tästä firmasta, etten ikinä menisi töihin kyseiseen firmaan (Pohjanmaan Turvapalvelu) löytyy hienot netti sivutkin helikopterit ja kaikki käytössä, ilmeisesti mahdollisten näppäreiden takaa ajoon! kun ei kerran uskalleta itse ottaa kiinni, niin on hyvä sitten seurailla yläilmoista.
        PS. Toimitusjohtaja ei ole alansa ammattilainen tässä firmassa!


      • 13 vuotta...
        Toimitusjohtajahan kirjoitti:

        Se kertoilee ja kehuu siinä omaa firmaansa, sen verran löytyy multakin tietoa tästä firmasta, etten ikinä menisi töihin kyseiseen firmaan (Pohjanmaan Turvapalvelu) löytyy hienot netti sivutkin helikopterit ja kaikki käytössä, ilmeisesti mahdollisten näppäreiden takaa ajoon! kun ei kerran uskalleta itse ottaa kiinni, niin on hyvä sitten seurailla yläilmoista.
        PS. Toimitusjohtaja ei ole alansa ammattilainen tässä firmassa!

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.


      • Reservi_Reino
        13 vuotta... kirjoitti:

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.

        Päätinpä rekisteröidä nimimerkin itselleni ja jäädä lojumaan palstalle :)



        Niin joo, tämä oli muuten minun antamani kommentti:


        >>Huhupuheisiin, voiko niihin luottaa?
        Kirjoittanut: 13 vuotta... 15.6.2006 klo 16.23

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.


      • reikä
        Reservi_Reino kirjoitti:

        Päätinpä rekisteröidä nimimerkin itselleni ja jäädä lojumaan palstalle :)



        Niin joo, tämä oli muuten minun antamani kommentti:


        >>Huhupuheisiin, voiko niihin luottaa?
        Kirjoittanut: 13 vuotta... 15.6.2006 klo 16.23

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.

        Oma kehu haisee ja pahasti.


      • VÄIJY
        reikä kirjoitti:

        Oma kehu haisee ja pahasti.

        En huomannut kyseisen reservireinon itseään kehuskelleen, joten mistäs kenkä nyt puristaa. Tuliko kenkää persuksiin?


      • PesulaMan
        VÄIJY kirjoitti:

        En huomannut kyseisen reservireinon itseään kehuskelleen, joten mistäs kenkä nyt puristaa. Tuliko kenkää persuksiin?

        Mitä ei ikinä ennemmin helvetti jäätyy kun joku saa kenkää kyseisestä firmasta !!! Vai onko joku saanut ? Itse olen saanut sen käsityksen että pitää vähintää suorittaa laajempi joukkotuho ja siitäkin voi tulla ylennys johtotehtäviin.


      • VAKI MIES
        Reservi_Reino kirjoitti:

        Päätinpä rekisteröidä nimimerkin itselleni ja jäädä lojumaan palstalle :)



        Niin joo, tämä oli muuten minun antamani kommentti:


        >>Huhupuheisiin, voiko niihin luottaa?
        Kirjoittanut: 13 vuotta... 15.6.2006 klo 16.23

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.

        Reservireino kuuluu samaan ÄO pienempi kuin kengännumero jengiin ja siks kehuu kaveriaan.


      • reino?
        Reservi_Reino kirjoitti:

        Päätinpä rekisteröidä nimimerkin itselleni ja jäädä lojumaan palstalle :)



        Niin joo, tämä oli muuten minun antamani kommentti:


        >>Huhupuheisiin, voiko niihin luottaa?
        Kirjoittanut: 13 vuotta... 15.6.2006 klo 16.23

        Otanpa kantaa asiaan, koska tietoni eivät perustu kuulopuheisiin, vaan henk.koht. kokemukseen.

        Olen tuntenut toimitusjohtajan jo aika pitkään, aina vuodesta 1993 asti, ollessani tuolloin samalla turvallisuusalan kurssilla hänen kanssaan. Kuluneina vuosina minulle on syntynyt positiivinen kuva nuoresta miehestä, jolla on jalat tiukasti maassa, joka ei rakentele pilvilinnoja, mutta jolla on toteuttamiskelpoisia visioita. Hyvän pohjan kaikelle tuolle on antanut perinteiset arvot säilyttänyt, konservatiivinen, kasvatus yrittäjäsuvussa. Hänen vanhempansa ovat yrittäjiä.

        Kaikista hänen alaisistaan en voi rehellisesti antaa yhtä positiivista mielipidettäni, mutta hehän eivät olekaan tämän keskustelun kohteena.

        Oliskohan meidän Ristoreipas tämän nimimerkin takana?


      • VAKSI
        PesulaMan kirjoitti:

        Mitä ei ikinä ennemmin helvetti jäätyy kun joku saa kenkää kyseisestä firmasta !!! Vai onko joku saanut ? Itse olen saanut sen käsityksen että pitää vähintää suorittaa laajempi joukkotuho ja siitäkin voi tulla ylennys johtotehtäviin.

        Oletko ko. firman palveluksessa?


    • Onko

      Voin sanoa, ei ole. Jotain täytettä ehkä..

    • Anonyymi

      :D

    • Anonyymi

      Vieläkö tä ä firma on oystyssä? Tuliks siitä iso firma? Ono luotettava? Onks täs firmassa naispomo?

    • Anonyymi

      Keskisellä käy niin rehellisiä asiakkaita, ettei siellä tee vartijalla yhtään mitään. Toista se on Prismassa. Vartijalla kädet täynnä oheistöitä.

    • Anonyymi

      Kuka firma siellä muuten nykyään vartioi?

      G4S ollu ainakin 2013.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe