Ninni sanoo että hänen lihaksensa painaa.. yläkropassa ei näy ainakaa lihaksia ja vatsassa hänellä on läskiä..
Okei itsekin tiedän että vaakaa ei tarvitse tuijottaa vaan peiliä ja peilistä näkyy että Ninnillä on vararengas vyötäröllä ja se ei kuulu missille..
Nyt Ninni niskasta kiinni ja lenkille ja dieetille!!
Ninni laaksonen
17
7154
Vastaukset
- itsetunnon päälle
kun hänen läskejään vatkataan julkisesti...ihan vain siksi Ninni esittää että on täysin tyytyväinen itseensä eikä aio laihduttaa...mutta kuitenkin tekee sitä salaa!! Kyllä hän itsekkin varmasti älyää ettei pizzoilla ja hampurilaisilla voiteta Miss Universum kisaa vaikka miss suomi kisan näemmä voi voittaa...
Miss Universumeissa naiset ovat yleensä tosi timmissä kunnossa...jota Ninni nyt ei todellakaan ole...ja kun kasvotkin on mitä on niin menestystä on turha hakea! Mehän voitais liittää Ninni Lordiin...mitään naamaria ei tarvita :D- ny vaikka
oma turpavärkkis näytille ni katotaan millä edellytyksillä tuota alatyylistä kirjoittelua on vara tehdä.
- mutta...
ny vaikka kirjoitti:
oma turpavärkkis näytille ni katotaan millä edellytyksillä tuota alatyylistä kirjoittelua on vara tehdä.
tänne en sitä laita kun ei minun tarvitse...en ole missikisoihin änkeämässä eikä minun näin ollen tarvitse kuunnella julkista arvostelua vaikka kuulenkin jatkuvasti kehuja :D
Sen voin sanoa etten vaihtaisi itsessäni mitään Ninniin :)
Hän on itse tiensä valinnut ja varmasti ymmärtää ettei hänen ulkonäkönsä hivele jokaisen silmää...hän asetti itsensä alttiiksi arvostelulle mennessään missikisoihin...kestäkööt siis seuraukset! - siis tosiaan
mutta... kirjoitti:
tänne en sitä laita kun ei minun tarvitse...en ole missikisoihin änkeämässä eikä minun näin ollen tarvitse kuunnella julkista arvostelua vaikka kuulenkin jatkuvasti kehuja :D
Sen voin sanoa etten vaihtaisi itsessäni mitään Ninniin :)
Hän on itse tiensä valinnut ja varmasti ymmärtää ettei hänen ulkonäkönsä hivele jokaisen silmää...hän asetti itsensä alttiiksi arvostelulle mennessään missikisoihin...kestäkööt siis seuraukset!sitä mieltä että julkisen herjauksen tms. tunnusmerkit täyttävien kirjoitusten postaaminen on ihan OK kun kerran on julkkiksesta kyse?
- kohdalla...
siis tosiaan kirjoitti:
sitä mieltä että julkisen herjauksen tms. tunnusmerkit täyttävien kirjoitusten postaaminen on ihan OK kun kerran on julkkiksesta kyse?
mutta missikisat on asia erikseen...sinne mennään juuri siksi että ulkonäköä arvostellaan ja vertaillaan muihin! Turha odottaa että jokainen on haltioissaan heidän "kauneudesta"...kyllähän Ninnikin varmasti tiesi leikkiin ryhtyessään mitä kaikkea se maksaa :) On sanomattakin selvää ettei Ninnin pläsi voi miellyttää jokaista ja kun tänä vuonna oli harvinaisen ruma missi niin kritiikkiä kuuluu varmasti enemmän kun aikoihin...
Myös kansa arvioi missin ulkonäön ja jos ei sitä kestä niin pysykööt poissa moisista karkeloista... - että silleesä
kohdalla... kirjoitti:
mutta missikisat on asia erikseen...sinne mennään juuri siksi että ulkonäköä arvostellaan ja vertaillaan muihin! Turha odottaa että jokainen on haltioissaan heidän "kauneudesta"...kyllähän Ninnikin varmasti tiesi leikkiin ryhtyessään mitä kaikkea se maksaa :) On sanomattakin selvää ettei Ninnin pläsi voi miellyttää jokaista ja kun tänä vuonna oli harvinaisen ruma missi niin kritiikkiä kuuluu varmasti enemmän kun aikoihin...
Myös kansa arvioi missin ulkonäön ja jos ei sitä kestä niin pysykööt poissa moisista karkeloista...Samaa mieltä. Ja selvähän se, että tää neito on löysässä kunnossa. Ja sitten löysässä kunnossa olevat daamit on onnessaan puolustamassa sitä että sais liehiteltyä samalla vähän omaa surkeaa itsetuntoaan. Ei se löysä läski ketään kaunista. Ei miehellä, ei naisella. Eikä se sitä paitsi ole terveellistä.
- nipot
että silleesä kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja selvähän se, että tää neito on löysässä kunnossa. Ja sitten löysässä kunnossa olevat daamit on onnessaan puolustamassa sitä että sais liehiteltyä samalla vähän omaa surkeaa itsetuntoaan. Ei se löysä läski ketään kaunista. Ei miehellä, ei naisella. Eikä se sitä paitsi ole terveellistä.
Pieni määrä läskiä ihmisessä on kuule terveellistä, anorektisuuskin on vaarallisempaa kuin isompi määrä läskiä.
- läski...
nipot kirjoitti:
Pieni määrä läskiä ihmisessä on kuule terveellistä, anorektisuuskin on vaarallisempaa kuin isompi määrä läskiä.
mutta melko hyllyvä ja lyllyvä hyytelö kuitenkin niiden timmejen ulkomaalaisten kaunotarten keskellä :D Tuomareitakin mahtaa hieman huvittaa...sillä onhan Ninni tainnut missinmitoista paisua hieman yli enkä ole koskaan kuullut että kukaan pizzoja ja hampurilaisia ahmiva ihminen jolla ei ole aikaa liikunnalle pysyisi missin mitoissa!
- eieieiei
läski... kirjoitti:
mutta melko hyllyvä ja lyllyvä hyytelö kuitenkin niiden timmejen ulkomaalaisten kaunotarten keskellä :D Tuomareitakin mahtaa hieman huvittaa...sillä onhan Ninni tainnut missinmitoista paisua hieman yli enkä ole koskaan kuullut että kukaan pizzoja ja hampurilaisia ahmiva ihminen jolla ei ole aikaa liikunnalle pysyisi missin mitoissa!
Ei Ninni tule pärjäämään vaikka laihtuisi/kiinteytyisi paljon tuosta.
Uksinkertaisesti hänessä vaan ei ole mitään eksoottista, naisellista.
Näteillä silmillä kun ei pelkästään pärjää. - ehdottomasti...
eieieiei kirjoitti:
Ei Ninni tule pärjäämään vaikka laihtuisi/kiinteytyisi paljon tuosta.
Uksinkertaisesti hänessä vaan ei ole mitään eksoottista, naisellista.
Näteillä silmillä kun ei pelkästään pärjää.samaa mieltä...mutta olisi se nyt Ninnille parempi olla edes varreltaan edustava mutta ei niin ei!! Suomi tuli nolanneeksi itsensä oikein kunnolla tänävuonna Miss universumeissa :D
En missään nimessä haluaisi että suomalaista naiskauneutta edustaa joku Ninni...siinä muka "suomen kaunein nainen" :D - täytyy
ehdottomasti... kirjoitti:
samaa mieltä...mutta olisi se nyt Ninnille parempi olla edes varreltaan edustava mutta ei niin ei!! Suomi tuli nolanneeksi itsensä oikein kunnolla tänävuonna Miss universumeissa :D
En missään nimessä haluaisi että suomalaista naiskauneutta edustaa joku Ninni...siinä muka "suomen kaunein nainen" :Dtodeta että lienee heikon itsetunnon huippu arvostella ihmisiä alatyyliin. Olette te säälittäviä.
- totuus...
täytyy kirjoitti:
todeta että lienee heikon itsetunnon huippu arvostella ihmisiä alatyyliin. Olette te säälittäviä.
ja sekin totuus vain minun näkökulmasta! Miksi totuutta pitäisi kaunistella...Ninni ei sovi mitenkään päin minkään sortin missiksi...nooo ehkä miss pizza tai miss burger titteli voisi sopia sille :D mutta että miss suomi?? Millä avuilla? Vartalo ei ole missin mitoissa eikä pärstävärkki tarpeeksi kaunis missille...siinä sen näkee mitä puolisokea Eino saa aikaan!! Eläkkeelle joutaa...jos ei noihin suomen säälittäviin missikarkeloihin saada tasokkaampia tyttöjä niin ne voidaan lopettaa saman tien!! Kaunein tyttö oli tänävuonna kuin kuka tahansa naapurin likka joita näkee tusinoittain aina kun astuu kotiovesta ulos...
Einon käsitys kauniista naisesta on hämärtynyt vuosi vuodelta...nykyään sille tuntuu riittävän että on hoikka, nuori ja tavallinen!!
Jos päätäntävalta olisi ollut minulla niin olisin laittanut koko finalistikymmenikön uusiksi ja tilalle jotain Anne-Mari Bergin tai Sofia Zidan kaltaisia naisia...voisi tulla menestystä peräti ulkomaillakin!
- niin...
vatsarengas rulez :P
- jortsu
Taas täällä kirjoittelee kateelliset suomalaiset. Ninnissä ei ole mitään vikaa, juuri tuollainen pitää naisen ollakin. Tuhat kertaa mielummin minä katselen Ninniä kun jotain anoreetikkoa tai niitä silikooni rintaisia ja leikeltyjä irvikuvia joita kansainvälisissä missi kisoissa on ihan tarpeeksi.
- Aune
Jessus,mikä juontaja! Ninni Laaksonen... korjaa suoras lähetykses mekkoa rintojen kohdalt, pyyhkii räkää nenästä ja sekoo sanois! Ehkä missikisat pitäs unohtaa ko ei saada niihin kunnon juontajia!
- bsu
Aune kirjoitti:
Jessus,mikä juontaja! Ninni Laaksonen... korjaa suoras lähetykses mekkoa rintojen kohdalt, pyyhkii räkää nenästä ja sekoo sanois! Ehkä missikisat pitäs unohtaa ko ei saada niihin kunnon juontajia!
Aivan upean näköinen nuori nainen, jolla on myös muotoja. Ninni FTW!
- sami45
ninni ruma kuin karvainen persvako!näyttää miehelt!yuk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634