huoh !

skorppioni (n)

multa on vieny kaksos mies jalat totaalisesti alta vaikka ollaan tunnettu vasta noin viikko! aattelen sitä koko ajan et mitähä se musta ajattelee pitääkö se täyspellenä mua. Nyt ei oo kuulunu pariin päivään mtn ja olen itse niin ylpeä että odotan niin kauan että kaksonen ottaa yhteyttä. Jos mtn ei kuulu olen varmasti munannut itseni jotenki sitten annan jutun olla. onhan noita! mutta silti taas tulee ahdistava olo "missähän se toinen on" ei saa unta ja ajatukset liukuu aina mieheen vaikka yrittäisi aattella jotaim muuta!
sanokaa mitähän kaksonen musta ajattelee??

7

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään, vaan

odota hänen yhteyden ottoaan. t.kaksosen vaimo

• skorppioni (n)

niin tein ja sainki häneltä viestiä mutta sitten ku vastasin hän ei enää vastannukkaa takaisin! mitä ihmettä se ny leikkii ?! onko toi joku kaksosen tapa iskeä ?

• dsdfdf

Ei ole tosissaan kanssasi.

• Julia

Ne on ihania noi kaksosmiehet.. naisten kaatajia, naurattajia.. osaa hurmata.. Mut sä olet skorpioni.. Kestätkö sen että naiset hurmaantuu siihen? Kestätkö antaa sen mennä omille reissuille? ym. ym. skorppari ja kaksonen.. tiedän pariskunnan, jossa mies s ja nainen k.. Ovat olleet kauan naimisissa, mutta mies on lujilla....

• b-boy

multa vei viime vuonna skorpparityttönen "jalat alta" kenestäkään muusta en oo koskaan ollu niin kiinnostunu, mut mitää muuta siit ei tullu ku pelkkä kaveri suhde. :(

• Tunteikas skorppari

Kaveri suhteella on parhaimmat mahdollisuudet onnistua ja muuttua hyväksi ihmissuhteeksi..älä luovuta..ota yhteyttä ja anna tunteille mahdollisuus.. Mäkin olen skorppiooni ja rakastan palavasti kaksosmiestä..kolmannen kerran..Totuus on että skorpiooni ja kaksonen yltävät huippu suhteeseen..jos vain niin haluavat.. Lykkyä..!!

• skorppioni (n)

peli menetetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe