huoh !

skorppioni (n)

multa on vieny kaksos mies jalat totaalisesti alta vaikka ollaan tunnettu vasta noin viikko! aattelen sitä koko ajan et mitähä se musta ajattelee pitääkö se täyspellenä mua. Nyt ei oo kuulunu pariin päivään mtn ja olen itse niin ylpeä että odotan niin kauan että kaksonen ottaa yhteyttä. Jos mtn ei kuulu olen varmasti munannut itseni jotenki sitten annan jutun olla. onhan noita! mutta silti taas tulee ahdistava olo "missähän se toinen on" ei saa unta ja ajatukset liukuu aina mieheen vaikka yrittäisi aattella jotaim muuta!
sanokaa mitähän kaksonen musta ajattelee??

7

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään, vaan

odota hänen yhteyden ottoaan. t.kaksosen vaimo

• skorppioni (n)

niin tein ja sainki häneltä viestiä mutta sitten ku vastasin hän ei enää vastannukkaa takaisin! mitä ihmettä se ny leikkii ?! onko toi joku kaksosen tapa iskeä ?

• dsdfdf

Ei ole tosissaan kanssasi.

• Julia

Ne on ihania noi kaksosmiehet.. naisten kaatajia, naurattajia.. osaa hurmata.. Mut sä olet skorpioni.. Kestätkö sen että naiset hurmaantuu siihen? Kestätkö antaa sen mennä omille reissuille? ym. ym. skorppari ja kaksonen.. tiedän pariskunnan, jossa mies s ja nainen k.. Ovat olleet kauan naimisissa, mutta mies on lujilla....

• b-boy

multa vei viime vuonna skorpparityttönen "jalat alta" kenestäkään muusta en oo koskaan ollu niin kiinnostunu, mut mitää muuta siit ei tullu ku pelkkä kaveri suhde. :(

• Tunteikas skorppari

Kaveri suhteella on parhaimmat mahdollisuudet onnistua ja muuttua hyväksi ihmissuhteeksi..älä luovuta..ota yhteyttä ja anna tunteille mahdollisuus.. Mäkin olen skorppiooni ja rakastan palavasti kaksosmiestä..kolmannen kerran..Totuus on että skorpiooni ja kaksonen yltävät huippu suhteeseen..jos vain niin haluavat.. Lykkyä..!!

• skorppioni (n)

peli menetetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 318
      4600
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2236
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      192
      2066
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1466
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1353
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      967
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      909
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      834
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      756
    Aihe