huoh !

skorppioni (n)

multa on vieny kaksos mies jalat totaalisesti alta vaikka ollaan tunnettu vasta noin viikko! aattelen sitä koko ajan et mitähä se musta ajattelee pitääkö se täyspellenä mua. Nyt ei oo kuulunu pariin päivään mtn ja olen itse niin ylpeä että odotan niin kauan että kaksonen ottaa yhteyttä. Jos mtn ei kuulu olen varmasti munannut itseni jotenki sitten annan jutun olla. onhan noita! mutta silti taas tulee ahdistava olo "missähän se toinen on" ei saa unta ja ajatukset liukuu aina mieheen vaikka yrittäisi aattella jotaim muuta!
sanokaa mitähän kaksonen musta ajattelee??

7

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään, vaan

      odota hänen yhteyden ottoaan. t.kaksosen vaimo

    • skorppioni (n)

      niin tein ja sainki häneltä viestiä mutta sitten ku vastasin hän ei enää vastannukkaa takaisin! mitä ihmettä se ny leikkii ?! onko toi joku kaksosen tapa iskeä ?

      • dsdfdf

        Ei ole tosissaan kanssasi.


    • Julia

      Ne on ihania noi kaksosmiehet.. naisten kaatajia, naurattajia.. osaa hurmata.. Mut sä olet skorpioni.. Kestätkö sen että naiset hurmaantuu siihen? Kestätkö antaa sen mennä omille reissuille? ym. ym. skorppari ja kaksonen.. tiedän pariskunnan, jossa mies s ja nainen k.. Ovat olleet kauan naimisissa, mutta mies on lujilla....

    • b-boy

      multa vei viime vuonna skorpparityttönen "jalat alta" kenestäkään muusta en oo koskaan ollu niin kiinnostunu, mut mitää muuta siit ei tullu ku pelkkä kaveri suhde. :(

      • Tunteikas skorppari

        Kaveri suhteella on parhaimmat mahdollisuudet onnistua ja muuttua hyväksi ihmissuhteeksi..älä luovuta..ota yhteyttä ja anna tunteille mahdollisuus.. Mäkin olen skorppiooni ja rakastan palavasti kaksosmiestä..kolmannen kerran..Totuus on että skorpiooni ja kaksonen yltävät huippu suhteeseen..jos vain niin haluavat.. Lykkyä..!!


    • skorppioni (n)

      peli menetetty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe