Costille ja Popedalle yleensä

Nimetön

Niin, tuo Savusuudelma on kyllä aika väkisin väännetyn oloinen tekele jopa Popedalta, varsinkin kertosäe täysin mitäänsanomattomana melodiana ja kovin lattealla vertauksella röökin vetoon loppuun asti,mutta biisin a-osa kestää kyllä ronkelimmankin kriitikon arvostelua.
Sen siijaan Ei lasten käsiin on ihan käsittämättömän paska.Me fanit yhdessä keikan jälkeen toivoimme,ettei tuosta biisistä enää kuulisi,mutta myöhäistä rykäistä. Kuvitelkaa,Risto Asikainen, jota pidän ehdottomasti maamme parhaimpana säveltäjänä, huom ei siis vaan biisintekijänä,päästää käsistään tällaista paskaa ja tietenkin Popeda ottaa sen keikkasettiinsä ja jumalauta, vielä levyllekin.Kyllä on biisit todella kortilla,jos tuollainen tekele tarvitaan täytteeksi.Popedan Mahdollisesti(Pohjantähden alla-levyllä),mitä bändi pitää huonoimpina biiseinään,missä soitto on hyvinkin irtonaista ja humoristista, pilke silmäkulmassa on suorastaan huipputeos edelliseen verrattuna. Kävin Vantaan Kultakaivoksessa kuuntelemassa pitkästä aikaa.Keikka levisi aivan käsiin. Arska "harjoitteli" hevirumpalin must:ia, eli tuplabassari tuputusta väh.5min kusien omille kintuilleen ja seuraava biisi alkoi,arvatkaapa millaisella kompilla,heh heh.Ja sit jokin helvetin soul-jammailu sai yleisön suorastaan haukottelemaan. Ainoa positiivinen asia oli Costellon värittely vanhoihin biiseihin ja Pauli hoiti keikan kunnolla myös nuotin puolesta ja muisti sanat.Sen sijaan Arska Rautajoki soittaa levyllä Just-ihan hyvin, mutta keikkasoitto on aivan ala-arvoista.Siis perustatsikin on aivan sekaisin,rumpujen vire perseestä,Arskalla ei ole mitään haitsutekniikkaa-ihan kuin pellit olisi naulattu kiinni,mitään merkkauksia ja nyansseja ei kuulu,säkeiden eroja tai välillä ei merkata millään muutoksilla, ei myöskään crash ja ride peltien irtonaisesta kompista tietoakaan,samoin miksaus aivan puuroa,järjetön desibelimäärä.En ihmettele, jos Davelle tuli mitta täyteen aikoinaan Arskasta,vaikka onkin mukava mies sinänsä,mutta jopa koulujen ylä-asteiden bändeissä olen kuullut sata kertaa parempia rumpaleita.Ei ikinä uskoisi,että kaverilla on väh.15-20v:n soitto(?)-kokemus.En yleensäkään pidä hitaista ja raskaskätisistä rumpaleista,mutta Anssi Nykänenkin hoitaa homman todella hienosti esim.Nylonien live cd:llä.Rummut ovat vireessä ja perustatsi vähintään hanskassa.On surullista todeta, mutta Popeda kuulostaa tänä päivänä paskemmalta kuin vuosikymmeniin juuri surkean miksauksen,Arskan takomisen ja täysin Bresnevin ajalle jääneen biisilistan yllätyksettömyydellään.Jos koko ajan miettii, mitä yleisö haluaa kuulla, on lopputulos juuri näin surkea. Ei voinut vaatia rahojaan takaisin, vaikka mieli teki.Tilasin ikäänkuin uuden Mersun ja sain rahoillani umpimädän Ladan paskan. Anteeksi Costello,olet upea kitaristi ja miellyttävä persoona,mutta bändi on tällä hetkellä musiikillisesti aivan hukassa.

40

5994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CostelloFani

      Tuskin Arska soittais Popedas ellei ois kova soittaja keikoil :D

      • koska se on

        yhtä tyylitajuinen ja svengaava kuin se rytmikone, jota Costi käyttää kotona demoja tehdessä, ja yhtä helppo ohjelmoida.


      • Rumpali82
        koska se on kirjoitti:

        yhtä tyylitajuinen ja svengaava kuin se rytmikone, jota Costi käyttää kotona demoja tehdessä, ja yhtä helppo ohjelmoida.

        No en nyt tiedä, mutta kyl se ottaa varmaa pattii ketä tahansa jos meette kännis selittelee ja kyselee ite olen tuntenut tämän Popedan kitaristin kohta pari vuotta eikä ole koskaan tullut sellasta oloo et ei kestä kritiikkiä..


    • Niinu

      Joo, olen itsekkin kyllästynyt siihen rumpusooloon, mikä keikkasettiin on jo jonkin aikaa kuulunut. Viimestään siinä vaiheessa tulee lähdettyä baaritiskille.
      Muutenkin setti on todellakin loppuun kulunut, ei mitään yllätyksellistä :(
      Harmi sinänsä, keikoilla mielelläni käyn, mutta nyt on mielenkiinto mennyt täysin. Ei kehtaa samasta setistä aina maksaa.

    • kritiikkiä

      ... Olen suuri popeda-fani, mutta edellisen kirjoittajan kanssa monessa samaa mieltä. Eli rumpali vaihtoon, ja biisilista kunnolla uusiks.Mennään vähän liian helpolla läpi keikoilla, kun ei yhtään viitsitä miettiä biisivalintoja, ja settiä. Samat biisit setissä jo monta vuotta, vanhaa fania haukotuttaa. Ei lasten käsiin ON helvetin huono biisi, samaten Katsasatuslaulu uudelta levyltä, hölmö biisivalinta sinkuksi ja videoksi. Costellolta ja kumppaneilta ote ja harkintakyky lipsuu pahasti, vai onko se vaan siitä kiinni, ettei viitsitä??

    • Belle S

      "Savusuudelma on kyllä aika väkisin väännetyn oloinen tekele jopa Popedalta"

      Kerron sinulle tärkeän tiedon joka menee näin:

      Savusuudelma EI ole Popedan tekemä kappale joten tässä paljastuu tietämättömyytes! Tekijöiksi on ilmoitettu Petander ja itkuvirsiyhtyeen Lewis ja voi hellanduudelis sentään jos olis tuonkin viestiketjun alottaja tienny ni johan ois varmasti savupusu niin hyvä ralli missä ei ois ollu mitään vikaa.

      • adgadgad

        Mutta kyseinen savusuudelma löytyy Popedan levyltä. Se on julkaistu Popedan nimellä, siinä soittaa ja laulaa Popedan jäsenet. Kyllä silloin voi sanoa, että se on Popedan tekeleenä väsynyt. Herää itse pahvi.


      • :Sa>S
        adgadgad kirjoitti:

        Mutta kyseinen savusuudelma löytyy Popedan levyltä. Se on julkaistu Popedan nimellä, siinä soittaa ja laulaa Popedan jäsenet. Kyllä silloin voi sanoa, että se on Popedan tekeleenä väsynyt. Herää itse pahvi.

        Joo kyl sama biisilista tylsistyttää itse kutakin,Savusuudelma onki paska biisi ku sitä ei säveltäny/sanoittanu Pate tai Costi...
        Ja piru vie Costille tai jollekki muulle bändin jäsennelle voi käyä antaa toivomuksii settilistaan varmaan?


      • Niinu
        :Sa>S kirjoitti:

        Joo kyl sama biisilista tylsistyttää itse kutakin,Savusuudelma onki paska biisi ku sitä ei säveltäny/sanoittanu Pate tai Costi...
        Ja piru vie Costille tai jollekki muulle bändin jäsennelle voi käyä antaa toivomuksii settilistaan varmaan?

        Joo, voi tietenkin käydä toiveita antamassa, kuten on tehtykkin, niin miljoonan jos toisenkin kerran, vaan ku ei mene läpi niin ei mene. Se pitää vaan vetää ne jokapojan "toiverallit" jotta jengi pysyy muka tyytyväisenä.Pah, sanon minä. Kohta saa taas Popeda soitella tyhjille saleille, niin kuin kävi sillon joskus aikoinaankin.


      • arto22
        Niinu kirjoitti:

        Joo, voi tietenkin käydä toiveita antamassa, kuten on tehtykkin, niin miljoonan jos toisenkin kerran, vaan ku ei mene läpi niin ei mene. Se pitää vaan vetää ne jokapojan "toiverallit" jotta jengi pysyy muka tyytyväisenä.Pah, sanon minä. Kohta saa taas Popeda soitella tyhjille saleille, niin kuin kävi sillon joskus aikoinaankin.

        tuota kerrotko mullekki millon popeda on soitellu tyhjille saleille??


      • Niinu
        arto22 kirjoitti:

        tuota kerrotko mullekki millon popeda on soitellu tyhjille saleille??

        Niin, itse olin todistamassa ainakin vuosina 98-99 aika montakin "tyhjän salin" keikkaa.Ikävä kyllä. Ja sanoja TYHJÄ SALI, EI pidä ottaa kirjaimellisesti. Mutta selventääkseni joillekkin pöllypäille, niin asiahan on näin : Jos ravintola vetää n.400 ihmistä ja Popedan keikalla on n.50-80 ( osa vieraslistalaisia) niin kyllä se on aika tyhjää silloin. Olin itse silloin eräässä ravintolassa duunissa, ja sain todellakin todistaa kys. asiaa.
        Toivottavasti ei noin alas tarvitse enää mennä, sitä vilpittömästi toivon!


      • yks blondi
        Niinu kirjoitti:

        Joo, voi tietenkin käydä toiveita antamassa, kuten on tehtykkin, niin miljoonan jos toisenkin kerran, vaan ku ei mene läpi niin ei mene. Se pitää vaan vetää ne jokapojan "toiverallit" jotta jengi pysyy muka tyytyväisenä.Pah, sanon minä. Kohta saa taas Popeda soitella tyhjille saleille, niin kuin kävi sillon joskus aikoinaankin.

        Mä ainakin sain erään biisitoiveeni "läpi" :)


    • Justii

      Olen itse käynyt nyt 3kk sisään vähäsen keikkoja ja aika täynnä on paikat on ollu ja fiilis katossa ainakin niillä missä itse oon käyny....

      • Niinu

        Niin, kyllä sitä väkee on vielä keikoilla, en minä sitä ole kieltänytkään, vaan pahoin pelkään, että ei ole kauaa, jos ei ala setti muuttumaan, eikä vaan biisilistan puolesta.....


    • pjopeda

      No Arska on ainkin mun mielestä parempi rumpali, kuin Kari Holm vaikka ei hänkään huono ollut, mutta jotenki sen soitto oli laiskan oloista. Mutta ihan hyvinhän Arska on pärjännyt.

      No siitä biisilistasta sen verran, että onhan siinä paljon uusia kappaleita. Paljon huononpi se viime kesän setti oli, kun siinä ei juuri muuta ollutkaan, kuin "vanhoja tuttuja" biisejä.

      Toki setissä on aina nämä pakolliset Kaasua, Alabama, Kersantti Karoliina, Kuuma Kesä ym. Koska suurin osa yleisöstä tietää vain nämä tunnetuimmat kappaleet ja toivivat kuulevansa ne. Ja tuo Savusuudelmahan on ihan mukava slovari sinänsä, mutta tuo "ei lasten käsiin" ei jotenkin sovi Popedalle.

      Mutta tuo Arskan rumpusetti on aivan liian pitkä ja kyllä toivoisin että se jätettäisiin pois tai ainakin lyhennettäisiin. Se on tylsää kuunneltavaa, kun se on liian pitkä ja toiseksi pienessä paikassa hajoaa pää.

      • Jnss

        Jep kyl nuo muiden tekemät biisit ei oo niin hyvii popedalle täs just kattelin, että Costello ja Petsku on tehny suurinmanosan hiteistä ja Pate osan sanoittanu.Mut ei kyl toi lasten käsiin oikein Popedalle.Rumpali tuskin on sen kummoisempi kuin muutkaan Popedassa olleet...


      • sepi
        Jnss kirjoitti:

        Jep kyl nuo muiden tekemät biisit ei oo niin hyvii popedalle täs just kattelin, että Costello ja Petsku on tehny suurinmanosan hiteistä ja Pate osan sanoittanu.Mut ei kyl toi lasten käsiin oikein Popedalle.Rumpali tuskin on sen kummoisempi kuin muutkaan Popedassa olleet...

        No Costi aikoinaan halus vaihtaa Holmin pois vaikka Pate ei olis sitä halunnut,sen takia bändi oli pois keikoilta melkein 2 vuotta mutta nykyään jätkien touhu on että otetaan rahat pois,ei panosteta mihinkään välillä laulaja humalassa sitten otetaan joku mölyämän biisejä.Asenne puuttuu koko porukalta mikä oli vielä joskus Pedanderin aikoihin.


      • pjopeda
        sepi kirjoitti:

        No Costi aikoinaan halus vaihtaa Holmin pois vaikka Pate ei olis sitä halunnut,sen takia bändi oli pois keikoilta melkein 2 vuotta mutta nykyään jätkien touhu on että otetaan rahat pois,ei panosteta mihinkään välillä laulaja humalassa sitten otetaan joku mölyämän biisejä.Asenne puuttuu koko porukalta mikä oli vielä joskus Pedanderin aikoihin.

        No Popeda oli pois keikoilta vähän reilun vuoden, eli vuosi 2000 oli välivuosi. Eikä Costi pelkästään halunnut vaihtaa Holmia, vaan myös Melartin oli sitä mieltä että Jukkis Järvisen ja Holmin pitäisi lähteä. Syynä oli kuitenkin sisäiset erimielisyydet.

        Paten kännäily keikoilla ei nyt ole mitään uutta, sillä sitä on jatkunut 70-luvulta lähtien. Onneksi se on kuitenkin hyvin harvoin sellaista, että se häiritsisi.

        No kyllä kai tuo asenne vielä on kohdallaan, mutta pitää myös muistaa että Popeda on kohta 30-vuotias bändi, joten ei se meno enään sellaista ole, kuin vielä 10-20 vuotta sitten. Patekin täytti muuten 50. Onneksi olkoon Patelle!


      • Belle S
        pjopeda kirjoitti:

        No Popeda oli pois keikoilta vähän reilun vuoden, eli vuosi 2000 oli välivuosi. Eikä Costi pelkästään halunnut vaihtaa Holmia, vaan myös Melartin oli sitä mieltä että Jukkis Järvisen ja Holmin pitäisi lähteä. Syynä oli kuitenkin sisäiset erimielisyydet.

        Paten kännäily keikoilla ei nyt ole mitään uutta, sillä sitä on jatkunut 70-luvulta lähtien. Onneksi se on kuitenkin hyvin harvoin sellaista, että se häiritsisi.

        No kyllä kai tuo asenne vielä on kohdallaan, mutta pitää myös muistaa että Popeda on kohta 30-vuotias bändi, joten ei se meno enään sellaista ole, kuin vielä 10-20 vuotta sitten. Patekin täytti muuten 50. Onneksi olkoon Patelle!

        "Patekin täytti muuten 50. Onneksi olkoon Patelle!"


        Patella on synttärit vasta 12.7. ;) se vaan "juhli" sitä ennakkoon muitten ehkä, ehkä ei, jo täyttäneitten kanssa.


      • sepi
        pjopeda kirjoitti:

        No Popeda oli pois keikoilta vähän reilun vuoden, eli vuosi 2000 oli välivuosi. Eikä Costi pelkästään halunnut vaihtaa Holmia, vaan myös Melartin oli sitä mieltä että Jukkis Järvisen ja Holmin pitäisi lähteä. Syynä oli kuitenkin sisäiset erimielisyydet.

        Paten kännäily keikoilla ei nyt ole mitään uutta, sillä sitä on jatkunut 70-luvulta lähtien. Onneksi se on kuitenkin hyvin harvoin sellaista, että se häiritsisi.

        No kyllä kai tuo asenne vielä on kohdallaan, mutta pitää myös muistaa että Popeda on kohta 30-vuotias bändi, joten ei se meno enään sellaista ole, kuin vielä 10-20 vuotta sitten. Patekin täytti muuten 50. Onneksi olkoon Patelle!

        Mitähän eroa jos minä sanoin että Popeda oli melkein "2 vuotta keikoilta pois ja sinä että oli reilun vuoden en näe kauheata eroa,Paten kännääminen on nykyään rankempaa enenpi vapaa-aikanakin ennen vaimo ja muksut piti kurissa Kukun aikaan.


      • pjopeda
        Belle S kirjoitti:

        "Patekin täytti muuten 50. Onneksi olkoon Patelle!"


        Patella on synttärit vasta 12.7. ;) se vaan "juhli" sitä ennakkoon muitten ehkä, ehkä ei, jo täyttäneitten kanssa.

        Niimpäs muuten olikin. Elän jo heinäkuuta...No onnea Patelle kuitenkin...


      • Juha82

        Keikkasetissä on oltava joitain tunnettuja biisejä,mutta mielestäni voitaisiin tehdä rohkeitakin vetoja.Ylipäätään kaikki bändit soittaa paljon tuttuja biisejä(sinänsä fiksua,että yhtye tuo esille hittejään),mutta kuten Popedalla esim. on paljon muitakin loistavia "ralleja" joita kehtaa soittaa yleisölle.Bändit alkavat ns. toistamaan itseään liikaa samoine biiseineen(siis keikalla),kun varastossa on kuiteski paljon muutakin kamaa.


      • Jeahss
        Juha82 kirjoitti:

        Keikkasetissä on oltava joitain tunnettuja biisejä,mutta mielestäni voitaisiin tehdä rohkeitakin vetoja.Ylipäätään kaikki bändit soittaa paljon tuttuja biisejä(sinänsä fiksua,että yhtye tuo esille hittejään),mutta kuten Popedalla esim. on paljon muitakin loistavia "ralleja" joita kehtaa soittaa yleisölle.Bändit alkavat ns. toistamaan itseään liikaa samoine biiseineen(siis keikalla),kun varastossa on kuiteski paljon muutakin kamaa.

        Kyl setis vaihtuu biisit....Tai sit vetään eri biisei eri keikoil Costiki laulaa keikoil vetää joko Selma,Bmw,Mies Unelmoi,Erotamania,Tai Mozart alus ja kyl Patenki laulamia biisei vaihtuu mut kyl sinne jotai uusii sais tulla...


    • Njöfti

      Popeda on bändinä ollut aina hirvittävintä paskaa mitä vain suinkin mahdollista. Costello on kitaristina aivan kamala omassa tyylitajuttomuudessaan ja ihmisenäkin tuntuisi olevan tosikko.
      Ei Popeda NYT ole paskaa vaan se on AINA OLLUT! Tulee muuten varmaan olemaan jatkossakin. Heille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tehdä mitään hyvän kuuloista.

      • pjopeda

        Njörtin totuus. AAMEN....Viitsiikö tähän mitään edes kommentoida...No mielipide tämäkin...


      • RIP

        Voi kulta pieni, katos kun tässä maailmassa EI OLE yhtäkään ihmistä/ bändiä, joka pystyísi miellyttämään jokaista, ikävää mutta totta!


      • duba
        RIP kirjoitti:

        Voi kulta pieni, katos kun tässä maailmassa EI OLE yhtäkään ihmistä/ bändiä, joka pystyísi miellyttämään jokaista, ikävää mutta totta!

        Onko se Costello nyt nin tyylitajuinen??


      • CostiFani..
        duba kirjoitti:

        Onko se Costello nyt nin tyylitajuinen??

        Ei välttämättä, mutta ärsyttää ku costii haukutaa mies vois soittaa taitojen perusteella vaik kuinka hyväs bändi mitää muistaa et costello hoitaa kitarat/laulaa/tekee biisit/hoitaa websivut


      • Costifani<3
        CostiFani.. kirjoitti:

        Ei välttämättä, mutta ärsyttää ku costii haukutaa mies vois soittaa taitojen perusteella vaik kuinka hyväs bändi mitää muistaa et costello hoitaa kitarat/laulaa/tekee biisit/hoitaa websivut

        Ja Costi on mun mielest helkkarin kiva tyyppi en tiedä mitä mieltä te muut ootte :)


      • websivuissa
        CostiFani.. kirjoitti:

        Ei välttämättä, mutta ärsyttää ku costii haukutaa mies vois soittaa taitojen perusteella vaik kuinka hyväs bändi mitää muistaa et costello hoitaa kitarat/laulaa/tekee biisit/hoitaa websivut

        Niin, eipä niissä Popedan websivuissa juurikaan mitään ylläpitämistä ole ku on kuollutta ku hautuumaalla siellä.
        Sitä se on ku jätkät ei kestä kritiikkiä :(


      • wendyq
        websivuissa kirjoitti:

        Niin, eipä niissä Popedan websivuissa juurikaan mitään ylläpitämistä ole ku on kuollutta ku hautuumaalla siellä.
        Sitä se on ku jätkät ei kestä kritiikkiä :(

        popedan kitaristi, tämä costi, on kunnostautunut muillakin kuin oman bändinsä sivuilla. Sielläkään ei kestä kritiikkiä ;)


      • kyselee
        wendyq kirjoitti:

        popedan kitaristi, tämä costi, on kunnostautunut muillakin kuin oman bändinsä sivuilla. Sielläkään ei kestä kritiikkiä ;)

        Missä muilla sivuilla Costi on vaikuttanut?


      • Just!
        websivuissa kirjoitti:

        Niin, eipä niissä Popedan websivuissa juurikaan mitään ylläpitämistä ole ku on kuollutta ku hautuumaalla siellä.
        Sitä se on ku jätkät ei kestä kritiikkiä :(

        Miten niin ei muka kritiikkiä kestä kyllähän Costi vastailee maileihin aika paljon ja päivittelee jos tarvetta on :)


      • *****
        Just! kirjoitti:

        Miten niin ei muka kritiikkiä kestä kyllähän Costi vastailee maileihin aika paljon ja päivittelee jos tarvetta on :)

        Joo, mut onhan se hieman eriasia laittaa meili, tuskin siinä on sellaista kritiikkiä mitä esim. vieraskirjassa yleensä on.. Tai tässä tapauksessa OLI.


      • silloin kun
        Costifani<3 kirjoitti:

        Ja Costi on mun mielest helkkarin kiva tyyppi en tiedä mitä mieltä te muut ootte :)

        tarve niin vaatii. Osaa olla tosi ystävällinen faneille mut jos pääset liian "lähelle", niin muuttuu aika tylyksi. Ehkä se on sitä kokemuksen tuomaa varovaisuutta. Meitähän on täällä moneen junaan :)


    • KK&MK

      No Popeda on joka tapauksessa se suomen ykkönen vielä tälläkin hetkellä. Nää nykyajan suomiykköset on täyttä ful of shit... Ovat olevinaan pop rock, mitä hemmetin rockia tai poppia on se että naukuvat mikkiin ja soittokin kuuluu taustanauhoilta ( niin monet ns. rock bandit tekevät niin) Popeda ei ole taustanauhojen kanssa koskaan pelannut, vaan live meininki on ollut aina se ROCK!!!! Hyvä Popeda ja Costello!!!
      T: Savolaiset

    • Tosi fani

      Ei Popeda hukassa ole. Biisilista ei ole hyvä, rumpusoolo hakkaus keikoilla on aivan hanurista, jodlaus-mölinät aivan perseestä ja se kalju joka laulaa Boogiessa ja DaDassa ei sovi Popedan lavalle!
      Mohikaani, vankilalaulu, rumpusoolo ja Unelmoi tappaa keikkafiiliksen.
      Ymmärrän kuitenkin, että bändi yrittää jotain "uutta".
      Olen käynyt katsomassa tänä vuonna neljä Popedan keikkaa. Ylivoimaisesti paras oli se jolla oli JP solistina. Biisi-lista oli sikahyvä, laulajassa oli virtaa, näyttöhalua ja KARISMAA.
      Pate on korvaamaton ja yhtäkuin POPEDA, mutta miksei keikoilla soiteta REIPPAITA VANHOJA BIISEJÄ! Esim. armahdus, soittomatkalla, lillikupponen, himomäkinen, kuinka kummassa voikin käydä näin, laurilla on rahaa, tahdotko mut tosiaan, NAHKURIN ORRET (Paten soolo)....
      Popeda ja Pate on parasta musiikkia, kuitenkin nyt ollaan vähän väärässä suunnassa. Tämä on tietysti yhden anonyymin pelkurin mielipide ja muut saattavat olla erimieltä. Popeda ja Pate on kuitenkin parasta ja haluan heille KAIKKEA HYVÄÄ ja aion olla keikoilla jatkossa, tosin tämän vuoden keikkanälkä on tyydytetty.
      2002 oli paras setti, mutta silloin kyseltiin miksi Popeda soittaa pelkät takuuvarmat hitit.

      • Popedafani!

        Eikö kanttis laittaa Costille mailii näistä biisi asioista ku muut tuskin niit huomioi Costi varmast lukee ne ja ymmärtää.


      • Tsifani
        Popedafani! kirjoitti:

        Eikö kanttis laittaa Costille mailii näistä biisi asioista ku muut tuskin niit huomioi Costi varmast lukee ne ja ymmärtää.

        Popeda päättää ite mitä biisejä soittaa ja mulla on oma mielipide, jota Popedan ei tarvi kuunnella.
        Oisko se hyväksi Popedalle jos edellämainitun mailais Costille?
        4 keikkaa vuodessa on kuitenkin aika paljon ja saattaahan se olla, että muut tykkää niiden nykyisestä setistä.


      • Popedafani!!
        Tsifani kirjoitti:

        Popeda päättää ite mitä biisejä soittaa ja mulla on oma mielipide, jota Popedan ei tarvi kuunnella.
        Oisko se hyväksi Popedalle jos edellämainitun mailais Costille?
        4 keikkaa vuodessa on kuitenkin aika paljon ja saattaahan se olla, että muut tykkää niiden nykyisestä setistä.

        Oon ite kova Popeda fani, mutta kyllä voi aina bändille palautetta antaa niin kuin monille muille bändeille annetaan viestii vieraskirjaan esim. tai muualle että voisitteko soittaa vaikka sen biisin .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe