Joskus tunnen olevani todella herkkä nahkainen, varsinkin miesten suhteen.Taas kerran "mokasin" yhden kaverisuhteen sekstaamalla ja tämän miehen (neitsyt)tuntenut n.2v satunnaisesti.Olen pitänyt hänestä enemmän kuin yleensä miehistä(vähän ihastunutkin) varmaankin sen takia, koska suhteemme pysyi lihattomana ja hän koskaan sitä yrittänytkään.Kunnes sitten sorruimme(sorruinhimoille.Menin sitten kysymään haluaako jatkaa kaverina ja heti kun tuli etti ollut varma tuli kamala paniikki ja tuntuu etten ikinään enää halua nähdä ym..Pelkään välittää ja rakastua, kun pelkään satuttavsni itseni.En yleensä edes halua tutustua keneenkään niin hyvin että rupeaisin seurustelemaan.Sen kerran kuntuntee hengellistä yhteen kuuluvuutta jonkun kanssa se ei sitten onnistu.
outo kaksonen?
5
1620
Vastaukset
- Kaksoistar
Luulen, että käyttäytymisesi, kertomusksi mukaan, on aika tyypillistä kaksoselle.
Minun rakkauselämäni on parhainta astraalisella tasolla. Olen aivan liian laiska aloittaakseni suhteita, mutta onhan joskus aika kiva huomata, että joku ihastuu ja juoksee perässäni. Katselen mielellaäni etäältäkäsin sellaisia ihastuksia, mutta en tahdo ketään lähelleni. Ei minulla ole aikaa pitkiin seurusteluihin kenenkään kanssa.
Tahdon myös yleensä tietää tai ottaa selvälle, mitä kaverit haluavat - teen sen aika aikaisessa viaheessa! Tahdon itse olla rehellinen tunteitteni kanssa sekä itseäni että toista kohtaan. Jos ne tahtoo omistaa minut yksin, niin en viitsi hukata aikaani sellaiseen.
Olikohan se henkilö kaksonen joka sanoi, että parempi olla sinkku ja tehdä monta onnellisiksi kuin sitoutua yhteen, ja tehdä hänet onnettomaksi. - OutoRapu
Tiesitkö, että sun aurinkomerkki on se, mitä sä olet pohjimmiltas? Se, miten sä käyttäydyt tulee kuumerkistä. Nouseva merkki kertoo millaisena muut näkevät sut... Itse olen rapu, nousujoukkari ja kaksonen kuumerkiltä.. Eli olen käytökseltäni kaksonen... kun minut oppii tuntemaan, löytyy ne ravun merkit ja kun minut näkee ekan kerran, ei voi olla huomaamatta jousimiehen piirteitä.. Toivottavasti oli hyötyä... Syntymäaika paljastaa paljon! Käy astrologiakeskuksen sivuilla...
- heidimaarit
Olen aurinkomerkiltä kaksoset nouseva neitsyt ja kuumerkiltä rapu....melkoinen sekoitus.Parhaiten minusta löytyy kaksosmaisuus mutta kyllä olen neitsyenkin piirteitä huomannut.Joskus vaan pää on niin pyörällä ettei tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä.
- asiat muuttuu
heidimaarit kirjoitti:
Olen aurinkomerkiltä kaksoset nouseva neitsyt ja kuumerkiltä rapu....melkoinen sekoitus.Parhaiten minusta löytyy kaksosmaisuus mutta kyllä olen neitsyenkin piirteitä huomannut.Joskus vaan pää on niin pyörällä ettei tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä.
Älä ole "huolissasi". Kun ikää tulee lisää, huomaat, että seurustelet, olet perustanut perheen ja niin edelleen. Kaikki tasaantuu aikanaan...
- päivänkukka
Olen seurustellut neitsytmiehen kanssa jo 2 vuotta.
Aloimme ensin kulkea lenkillä- sitten hiihtää. sitten uida ja pyöräillä. Keskustelu oli helppoa ja olotila kanssaan vapaa ja iloinen.Hän keitti teetä ja antoi yllätyslahjoja-muisti AINA synttärit-nimpparit ym. sellaiset.Rakastuin , rakastuimme ja..hetken aikaa meni hyvin, mutta sitten hän alkoi SITOA liikaa ja sulkea ystäviäni pois. Epäillä aina jos emme olleet yhdessä.
Yhdessä olisi pitänyt olla joka hetki. Minä tarvitsen paljon omaa aikaa- se on mulle elintärkeä asia.
Olemme kuitenkin vielä ystäviä vaikka hän vähän hymähtääkin ystävyys sanalle.
Minusta ystävyys on tärkeintä mitä ihmisellä on.Rakkauden tunne kestää aina vain pienen hetken loppu onkin sitten siitä kiinni jaksanko olla juuri tuon kanssa koko loppu elämäni?Haluanko sitoutua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808