lapsen mahakipu

onko äideillä tietoa

Ekaluokkalainen tyttö valittaa ylävatsan kipua melkein joka ilta maate mennessään. Kipu tulee hetken kuluttua pitkälleen käytyään. Kun laitetaan useampi tyyny päällekkäin tyttö nukahtaa melkein istuma-asennossa. Joskus harvoin liikaa syötyään tulee oksennus jonkun aikaa syönnnin jälkeen. Arvelen, että voisi olla happovaivoja, refluksitautia tai vastaavaa. Onko kellään kokemusta vastaavasta. Lääkäriin olen jo tytölle ajan varannutkin.

3

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

haiseeko tyttösi hengitys aamuisin hirveältä tarkoitan oikein kauhealta ja onko hänellä allergia tai atooppistaihottumaa. koita hänelle maitohappobakteeri "kuuria" osta hyviä maitohappoja .

• pioooni

sama juttu meillä, mutta tulee muutenkin kuin iltaisin, mutta useinmiten iltaisin. lääkärissä käyty, ei mitään tulosta otettiin vain yleisimmistä aineista allergiatesti ja joitain verikokeita. ei mitään vikaa. keliakia juttu tosin oli korkein sallittu, mutta normaaliarvojen sisällä. jo eskarissa tuli muutaman kerran kipukohtaus ja oli kaksinkerroin...atooppinen kuiva iho on myös ja lämpöilyä.

• pirre

Meillä oli myös 7-vuotiaalla pojalla vatsakipuja ja pahanhajuinen hengitys .Tutkittiin ja ultrailtiin ja löytyi helikobakteeri joka hoidettiin ja vaivat loppuivat.Onneksi löytyi sellinen lääkäri joka otti myös helikokokeen ,joidenkin mielestä lapsella ei voi sellaista olla. Oireina oli just kovat ylävatsa kivut ja nimenomaan iltaisin . Vuoden päästä pojan hoidosta aloin itse oireilemaan samoin ja helikobakteerihan se siellä jylläs , itse kyllä jouduin syömään kolme kuuria ennen kuin se talttui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6303
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      889
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe