Olen myyty!!!

Anna76

Sinulle joka mietit Poets of the Fallin levyn ostoa voin sanoa että saat varmasti rahoillesi vastinetta!. Ja Suomipopin ystävät huom!- minä ainakin löydän parista biisistä (kuten Roses) aivan selviä klikkejä Eppuihin!! Kuunnelkaapas tarkasti...
Itse en varmaan koskaan lakkaa hämmästelemästä sitä miten lahjakkaita jotkut ihmiset ovat, puhumattakaan sitkeydestä, ahkeruudesta ja asialleen omistautumisesta. Kunpa itselläkin olisi kyky tuottaa jotain tällaista joka saa aikaan niin laajan kirjon tunteita. Haluat kuulla yhä enemmän, musiikki tunkeutuu joka huokoseesi- ja samanaikaisesti tunnet olosi hyvin yksinäiseksi...
Näin se on. Kamalan kaunista.

6

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilhelmiina1

      Jes!Samaa mieltä.Keikalla tuli käytyä 8.6 ja meikä tanssi jalat rakoille ja biletti!Livenä toimii SIKA hyvin!!

    • bogirl

      Jokainen kappale tuolla Cor:lla on erilainen ja jokaisessa eri fiilis. Aina kun rupean kuuntelemaan levyä niin pakko kuunnella samantien kaikki biisit. Maailman ihanin bändi mun mielestä

    • Potf94

      aivan potf on ihanuus lahjakas ja kaiken lisäks potf:tin laulajat on komeita ku mitkäkin

      • ..niitä..

        .. ole kuin yksi. Siis laulajaa.


    • Potf<3

      ...Poetseja saa verrata Eppuihin!

      • vaakuli

        Poetsit ovat 1000 krt. parempia kuin Eput!! Älä enää vertaa heitä niihin! POTF


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe