Porin

asiallisin

romani.Kuka hän on

15

3802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän on

Pöysti tai Feija! ihan ok on myös taisto ja kyösti. on niitä varmasti muitakin.

• kkkkkkkkkkk

Kari Li*deman , nuori Tenh0 H4gert...luukku...

• Moronääs

Porin asiallisin valkolainen?

• monta.

Surusilmä,Tykäri,Mantu,Johanna,Pasi ja niin edelleen

• Stoi Seis Arret

Kanaali Tamminen !

• jarpo

Kyllä minä sanoisin et Valte vainaa.

• mutta valte vainaa

on poissa ja nyt tarkotettiin varmaan niitä jotka on elossa.Pöysti on mielestä fiksuin ja laulaa komeasti

• se menee
        mutta valte vainaa kirjoitti:

on poissa ja nyt tarkotettiin varmaan niitä jotka on elossa.Pöysti on mielestä fiksuin ja laulaa komeasti

pisteet päystille ,mutta ei oo poris enään ,vaa muutti perheineen jonnekkin;))olis vaa pysynyt tääl,,,,,

• Aasikuskina

no,ei se kyllä ollut Porilainen, tai mistä sen tietää jos vaikka olis viisastunut ja palannut juurilleen.
      Nimittäin viime vuonna kun olin lomalla Romaniassa, sillä ne heimoveljet ajeli kaikessa sovussa keskenään aaseilla ja oikeen oli heinää kuormassakin,(kyllä oikeen vanhan sydäntä lämmitti kun tiesi,että kotiin on tuhansia kilometrejä välimatkaa) ei tullut yksikään mustalainen rutisemaan porttikiellostaan ravintoloihín, kun ei ollut baareja näkyvillä.
      Olisikohan se viisaampi,että nämä tummat mitkä ei sopeudu tänne " tyhmien sääntöjen ja lakien viidakkoon",menisivät sinne kotiseudulleen takaisin miettimään uusia kepposia,kyllä siellä aina hyvälle aasimiehelle on käyttöä,onhan täällä jo raviradalla kokemusta hankittu.
      Siellä sitten kotikonnuilla voi harrastaa puukohippasia ja uhkailuita keskenään kuin veljet konsasanaan,ei se ketään sitten enää kiinnosta, "poissa silmistä poissa mielestä" ja paremmat pisnesmannet voi sitten perustaa oikeen tummille oman karaoke baarin, siellä sitten kelpaa rentoutua..heh,heh.
      Luulen kun Finnair laittais tilinumeron nettiin,niin melkoinen adressi tulis ja kerättäisiin oikeen lentolippujen hinta koko poppoolle,tietysti vaaan pelkkä meno... niin olis kaikilla varmaan tää Suomi parempi maa olla ja asua, saataisiin vaikka verorahoilla jotain muutakin kuin 21-vuotiaat työttömät eläkeläiset maksettua. hus...hus...pois täältä,takaisin armaalle kotiseudulle.

• hyvä

juuri näin, ei voi kun olla samaa mieltä

• rip
        hyvä kirjoitti:

juuri näin, ei voi kun olla samaa mieltä

porkan valte oli mukava.

• kirkiisi
        rip kirjoitti:

porkan valte oli mukava.

Mikä vei Valten? Miksi hän kuoli ja kauanko on siitä?

• sydän petti
        kirkiisi kirjoitti:

Mikä vei Valten? Miksi hän kuoli ja kauanko on siitä?

valte nukkui pois sohvallaan..

• Kari Runk

Puuha-Pepe ansaitsee kunniamaininnan sillä jatkanut Lindemannien suvun sikiämistä itseään säästämättä , Nyt tuli pieni katkos hommiin kun Pepe-rouva käy ensin nokkimassa kolttosiaan ja heittäähän isäntäkin pienen saunareissun vankilassa .

• seppo-

lindemanin seppo. ei edes manneks uskois, on niin mukava äijä. pisteet sepolle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe