romani.Kuka hän on
Porin
15
3802
Vastaukset
- hän on
Pöysti tai Feija! ihan ok on myös taisto ja kyösti. on niitä varmasti muitakin.
- kkkkkkkkkkk
Kari Li*deman , nuori Tenh0 H4gert...luukku...
- Moronääs
Porin asiallisin valkolainen?
- monta.
Surusilmä,Tykäri,Mantu,Johanna,Pasi ja niin edelleen
- Stoi Seis Arret
Kanaali Tamminen !
- jarpo
Kyllä minä sanoisin et Valte vainaa.
- mutta valte vainaa
on poissa ja nyt tarkotettiin varmaan niitä jotka on elossa.Pöysti on mielestä fiksuin ja laulaa komeasti
- se menee
mutta valte vainaa kirjoitti:
on poissa ja nyt tarkotettiin varmaan niitä jotka on elossa.Pöysti on mielestä fiksuin ja laulaa komeasti
pisteet päystille ,mutta ei oo poris enään ,vaa muutti perheineen jonnekkin;))olis vaa pysynyt tääl,,,,,
- Aasikuskina
no,ei se kyllä ollut Porilainen, tai mistä sen tietää jos vaikka olis viisastunut ja palannut juurilleen.
Nimittäin viime vuonna kun olin lomalla Romaniassa, sillä ne heimoveljet ajeli kaikessa sovussa keskenään aaseilla ja oikeen oli heinää kuormassakin,(kyllä oikeen vanhan sydäntä lämmitti kun tiesi,että kotiin on tuhansia kilometrejä välimatkaa) ei tullut yksikään mustalainen rutisemaan porttikiellostaan ravintoloihín, kun ei ollut baareja näkyvillä.
Olisikohan se viisaampi,että nämä tummat mitkä ei sopeudu tänne " tyhmien sääntöjen ja lakien viidakkoon",menisivät sinne kotiseudulleen takaisin miettimään uusia kepposia,kyllä siellä aina hyvälle aasimiehelle on käyttöä,onhan täällä jo raviradalla kokemusta hankittu.
Siellä sitten kotikonnuilla voi harrastaa puukohippasia ja uhkailuita keskenään kuin veljet konsasanaan,ei se ketään sitten enää kiinnosta, "poissa silmistä poissa mielestä" ja paremmat pisnesmannet voi sitten perustaa oikeen tummille oman karaoke baarin, siellä sitten kelpaa rentoutua..heh,heh.
Luulen kun Finnair laittais tilinumeron nettiin,niin melkoinen adressi tulis ja kerättäisiin oikeen lentolippujen hinta koko poppoolle,tietysti vaaan pelkkä meno... niin olis kaikilla varmaan tää Suomi parempi maa olla ja asua, saataisiin vaikka verorahoilla jotain muutakin kuin 21-vuotiaat työttömät eläkeläiset maksettua. hus...hus...pois täältä,takaisin armaalle kotiseudulle.- hyvä
juuri näin, ei voi kun olla samaa mieltä
- rip
hyvä kirjoitti:
juuri näin, ei voi kun olla samaa mieltä
porkan valte oli mukava.
- kirkiisi
rip kirjoitti:
porkan valte oli mukava.
Mikä vei Valten? Miksi hän kuoli ja kauanko on siitä?
- sydän petti
kirkiisi kirjoitti:
Mikä vei Valten? Miksi hän kuoli ja kauanko on siitä?
valte nukkui pois sohvallaan..
- Kari Runk
Puuha-Pepe ansaitsee kunniamaininnan sillä jatkanut Lindemannien suvun sikiämistä itseään säästämättä , Nyt tuli pieni katkos hommiin kun Pepe-rouva käy ensin nokkimassa kolttosiaan ja heittäähän isäntäkin pienen saunareissun vankilassa .
- seppo-
lindemanin seppo. ei edes manneks uskois, on niin mukava äijä. pisteet sepolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760