http://acneyoda.com/
Kävin yllä olevalla sivulla ja tein tilauksen.
Tuo linkki lupaa poistaa aknen lopullisesti ja perustuu hormoonien tasapainottamiseen. Onko jollain yllä olevasta kokemuksia??
Ainakin pitkä ja vähän hidastempoinen mutta asiallinen teksti vakuutti minut. Antakaa ihmeessä kokemuksianne jos tuotetta on kokeiltu.
Hinta näkyi olevan vain reilu 30e joten aika edullisesti selviää..
Akne pois lopullisesti!!
7
1966
Vastaukset
- vaan
En lähtisi veikkaamaan että toimii! Nyt on kyllä höynäytetty sut pahan päiväisesti.
- vaan
mutta akne ei taida poppakonsteilla lähteä, kumpa lähtisikin. Rahasi ovat menneet kankkulan kaivoon!
- Shiina
Olen nyt syönyt vitamiineja ja muita ohjeiden mukaan ja voin sanoa että meitsi ei enää peitepuikkoja tarvitse:)
Nyt kuukauden käytön jälkeen iho on puhdistunut, finnit hävinneet ja en olevarmaan koskaan nähnyt tällaista ihoa itselläni. Kaiken lisäksi olen laihtunut siinä sivussa vaikken sitä hakenutkaan. Noh, sama tuo mulle kuka uskoo mutta itse olen super tyytyväinen ja taidan jättää tämän palstan nyt forever:) - suksiboxi
Shiina kirjoitti:
Olen nyt syönyt vitamiineja ja muita ohjeiden mukaan ja voin sanoa että meitsi ei enää peitepuikkoja tarvitse:)
Nyt kuukauden käytön jälkeen iho on puhdistunut, finnit hävinneet ja en olevarmaan koskaan nähnyt tällaista ihoa itselläni. Kaiken lisäksi olen laihtunut siinä sivussa vaikken sitä hakenutkaan. Noh, sama tuo mulle kuka uskoo mutta itse olen super tyytyväinen ja taidan jättää tämän palstan nyt forever:)mitä siinä täytyy tehdä ??? :O oliko sulla kuin paha akne ?
- Arpinaama-83
suksiboxi kirjoitti:
mitä siinä täytyy tehdä ??? :O oliko sulla kuin paha akne ?
Mäkin vakuutuin tosta menetelmästä ja otin riskin. Sain 200-sivuisen tietopaketin siitä, miten aknesta pääsee eroon luonnollisesti. En ole vielä aloittanut, pitää ensin lukea noi ohjeet ja siinä saattaa kestää, kun ne on englanniksi. Selasin ne nopeasti läpi ja selvisi ainakin, että pitää hommata useita eri öljyjä ja ite pitää tehdä kefiiriä (jotain hapanmaitojuttua) vitamiineja ja hivenaineita pitäis syödä.
Mulla on keskivaikea akne, mutta tätä hommaa sotkee se, että aloitin pari kuukautta sitten diane novat ja niiden ansiosta iho on mennyt muutenkin parempaan kuntoon. On sitten vähän vaikea arvioida ton menetelmän tehoa. Mut ehkä teen niin, että aloitan ton vasta vähän ennenkun lopetan dianet, ja jos iho pysyy hyvänä niin luultavasti se toimii, koska aikaisemmin kun oon lopettanut e-pillerit, akne on palannut ja niin on käynyt kuulemma monelle muullekkin..
Kirjoittelen taas, kun tiedän enemmän. - jhofoifokbkb
Arpinaama-83 kirjoitti:
Mäkin vakuutuin tosta menetelmästä ja otin riskin. Sain 200-sivuisen tietopaketin siitä, miten aknesta pääsee eroon luonnollisesti. En ole vielä aloittanut, pitää ensin lukea noi ohjeet ja siinä saattaa kestää, kun ne on englanniksi. Selasin ne nopeasti läpi ja selvisi ainakin, että pitää hommata useita eri öljyjä ja ite pitää tehdä kefiiriä (jotain hapanmaitojuttua) vitamiineja ja hivenaineita pitäis syödä.
Mulla on keskivaikea akne, mutta tätä hommaa sotkee se, että aloitin pari kuukautta sitten diane novat ja niiden ansiosta iho on mennyt muutenkin parempaan kuntoon. On sitten vähän vaikea arvioida ton menetelmän tehoa. Mut ehkä teen niin, että aloitan ton vasta vähän ennenkun lopetan dianet, ja jos iho pysyy hyvänä niin luultavasti se toimii, koska aikaisemmin kun oon lopettanut e-pillerit, akne on palannut ja niin on käynyt kuulemma monelle muullekkin..
Kirjoittelen taas, kun tiedän enemmän.kiinnostuin tosta heti, vaikka toi suuresti rahastukselta vaikuttaakin ainakin tällaselle skeptikolle. Mutta siis tonko mukaan vitamiinien ja öljyjen käyttö parantaa hormoonitoiminnan, siis saa sen tasapainoon? Voiko ruokavalio vaikuttaa hormooneihin?
- Arpinaama-83
jhofoifokbkb kirjoitti:
kiinnostuin tosta heti, vaikka toi suuresti rahastukselta vaikuttaakin ainakin tällaselle skeptikolle. Mutta siis tonko mukaan vitamiinien ja öljyjen käyttö parantaa hormoonitoiminnan, siis saa sen tasapainoon? Voiko ruokavalio vaikuttaa hormooneihin?
Joo no itekkin epäilin aluksi ja epäilen edelleen, kunnes pääsen ite kokeilemaan. Se mikä mut kuitenkin lähes vakuutti, oli että ton sivuston perustaja on ite kärsinyt pitkään aknesta ja kokeillut melkein kaikki mahdolliset keinot (niinkun mäkin), mutta päässyt aknesta eroon vasta tän ite kehittämänsä menetelmän avulla.
Lisäksi siinä on mahdollisuus saada rahat takaisin, jos ei toimi. Maksaa siis 39,95 $ eli n. 28 euroa.
Ite oon laittanut kaikennäköisiin mömmöihin ja hoitoihin varmaan useita tuhansia euroja, eikä mikään oo auttanut, joten toi summa ei tunnu missään.
Jos tossa ei oo kyseessä suuri kusetus, niin uskon et se vois hyvinkin toimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803