Vaellusreissu

ntc

Onko jollakin hyviä kokemuksia vaellusreissuista lähinnä jossain päin Eurooppaa? Tarkoituksena olisi lähteä omatoimimatkalle eikä millekään extreme-tason reissulle.. Kiitoksia kaikista vinkeistä!

8

5388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen patikoinut pienen ryhmän mukana keväisessä Irlannissa ja Kroatiassa, onnistuvat hyvin myös omatoimisesti. Viime keväänä olimme kaverini kanssa viikon Azoreilla, Sao Miguelin saari sopii erinomaisesti kauniista luonnosta ja liikkumisesta pitäville.

Jos haluat lukea reissupäiväkirjojani, ota yhteyttä!
      [email protected]

• Viinipatikoija

Mulla on hyviä kokemuksia patikoinneista Pohjois-Italiassa, Sisiliassa, Tirolin Alpeilla, Kyproksella, Andalusiassa, Teneriffalla ja Madeiralla ja myös eri viiniviljelyalueilla. Hyviä vaellusoppaita reittiselostuksineen julkaisee eri paikoista mm. Bergverlag Rother, www.rother.de. Vaellusreittejä on esim. Tirolin alueella eritasoisia tuhansin kilometrein.

• MaijuS

Onko kenelläkään kokemuksia tai vinkkejä päivän tai kahden vaelluksesta Sveitsin Alpeilla?

Olen menossa Sveitsiin syyskuussa ja matkaohjelmassani on pari päivää vapaata ja ajattelin, että olisi kokemuksen arvoista käydä vaikka edes päiväpatikoinnilla Alpeilla.

Talvi-Alpit olen nähnyt moneen kertaan suksien päältä, mutta niiden jyhkeys ja voimakkuus alkavat houkutella myös muina vuodenaikoina...

Tilasin Rotherilta jo Sveitsin vaellusoppaan, mutten ole sitä vielä saanut ja ajattelin kysellä josko jollakulla Sveitsissä vaeltaneella olisi ollut hyviä suosituksia. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan ja lupaan laittaa omat kokemukseni jakoon heti kun niitä on! =)

• sveitsiin

haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!

• ..mutta
        sveitsiin kirjoitti:

haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!

Seefeld on Itävallassa

• Anonyymi

no esim itävalta on ihana paikka vaeltaa hienoja vuori kyliä on servaus fiss ja ladis ja etelä saksa :)

• Anonyymi

alppi kylillä kannattaa mennä kesällä ja talvella koska siellä on paljon aktiiviteettejä paljo

• Anonyymi

minä oon ollu niin niin monesti alpeilla vaeltamassa ja patikoimassa en ole vielä kyllästys rakastan vuoria :) hyviä paikkoja on servaus fiss ja ladin
      toki myös lofoteilla on ihana vaeltaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      8
      2504
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2348
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1324
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      116
      1155
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1118
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      243
      1034
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      884
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      809
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe