Vaellusreissu

ntc

Onko jollakin hyviä kokemuksia vaellusreissuista lähinnä jossain päin Eurooppaa? Tarkoituksena olisi lähteä omatoimimatkalle eikä millekään extreme-tason reissulle.. Kiitoksia kaikista vinkeistä!

8

5428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen patikoinut pienen ryhmän mukana keväisessä Irlannissa ja Kroatiassa, onnistuvat hyvin myös omatoimisesti. Viime keväänä olimme kaverini kanssa viikon Azoreilla, Sao Miguelin saari sopii erinomaisesti kauniista luonnosta ja liikkumisesta pitäville.

      Jos haluat lukea reissupäiväkirjojani, ota yhteyttä!
      [email protected]

    • Viinipatikoija

      Mulla on hyviä kokemuksia patikoinneista Pohjois-Italiassa, Sisiliassa, Tirolin Alpeilla, Kyproksella, Andalusiassa, Teneriffalla ja Madeiralla ja myös eri viiniviljelyalueilla. Hyviä vaellusoppaita reittiselostuksineen julkaisee eri paikoista mm. Bergverlag Rother, www.rother.de. Vaellusreittejä on esim. Tirolin alueella eritasoisia tuhansin kilometrein.

    • MaijuS

      Onko kenelläkään kokemuksia tai vinkkejä päivän tai kahden vaelluksesta Sveitsin Alpeilla?

      Olen menossa Sveitsiin syyskuussa ja matkaohjelmassani on pari päivää vapaata ja ajattelin, että olisi kokemuksen arvoista käydä vaikka edes päiväpatikoinnilla Alpeilla.

      Talvi-Alpit olen nähnyt moneen kertaan suksien päältä, mutta niiden jyhkeys ja voimakkuus alkavat houkutella myös muina vuodenaikoina...

      Tilasin Rotherilta jo Sveitsin vaellusoppaan, mutten ole sitä vielä saanut ja ajattelin kysellä josko jollakulla Sveitsissä vaeltaneella olisi ollut hyviä suosituksia. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan ja lupaan laittaa omat kokemukseni jakoon heti kun niitä on! =)

      • sveitsiin

        haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!


      • ..mutta
        sveitsiin kirjoitti:

        haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!

        Seefeld on Itävallassa


      • Anonyymi

        no esim itävalta on ihana paikka vaeltaa hienoja vuori kyliä on servaus fiss ja ladis ja etelä saksa :)


      • Anonyymi

        alppi kylillä kannattaa mennä kesällä ja talvella koska siellä on paljon aktiiviteettejä paljo


    • Anonyymi

      minä oon ollu niin niin monesti alpeilla vaeltamassa ja patikoimassa en ole vielä kyllästys rakastan vuoria :) hyviä paikkoja on servaus fiss ja ladin
      toki myös lofoteilla on ihana vaeltaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe