Vaellusreissu

ntc

Onko jollakin hyviä kokemuksia vaellusreissuista lähinnä jossain päin Eurooppaa? Tarkoituksena olisi lähteä omatoimimatkalle eikä millekään extreme-tason reissulle.. Kiitoksia kaikista vinkeistä!

8

5331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen patikoinut pienen ryhmän mukana keväisessä Irlannissa ja Kroatiassa, onnistuvat hyvin myös omatoimisesti. Viime keväänä olimme kaverini kanssa viikon Azoreilla, Sao Miguelin saari sopii erinomaisesti kauniista luonnosta ja liikkumisesta pitäville.

Jos haluat lukea reissupäiväkirjojani, ota yhteyttä!
      [email protected]

• Viinipatikoija

Mulla on hyviä kokemuksia patikoinneista Pohjois-Italiassa, Sisiliassa, Tirolin Alpeilla, Kyproksella, Andalusiassa, Teneriffalla ja Madeiralla ja myös eri viiniviljelyalueilla. Hyviä vaellusoppaita reittiselostuksineen julkaisee eri paikoista mm. Bergverlag Rother, www.rother.de. Vaellusreittejä on esim. Tirolin alueella eritasoisia tuhansin kilometrein.

• MaijuS

Onko kenelläkään kokemuksia tai vinkkejä päivän tai kahden vaelluksesta Sveitsin Alpeilla?

Olen menossa Sveitsiin syyskuussa ja matkaohjelmassani on pari päivää vapaata ja ajattelin, että olisi kokemuksen arvoista käydä vaikka edes päiväpatikoinnilla Alpeilla.

Talvi-Alpit olen nähnyt moneen kertaan suksien päältä, mutta niiden jyhkeys ja voimakkuus alkavat houkutella myös muina vuodenaikoina...

Tilasin Rotherilta jo Sveitsin vaellusoppaan, mutten ole sitä vielä saanut ja ajattelin kysellä josko jollakulla Sveitsissä vaeltaneella olisi ollut hyviä suosituksia. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan ja lupaan laittaa omat kokemukseni jakoon heti kun niitä on! =)

• sveitsiin

haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!

• ..mutta
        sveitsiin kirjoitti:

haluan myös patikoimaan Sveitsiin, Seefeld tai vastaava. Kerro kokemuksiasi täällä!

Seefeld on Itävallassa

• Anonyymi

no esim itävalta on ihana paikka vaeltaa hienoja vuori kyliä on servaus fiss ja ladis ja etelä saksa :)

• Anonyymi

alppi kylillä kannattaa mennä kesällä ja talvella koska siellä on paljon aktiiviteettejä paljo

• Anonyymi

minä oon ollu niin niin monesti alpeilla vaeltamassa ja patikoimassa en ole vielä kyllästys rakastan vuoria :) hyviä paikkoja on servaus fiss ja ladin
      toki myös lofoteilla on ihana vaeltaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe