Niin, tae kwon don salietiketistä kyselisin.. Itse en lajia harrasta, mutta oon kuitenkin tosiaan kiinnostunut. En oo mistään löytänyt mitään salietikettiä, onko sellasta olemassa koko lajissa vai löytyykö ylipäätään netistä? Ihmiset jotka tiedätte, oisin kiitollinen jos kertoisitte mitä siihen kuuluu?
tkd salietiketti
3
663
Vastaukset
- jannekka
mene katsomaan niin sielä ne sen opettaa tai näyttää.
KÄYTÖS
VAATIMATTOMUUS
KÄRSIVÄLLISYYS
UHRAUTUVUUS
KUNNIOITUS
MIELEN JA KEHON PUHTAUS- ??????
Aikoinani kun harrastin teekoodeetä niin passissa oli noita kriteerejä 7 kappaletta. Mihin on yksi kadonnut? En kylläkään muista mikä se yksi olisi ollut, mutta niitä OLI seitsemän!! Vieläkö Tiiu Tuomi harrástaa?
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
?????? kirjoitti:
Aikoinani kun harrastin teekoodeetä niin passissa oli noita kriteerejä 7 kappaletta. Mihin on yksi kadonnut? En kylläkään muista mikä se yksi olisi ollut, mutta niitä OLI seitsemän!! Vieläkö Tiiu Tuomi harrástaa?
...montako jossain paperissa on noita käyttäytymissääntöjä, kunhan pitää maalaisjärjen mukana niin ei pitäisi olla ongelmia. Eli kumarrukset treenien alussa ja lopussa, ja kunnioitus korkeampia vöitä kohtaan, vaikka omasta mielestäsi olisitkin parempi. He ovat ne vyöarvot suorittaneet, sinä et vielä ole, vaikka olisit miten hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980