Inuyasha

pepesitruunalaku

Omasta mielestäni Inuyasha on aivan paras!! ;) Muita faneja? Lempihahmonne?

48

4814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepesitruunalaku

      Sanat (kaikkia kiinnostaa) Englanniksi ;D

      I WANT TO CHANGE THE WORLD, without losing my passion.
      If I stretch my hands to the high-ringing future..
      It'll surely shine.. It's wonderland.
      At night when your heart wavered and the tomorrow disappeared
      I couldn't believe anything and covered my ears
      When I met you I found the true place to be..
      Because of the kindness here that feels so natural
      We open our eyes.
      I WANT TO CHANGE THE WORLD! I will never hesitate again
      To find my future with you, I can fly to everywhere
      CHANGE MY MIND, Without losing my passion
      I will open my wings toward the unknown future
      I will able to fly high, IT's WONDERLAND

      • -Quincy-

        Khyllä todella hyvä SArja on. Harmi vaan että loppu VÄHÄN kesken :)


        Onkos siinä sitä Inu-Yashan ja sen Kakoro,Kakaro (mikä lie, en nyt musita, anyway) Suudelmaa?

        jostain kuulin että ne jossain välissä suutelis mutten ainakaan minä huomannu


      • tsoopsis

        Duh, toi kuulostaa kamalalta enkuks... Japaninkielistä versiota tuetaan :D


      • pepesitruunalaku
        -Quincy- kirjoitti:

        Khyllä todella hyvä SArja on. Harmi vaan että loppu VÄHÄN kesken :)


        Onkos siinä sitä Inu-Yashan ja sen Kakoro,Kakaro (mikä lie, en nyt musita, anyway) Suudelmaa?

        jostain kuulin että ne jossain välissä suutelis mutten ainakaan minä huomannu

        .. Se on Kagome jos sitä meinaat?
        Ja kyllä ne suuteli ainakin leffa kakkosessa;
        Inuyasha, A Castle Beyond Broken Glass


      • -Quincy-
        pepesitruunalaku kirjoitti:

        .. Se on Kagome jos sitä meinaat?
        Ja kyllä ne suuteli ainakin leffa kakkosessa;
        Inuyasha, A Castle Beyond Broken Glass

        Se on just se viimenen elokuva mitä en oo nähny inuyasha:sta ;D


      • Jood

        Se on japaniks parempi.


      • ns.kagome
        -Quincy- kirjoitti:

        Khyllä todella hyvä SArja on. Harmi vaan että loppu VÄHÄN kesken :)


        Onkos siinä sitä Inu-Yashan ja sen Kakoro,Kakaro (mikä lie, en nyt musita, anyway) Suudelmaa?

        jostain kuulin että ne jossain välissä suutelis mutten ainakaan minä huomannu

        loppuuks inuyasha kesken


    • Sakur.a

      Inuyasha on aivan paras ja mun lempihahmo on Kagome tai Inuyasha!^^

    • umeboshi^^

      mun lempihahmoja on ainaki sesshômaru,
      kôga, miroku, shippô ja jaken.
      vihaan narakua, vihaan vihaan vihaaaan!!
      siis eikö se hyypiö tajuu kuolla ollenkaa?!?

      kuoleeko naraku muuten jossain vaiheessa
      mangassa O.o?

      • pepesitruunalaku

        Lempihahmoja ovat: Shippo, Inuyasha, Miroku, Sesshomaru ja tietty Myoga ^^


      • Sesshyy

        Kukaan, ei KUKAAN vie multa Sesshyä eikä Koogaa!! Byääh! Näpit irti tai...


    • vampira-87

      noista hahmoista pitäisi valita niin mieleisemmät ovat Sesshomaru ja Naraku.

      Inuyasha anime on kyllä ihan hyvä, mutta muutamissa jaksoissa meinasi kyllästyä.

    • No-Face
    • Linarel

      Olen lukenut vasta vähän aikaa, lähinnä kirjaston kautta.Paras hahmoni on shippo.Elokuvia on vaan vähän vaikea löytää...

    • kagome-chan

      aivan paras sarja ! :) Lempihahmoja: Kagome, Sango, Inuyasha, Kouga, Miroku... itse asiassa varmaankin kaikki.. :P :D

    • Some body else

      Lempi hahmo on joko Inuyasha tai Sesshoomaru. Kummatkin komistuksia. Kulkee varmaan suvussa. Kikyo on inhokki.

    • luluhulllu

      Inuyasha on kyll iha ykköne.! Mä olen lukenu kaikki 8 osaa jo muutaman kerran läpi!

      • Sango-chan

        No lempihahmoja Sango, Kagome, Miroku, Inuyasha ja Shippo.
        Elokuvista olen kattonut ykkösen, kakkosen ja nelosen. Kolmosesta en löytänyt kunnon videoita.
        Ja kaikki jaksot on katottu kyllä.

        Inuyasha elokuvat ja jaksot pystyy kaikki katsomaan osoitteesta www.youtube.com

        Jaksot hakusanalla: InuYasha episode (Joku numero 1-168)
        Elokuvat hakusanalla: InuYasha movie (ja joku numero 1-4)

        Elokuvat on kaikki noin 15min-25min jaksoissa joita on yleensä 1-7. Kakkos elokuvassa on seitsemän jaksoa.
        (Kannattaa katsoa elokuvista jaksot jotka ovat saman henkilön lataamia)


      • Teeto

        8 osaa???? mä luulin et niit on 56 tai jotain sinne päin. Jos mangaa tarkotat.


    • jöö

      Se kyllä on aivan ihana sarja! Lempi hahmojani ovat olleet ensi esiintymisistä asti Sesshoomaru ja Naraku.
      Inu-Yasha itse on rasittava kakara, Rakki.

      • .::kagome::.

        joo. mun lempihahmot on inuyasha ja kagome!
        joku mesekamuks? joku inufani?


      • Mikez^^
        .::kagome::. kirjoitti:

        joo. mun lempihahmot on inuyasha ja kagome!
        joku mesekamuks? joku inufani?

        Mun lempparit on Inuyasha ja Sesshoomaru. Tessaiga ja Tenseiga. :P


    • tessaiga

      munki mielest inu is best! kyll inu ja miroku hakkaa kaikki!!!
      :D

      • jöö

        Ai hakkaa vai? Inu on ku rasittava uhmaikänen kakara. Mut Sesshoo.... awww.


      • tessaiga
        jöö kirjoitti:

        Ai hakkaa vai? Inu on ku rasittava uhmaikänen kakara. Mut Sesshoo.... awww.

        joo kyll kai sitte se on ihan kun mä
        :D oon aika rasittava


      • tessaiga
        tessaiga kirjoitti:

        joo kyll kai sitte se on ihan kun mä
        :D oon aika rasittava

        sen kai huomaa?
        xF


      • mangafani
        tessaiga kirjoitti:

        sen kai huomaa?
        xF

        inuyasha on joskus tosi itsepäinen mut taas joskus hellä kagomea kohtaa. idiootti ku ei osaa tehä mitää ku yks alkaa itkee on siinäkin äijä.
        mun lemppareita on koko inuyashan jengi. kaikista eniten vihaan sesshomarua ja narakua onneks se kuolee kakkos elokuvassa jess


      • tessaiga
        mangafani kirjoitti:

        inuyasha on joskus tosi itsepäinen mut taas joskus hellä kagomea kohtaa. idiootti ku ei osaa tehä mitää ku yks alkaa itkee on siinäkin äijä.
        mun lemppareita on koko inuyashan jengi. kaikista eniten vihaan sesshomarua ja narakua onneks se kuolee kakkos elokuvassa jess

        jipjipjipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


    • fluffy

      lemparihahmoni on sesshomaru!!!

    • Ceesku

      Lempihahmoni ovat mm. Miroku, Sango Shippo, Sesshoumaru, Kagome ja Inuyasha
      Melkein luettelin jo kaikki hahmot, mutta ne kaikki on loistavia. ^^

    • MoonMaidens

      Jep jep, Inuyasha ja Sesshoumaru on parhaita :) Tykkään myös Shichinintain jäsenistä (ainakin Bankotsusta, Jakotsusta ja Suikotsusta) ;)

      Youtubeen laitetut jaksot yleensä deletoidaan mut täl hetkellä niitä taitaa olla ihan mukavasti..

      Ja vielä yhestä asiasta.. Oon kuullu huhuja että anime jatkuu kun Takahashi lopettaa mangan ja että manga loppuis johonkin 500. luvun kohdalle ja Japanissa mennään nyt kai jossain 495. luvun tienoilla.. Oliskos kellään tarkempaa tietoa asiasta? ^ ^ Kiitos etukäteen!

      • Gipsu

        Pliis kertokaa mistä voi OSTAA Inuyasha elokuvia 1-4?? En haluu kattoo netistä, koska laatu on sen verran huono eikä tekstitys näy kunnolla. Mieluummin haluaisin ne englanniksi, mutta jos ei ole niin japaniksi sitten. Kertokaa PLIIS joku paikka mistä voi ostaa, onkohan niitä DVD:llä? DVD ois parempi kun voi valita tekstityksen ja äänen itse :)
        VASTATKAA PIAN, EN JAKSA ODOTTAA :D:D:D:DD

        ~Kiitos~


      • Fubs
        Gipsu kirjoitti:

        Pliis kertokaa mistä voi OSTAA Inuyasha elokuvia 1-4?? En haluu kattoo netistä, koska laatu on sen verran huono eikä tekstitys näy kunnolla. Mieluummin haluaisin ne englanniksi, mutta jos ei ole niin japaniksi sitten. Kertokaa PLIIS joku paikka mistä voi ostaa, onkohan niitä DVD:llä? DVD ois parempi kun voi valita tekstityksen ja äänen itse :)
        VASTATKAA PIAN, EN JAKSA ODOTTAA :D:D:D:DD

        ~Kiitos~

        Anime dubattuna englanniksi on yhtä ihanaa kuunneltavaa kuin lapsen raiskaus. Eli EI-hyvä


      • InuyashaxKagome forever<3
        Fubs kirjoitti:

        Anime dubattuna englanniksi on yhtä ihanaa kuunneltavaa kuin lapsen raiskaus. Eli EI-hyvä

        Inuyasha ja Kagomee! Tykkään Inuyasha ja Kagome.


      • kikyon vihaaja

        musta kaikkien aikojen kauheimmat hahmot ovat jakotsu(koska seee on hooomooo) ja mukotsu (koska se melkein raiskas kagomen) onneks sessy tuli pelastaa kagomen. sessy ja kagome ois hyvä pari eiks vaa


      • bansku ja N
        kikyon vihaaja kirjoitti:

        musta kaikkien aikojen kauheimmat hahmot ovat jakotsu(koska seee on hooomooo) ja mukotsu (koska se melkein raiskas kagomen) onneks sessy tuli pelastaa kagomen. sessy ja kagome ois hyvä pari eiks vaa

        isoN:Miä pelkään mun parhaan kamun serkkuu!se on joku inu fani pervo huora yms.sil on joku pakko mielle piirtää inuyashaa alasti.sitte se laittaa ne sinälle 'koristeeki' sit ku alus se oli yhyy lullu MUN söpöö ihanaa parasta yms. inuyashaa n-naiseks se oli piirtäny sen naisen (vaikka no tyttö)mut sen mutsi oli kertonut sille et seon mien se oli repinyy seen. inu on muute toosii sexikääs ny ku puhutaan nii sessy ja kouga (naraku vähä)on aika söpöi gintaa ja hakkakua unohtamatta:)kaikkein söpöin sivu henkilö 'pahis' on kai miust ollu öööö... tota noin
        bansku:nonii ny riitti ja mun serkku on outo ei tarvi mailmalle kailottaa sit
        isoN:tarviipas onko sust bansku inu sexy?
        bansku:eiiiii tod oo oon nähny siit painajaisia jossa...
        isoN:ei tättee kertoo mutta kaikille tiioksi inuyasha on MUN,MUN MUN JA MUN!
        bansku:muitakaa te kaikki siellä minä menen ja herätän bankotsun eloon ja hän on mun tiedoksenne ja me saadaan 20 last...
        isoN:ILTAA päivää ihan sama vaikka huomenta
        bansku:moikka


      • inun faniiii!!!!!!!!
        bansku ja N kirjoitti:

        isoN:Miä pelkään mun parhaan kamun serkkuu!se on joku inu fani pervo huora yms.sil on joku pakko mielle piirtää inuyashaa alasti.sitte se laittaa ne sinälle 'koristeeki' sit ku alus se oli yhyy lullu MUN söpöö ihanaa parasta yms. inuyashaa n-naiseks se oli piirtäny sen naisen (vaikka no tyttö)mut sen mutsi oli kertonut sille et seon mien se oli repinyy seen. inu on muute toosii sexikääs ny ku puhutaan nii sessy ja kouga (naraku vähä)on aika söpöi gintaa ja hakkakua unohtamatta:)kaikkein söpöin sivu henkilö 'pahis' on kai miust ollu öööö... tota noin
        bansku:nonii ny riitti ja mun serkku on outo ei tarvi mailmalle kailottaa sit
        isoN:tarviipas onko sust bansku inu sexy?
        bansku:eiiiii tod oo oon nähny siit painajaisia jossa...
        isoN:ei tättee kertoo mutta kaikille tiioksi inuyasha on MUN,MUN MUN JA MUN!
        bansku:muitakaa te kaikki siellä minä menen ja herätän bankotsun eloon ja hän on mun tiedoksenne ja me saadaan 20 last...
        isoN:ILTAA päivää ihan sama vaikka huomenta
        bansku:moikka

        Sagasou yume wo
        KAKERA hiroiatsume
        setsunakute mo ima
        nara sagaseru darou

        mekurumeku mainichi
        no katachi kaete
        setsunakute mo
        tashika na ima o
        kanjiyou

        mikake yori mo tanjun
        dedagedo tsuta ekirenakute
        iitai KOTO wa itsumo
        POKETTO ni shimatteru
        ne
        kodomojimita KOTO
        nanteima sara ienai
        toki ga kaiketsu suru
        to ka yuu kedo
        wakariaezuni

        nijuuyo jikan kimi o
        shinjiteru yo
        mitsumetero yo
        arifureta kotoba
        demo
        toki wa itsumo isogi
        ashi de warau
        omoide
        yorimotomentai ima o
        matsukeyou...


      • inus lover
        inun faniiii!!!!!!!! kirjoitti:

        Sagasou yume wo
        KAKERA hiroiatsume
        setsunakute mo ima
        nara sagaseru darou

        mekurumeku mainichi
        no katachi kaete
        setsunakute mo
        tashika na ima o
        kanjiyou

        mikake yori mo tanjun
        dedagedo tsuta ekirenakute
        iitai KOTO wa itsumo
        POKETTO ni shimatteru
        ne
        kodomojimita KOTO
        nanteima sara ienai
        toki ga kaiketsu suru
        to ka yuu kedo
        wakariaezuni

        nijuuyo jikan kimi o
        shinjiteru yo
        mitsumetero yo
        arifureta kotoba
        demo
        toki wa itsumo isogi
        ashi de warau
        omoide
        yorimotomentai ima o
        matsukeyou...

        1.tiedättekö mitä inuyasha tarkoittaa?jos ette se tarkoittaa koirademonia.
        2.tiedättekö että narakukin on hanyou?jos ette kerron.naraku oli alussa onigumo niminen ryöväri joka liittoutui googaiden kanssa (yhdistyi) ja näin syntyi naraku
        3.tiiätteks miks sesshoomaru ja inuyasha , kagome ja kikyo ei näytä samalta jos tiiätte kertokaa mullekki


    • tälläinen!

      Kattelin youtubesta tänään viimeistä inuyasha jaksoo (tai niin minä ainakin oletan, koska yhtäkkiä kaikki loppui episodi 168 :o) Miksi näin, tietääkö kukaan? Kyllä sen vielä pitäisi jatkua, koska eihän siinä ole Narakukaan vielä kuollut... Espanjan tekstityksellä kyllä löytyi, mutta ei enkuksi :'<

      JA omat lempihahmoni ovat tietenkin ylisöpö Kirara ja ihastuttava Inuyasha ! ;) Kagomesta en kauheasti tykkää, vielä vähemmän Kikyosta. Ihmettelen vain, miksi kaikki ajattelevat Kikyon ja Kagomen olevan NIIN saman näköisiä, vaikka itse en huomaa minkäänlaista yhdennäköisyyttä :O Mielummin Sango ja Kikyo, ehkä?

    • Sessynrakas

      Kyllä se vielä siitä jatkuu, katsoppa youtube käyttäjä Darkinuyashademon, kyllä naraku siis kuolee :33

      Ja sitten Sessy on MUN mies eikä kenenkään muun! ;DD

    • Merea

      Inuyasha on paras!! Ja Inuyasha on mun lempihahmo :33

    • Teeto

      Sesshymato on paras.... ei muuta.

      • Teeto

        Kooga... yök. outo minihamekaiffariukko-otus. Sessho on edelleen paras.


    • InuInu
    • Inu x Kag

      =D Mää kattosin eka Inuyashat enkuksi dubbaduna, mut nyt katon niitä taas uudestaan mutta japaniksi ja enkuksi subattuna =) mut mun mielestä japaniksi se on paras ^^

      • =)

        InuYasha ja Kagome on parhaat, mut kyl mä tykkään niistä muistakin ^^


    • Sango 5678

      Mun lempi hahmot on Miroku, Sango, Inuyasha, Gagome, Seshomaru ( en oo varma et kirjotettiinko se noin :D) ja Googa.

    • Cutefrett

      Inuyasha on mun mielestä paras manga sarja ikinä🌈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe