Olen sairastanut melanooman 13v. sitten, joka todettiin luomesta ja se poistettiin. Kuljin 5v. kontrolleissa ja kaiken piti olla hyvin, mutta löysin kainalosta patin ja menin lääkäriin. Siitä otettiin ohutneula näyte josta tuli vastaus; melanooma. Nyt tässä ootellaan mitä tapahtuu.Ja voitte arvata että olo ei ole kovin hyvä. Kysymykset risteilevät päässä.Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kirjoitelkaa!
Melanooma
taasko?
2
1230
Vastaukset
- mä täältä
Melanoomassa kaikki uusimatkin kannattaa poistaa, niillä on havaittu olevan ennustetta parantava vaikutus. Uusiuman poistokin voi siis vielä tepsiä melanoomassa.
- piik
patti siit tulee jos on melanooma.. tai miten sen huomaa? jos luomi alkaa jotenki kasvaakko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713