13.6.

syntynyt

Onko muita? Millaisia olette?

8

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geminae

      Joskus 7 vuotta sitten perustin kaksoskerhon johon kuului vain kaksosia. Viidessa vuodessa kaikki kuolivat, halvaantuivat tai joutuivat vankilaan. Olimme jatkuvasti toistemme kimpussa, koska kaksosilla on aina jotain toisiin vastaan. Valehtelemme jatkuvasti ja olemme synnynnäisesti itsetuhoisia.
      Tuoreen tutkimuksen mukaan suomen mielenterveysongelmaisista on 40% kaksosia.
      13.6. Oli muuten muinaisten sámaanien mielestä paholaisen päivä, jona syntyneet kasvoivat väistämättä enemmän tai vähemmän kieroon ja kuolivat nuorina.

      Eli meillä kovin valoisa tulevaisuus näytä olevan.

      ps. synnyin muuten 12.6. eli saatan pärjätä ihan vähän paremmin elämässä kuin sinä.

      Mutta jaksamisia kuitenkin sinne!

      • tuomio?

        No johan tuli murskaavaa tekstiä. Pistäkää äkkiä jotain positiivisempaa, kuka vaan tuntee jonkun 13.6. syntyneen! En todellakaan tarvitse enää lisää löylyä omaan sekopäisyyteeni! Mutta kiinnostaa toki silti jos huonompiakin kokemuksia löytyy...


      • Loviaa
        tuomio? kirjoitti:

        No johan tuli murskaavaa tekstiä. Pistäkää äkkiä jotain positiivisempaa, kuka vaan tuntee jonkun 13.6. syntyneen! En todellakaan tarvitse enää lisää löylyä omaan sekopäisyyteeni! Mutta kiinnostaa toki silti jos huonompiakin kokemuksia löytyy...

        Jos yhtään mitään astrologiasta tiedän; ei 13.6. syntyneitä paljon kukaan tunne, tai eivät ainakaan myönnä tuntevansa. Ovat nämä sen verran kaksipäisiä käärmeitä.


      • ...ko olla
        Loviaa kirjoitti:

        Jos yhtään mitään astrologiasta tiedän; ei 13.6. syntyneitä paljon kukaan tunne, tai eivät ainakaan myönnä tuntevansa. Ovat nämä sen verran kaksipäisiä käärmeitä.

        No pitänee sitten ihan itsekseen puolustaa syntymäaikaansa.. Minä ainakin olen hyväsydäminen ja oikeudentajuinen, hyvin herkkä tosin ja ylpeä.


      • kaksonen
        ...ko olla kirjoitti:

        No pitänee sitten ihan itsekseen puolustaa syntymäaikaansa.. Minä ainakin olen hyväsydäminen ja oikeudentajuinen, hyvin herkkä tosin ja ylpeä.

        Moi!Olen syntynyt 1306 ja olen herkkä,liiankin herkkä.Huono puoli on ehkä se ettei osaa sanoa ei.Mikä taas johtaa siihen että joutuu myöntymään toisten ehdoilla liian usein.Liian kiltiksi ovat sanoneet.Lapsirakas,auttavainen.ja niin edelleen.Kyllä huonoja puolia löytyy mutta toiset osaavat niistä kertoa paremmin.


      • kaksonen
        kaksonen kirjoitti:

        Moi!Olen syntynyt 1306 ja olen herkkä,liiankin herkkä.Huono puoli on ehkä se ettei osaa sanoa ei.Mikä taas johtaa siihen että joutuu myöntymään toisten ehdoilla liian usein.Liian kiltiksi ovat sanoneet.Lapsirakas,auttavainen.ja niin edelleen.Kyllä huonoja puolia löytyy mutta toiset osaavat niistä kertoa paremmin.

        Olen syntynyt 1306 ja pärjännyt elämässä hyvin.Olen herkkä,lämmin,luotettava,rakastettava,vaihtelunhaluinen,sitkeä,ahkera,rohkea ja selviän tilanteessa kuin tilanteessa.Flirttailla en osaa,enkä leikkiä toisten tunteilla,mutta kaikkea muuta kyllä...;)
        Liian herkkäuskoisena ja sinisilmäisenä olen usein pettynyt,mutta silti uskon ja luotan ihmisiin ja RAKKAUTEEN!!!!
        Tykkään liikkua ja urheilla ja sillä saralla kokeilla rajojani ja täytän ylihuomenna 45!
        Mutta varmaan meitä samana päivänäki syntyneitä on vähän joka lähtöön...myös geenit ja ympäristötekijät vaikuttaa eikä vain syntymäajankohta!


      • Hyvätyyppi...
        kaksonen kirjoitti:

        Olen syntynyt 1306 ja pärjännyt elämässä hyvin.Olen herkkä,lämmin,luotettava,rakastettava,vaihtelunhaluinen,sitkeä,ahkera,rohkea ja selviän tilanteessa kuin tilanteessa.Flirttailla en osaa,enkä leikkiä toisten tunteilla,mutta kaikkea muuta kyllä...;)
        Liian herkkäuskoisena ja sinisilmäisenä olen usein pettynyt,mutta silti uskon ja luotan ihmisiin ja RAKKAUTEEN!!!!
        Tykkään liikkua ja urheilla ja sillä saralla kokeilla rajojani ja täytän ylihuomenna 45!
        Mutta varmaan meitä samana päivänäki syntyneitä on vähän joka lähtöön...myös geenit ja ympäristötekijät vaikuttaa eikä vain syntymäajankohta!

        Aika hyviä tyyppejä kaksoset yleensäkki. Ei mullakaan 13.6 syntyneenäkään tässä huonommin mee. Rakastan ihmisiä ja olen luotettava ja helvetin hyvä työntekiä. Muhun voi luottaa ja ymmärrän paljon erilaisia ihmisiä. Oon vilkas, harva pysyy perässä. Rakastan taidetta ja näen maailmassa liikkuessani asiat kauniina. Tykkään matkustella ja nähdä erilaisia kulttuureita. Jos mun kans liikkuu, ei käy aika tylsäks !


    • Twins

      Olen myöskin syntynyt 13.6 päivä kuten siskonikin.
      Voisin kuvailla itseäni luotettavaksi,rehelliseksi ja erittäin hyväsydämiseksi ihmiseksi.Semmoista palautetta olen saanut ihmisiltä.Ja jopa erittäin itsepäinenkin olen!Ja ehkä ammattinikin kertoo jo paljon luonteestani,kun lähihoitajaksi olen lukenut!
      Se on kyllä totta että kaksoset ovat kilttejä,mutta tarpeen tullen tulisiakin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe