Vaaka ja kauris?

Kaurisnainen

Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko tämä yhdistelmä? Horoskoopin mukaan ei toimi, mut aina on poikkeuksia :) Olen kiinnostunut yhdestä vaakamiehestä, joka on niin suloinen, ujo ja kiltti, muistuttaa mua, kun itsekin olen kiltti ja ujo, ja muutenkin tuntuu että sopisimme yhteen aika hyvin.. Huumorintajukin on samanlainen, eli hauskaa on yhdessä..:)

12

2627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen

      Minulla on vaakanaisena kokemusta suhteesta kaurismieheen, ja se ei toiminut :), vaikka alkuun oli ihan kivaa. En tiedä johtuiko horoskoopista, mutta olimme loppujen lopuksi aivan liian erilaisia sopiaksemme yhteen.

    • molla

      Mulla oli suhde kaurismiehen kanssa ja itse olen vaaka eikä tuntunut toimivan. Mutta mulla on tuttu pariskunta mies vaaka ja nainen kauris ja heillä toimii =).
      Meidän suhteessamme tunnuimme olevan paljon samankaltaisia mutta kuitenkin erilaisia sellaisissa asioissa jotka olivat tärkeitä ja hän oletti asioita eikä kysynyt olivatko ne hänen oletuksensa tosia. Mutta tsemppiä sulle =).

    • kaurisnainen

      minä seurustelin vaaka miehen kans 4 vuotta ja meillä tuli ero kun muutin eri paikkakunnalle.seurustelimma jokun aikaa kauko suhteena mutta se ei onnistunu.siitä on kahdeksan vuotta aikaa ja ottaisin hänet vieläkin takasin jos saisin.. joten onnea sinulle. sitä ei koskaan tiedä jos ei kokeile..ja päivä kerrallaan.

    • kaurisnainen

      ja kauris on mun mielestä kuin samat perustäytekakut, joista toisen pintaan on tällätty kuorrutus ja koristeet ja toinen jätetty koristamatta.

      • Kaurisnainen

        Mikä niistä on sit jätetty koristamatta? Sanoisin vaaka..:)


    • omni

      Olen ollut 25 vuotta aviossa kaurisnaisen kanssa. Luonteemme ovat ihan erilaiset.Ja sitä ei voi sanoa eduksi. Toisaalta vastakohdat täydentävätkin toisiaan joskus. Varmaan yleisluontoisesti voidaan sanoa , että ei oikein sovi yhteen. Mutta tottumuksesta tulee toinen luonto ja näinkin voi mennä.
      Omnibus

      • Nimetön

        Kaurisvaimoni on tosi maanläheinen, järkevä ja arvostaa hiukkasen liikaa kaikkea "maalista".
        Itse olen (vaaka) kiinnostunut viimevuosina henkisistä asioista. Ja se on kuin punainen vaate vaimolleni.


      • laaja.
        Nimetön kirjoitti:

        Kaurisvaimoni on tosi maanläheinen, järkevä ja arvostaa hiukkasen liikaa kaikkea "maalista".
        Itse olen (vaaka) kiinnostunut viimevuosina henkisistä asioista. Ja se on kuin punainen vaate vaimolleni.

        hieman täsmentää, mitkä henkiset asiat ovat erityisesti kiinnostuksesi kohteena. Käsite on näet todella...


      • Nimetön
        laaja. kirjoitti:

        hieman täsmentää, mitkä henkiset asiat ovat erityisesti kiinnostuksesi kohteena. Käsite on näet todella...

        Luen paljon kaikenlaista "uuden henkisyyden" kirjallisuutta


    • mira_

      en usko että kauriin ja vaa'an suhde tulisi kestämään ainakaan kovin kauaa, koska kokemuksesta tiedän (olen itse vaaka), ettei vaaka vaan yksinkertaisesti siedä kaurista tämän oikeiden piirteiden esiin tultua. olen tuntenut monta kaurista, niin ystävänä kuin ihastuksenakin, mutta koskaan kumpikaan ei ole onnistunut.

      • helppoa.

        Kauris ja vaaka ovat pohjimmaltaan monissa asioissa hyvin samanlaisia.
        Vaaka haluaa kuitenkin antaa itsestään paremman kuvan kuin totuus on eikä kuvan ylläpitäminen sorkat maassa elävän kauriin kanssa ole...


    • Kauris

      Olen seurustellut/asunut vaakamiehen kanssa kohta 7 vuotta. On aikoja jolloin menee todella hienosti; molemmat ovat erittäin aktiivisia (harrastetaan yhdessä, tavataan ystäviä ym.) ja aikoja, jolloin vaakamieheni jämähtää täysin paikoilleen. Hän ei halua lähteä mihinkään neljän seinän sisältä. Minä taas en malta pysyä paikoillaan koko aikaa, ja tämä aiheuttaa suuria ongelmia kun vaa:an hiljaiselo alkaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe