Onko kenelläkään kokemuksia toimiiko tämä yhdistelmä? Horoskoopin mukaan ei toimi, mut aina on poikkeuksia :) Olen kiinnostunut yhdestä vaakamiehestä, joka on niin suloinen, ujo ja kiltti, muistuttaa mua, kun itsekin olen kiltti ja ujo, ja muutenkin tuntuu että sopisimme yhteen aika hyvin.. Huumorintajukin on samanlainen, eli hauskaa on yhdessä..:)
Vaaka ja kauris?
12
2651
Vastaukset
- vaakanainen
Minulla on vaakanaisena kokemusta suhteesta kaurismieheen, ja se ei toiminut :), vaikka alkuun oli ihan kivaa. En tiedä johtuiko horoskoopista, mutta olimme loppujen lopuksi aivan liian erilaisia sopiaksemme yhteen.
- molla
Mulla oli suhde kaurismiehen kanssa ja itse olen vaaka eikä tuntunut toimivan. Mutta mulla on tuttu pariskunta mies vaaka ja nainen kauris ja heillä toimii =).
Meidän suhteessamme tunnuimme olevan paljon samankaltaisia mutta kuitenkin erilaisia sellaisissa asioissa jotka olivat tärkeitä ja hän oletti asioita eikä kysynyt olivatko ne hänen oletuksensa tosia. Mutta tsemppiä sulle =). - kaurisnainen
minä seurustelin vaaka miehen kans 4 vuotta ja meillä tuli ero kun muutin eri paikkakunnalle.seurustelimma jokun aikaa kauko suhteena mutta se ei onnistunu.siitä on kahdeksan vuotta aikaa ja ottaisin hänet vieläkin takasin jos saisin.. joten onnea sinulle. sitä ei koskaan tiedä jos ei kokeile..ja päivä kerrallaan.
- kaurisnainen
ja kauris on mun mielestä kuin samat perustäytekakut, joista toisen pintaan on tällätty kuorrutus ja koristeet ja toinen jätetty koristamatta.
- Kaurisnainen
Mikä niistä on sit jätetty koristamatta? Sanoisin vaaka..:)
- omni
Olen ollut 25 vuotta aviossa kaurisnaisen kanssa. Luonteemme ovat ihan erilaiset.Ja sitä ei voi sanoa eduksi. Toisaalta vastakohdat täydentävätkin toisiaan joskus. Varmaan yleisluontoisesti voidaan sanoa , että ei oikein sovi yhteen. Mutta tottumuksesta tulee toinen luonto ja näinkin voi mennä.
Omnibus- Nimetön
Kaurisvaimoni on tosi maanläheinen, järkevä ja arvostaa hiukkasen liikaa kaikkea "maalista".
Itse olen (vaaka) kiinnostunut viimevuosina henkisistä asioista. Ja se on kuin punainen vaate vaimolleni. - laaja.
Nimetön kirjoitti:
Kaurisvaimoni on tosi maanläheinen, järkevä ja arvostaa hiukkasen liikaa kaikkea "maalista".
Itse olen (vaaka) kiinnostunut viimevuosina henkisistä asioista. Ja se on kuin punainen vaate vaimolleni.hieman täsmentää, mitkä henkiset asiat ovat erityisesti kiinnostuksesi kohteena. Käsite on näet todella...
- Nimetön
laaja. kirjoitti:
hieman täsmentää, mitkä henkiset asiat ovat erityisesti kiinnostuksesi kohteena. Käsite on näet todella...
Luen paljon kaikenlaista "uuden henkisyyden" kirjallisuutta
- mira_
en usko että kauriin ja vaa'an suhde tulisi kestämään ainakaan kovin kauaa, koska kokemuksesta tiedän (olen itse vaaka), ettei vaaka vaan yksinkertaisesti siedä kaurista tämän oikeiden piirteiden esiin tultua. olen tuntenut monta kaurista, niin ystävänä kuin ihastuksenakin, mutta koskaan kumpikaan ei ole onnistunut.
- helppoa.
Kauris ja vaaka ovat pohjimmaltaan monissa asioissa hyvin samanlaisia.
Vaaka haluaa kuitenkin antaa itsestään paremman kuvan kuin totuus on eikä kuvan ylläpitäminen sorkat maassa elävän kauriin kanssa ole...
- Kauris
Olen seurustellut/asunut vaakamiehen kanssa kohta 7 vuotta. On aikoja jolloin menee todella hienosti; molemmat ovat erittäin aktiivisia (harrastetaan yhdessä, tavataan ystäviä ym.) ja aikoja, jolloin vaakamieheni jämähtää täysin paikoilleen. Hän ei halua lähteä mihinkään neljän seinän sisältä. Minä taas en malta pysyä paikoillaan koko aikaa, ja tämä aiheuttaa suuria ongelmia kun vaa:an hiljaiselo alkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764