Miten Microsoft Office Outlookkiin voi konffata kaksi eri sähköpostiosoitetta järkevästi?
Jos suoraan luon vain kaksi osoitetta, saapuu kaikki postit samoihin kansioihin ja on hankala tietää mikä viesti on mihinkin osoitteeseen.
Onko muuten mahdollista käyttää samaa Outlook sähköpostia kahdella koneella siten, että kaikki viestit näkyvät molemmilla koneilla..? samaten historiatiedot.
Kaksi eri sähköpostia Outlookissa
5
7097
Vastaukset
- ammattilainen
Et kertonut mikä Outlook on kysees, mut onhan se mahdollista tehdä vaikka sata eri tiliä Outlookkiin ja ohjata jokaisen tilin sähköpostit omiin kansioihinsa. Itellä vain yksityisen tilin s.postit tulee oletuskansioon ja yrityksen eri tilit eri kansiohin.
Kahdelta koneelta on mahdollista käyttää samaa/samoja tilejä mikäli jätät postipalvelimelle kopion emailistas(konffaa siis Outlookia). Myös IMAP protokolla käy tähän, jos tilis tukee ko. protokollaa.
Kato Outlookin ohjetiedostoista enemmän helppiä, siel on selvät ohjeet.- onnistuu
käynnistä valikosta outlookkia oikeella napilla ja siitä properties ja sitten show profiles ja sitte add ja luot uuden profiilin ja siihen tilin. Olikohan apuja??
- Vaihda Mozillaan
onnistuu kirjoitti:
käynnistä valikosta outlookkia oikeella napilla ja siitä properties ja sitten show profiles ja sitte add ja luot uuden profiilin ja siihen tilin. Olikohan apuja??
Saat "sata" tiliä riviin samaan ruutuun ja lähtevä osoite valitaan listasta profiileja vaihtamatta.
- huuuuhkaja
Vaihda Mozillaan kirjoitti:
Saat "sata" tiliä riviin samaan ruutuun ja lähtevä osoite valitaan listasta profiileja vaihtamatta.
Eli miten saadaan outlook kahdelle koneelle. Yritin tuota IMAP-juttua, mutta se heitti ne saapuneet viestit jonnekin listan alimmaiseksi, ihan outoon paikkaan. Siis saako tuota toimimaan niin että ne viestiti tulisivat kahdelle koneelle ihan siihen tavalliseen Saapuneet -kansioon?????
- eiainakaannörtti
Moi. Minulla on Microsoft Outlook 2003. Kone on 2008 hankittu ja tässä on sama ongelma. Sähköpostit menee sekaisin vaimon postin kanssa. Jos poistan omaani tulleen vaimon sähköpostin, poistuu se häneltäkin.
Kertoisiko joku seikkaperäisesti, mitä pitää tehdä jotta ongelmasta pääsisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876