Heips! Mulla on tossa tollanen -03 speedfighter 2. Ajettu reippaat 11 500 km. Nytkun tässä oon pari kertaa tänä vuonna tankannu sen niin menee joku päivä tai pari niin bensamittari yhtäkkiä tipahtaa melkein 3 pykälää. Voi käydä niinkin että päivässä ajan kesätöihin 7km ja takasin kotiin toiset mokomat ja mittarin mukaa sillä välillä ois yks pykälä kulunu bensaa. Voiko siellä tankissa olla se joku mittarikoho sekasin tai jotain vai littyä johkin muuhun tuo vika? Tuttava sanoi että katalysaattorit menee aika lailla paskaks skoottereissa, noh en tiedä mutta olisko sillä tekemistä tän kanssa? :D en tiedä tosta tekniikasta niin kauheammin nääs...
Pösö
3
498
Vastaukset
Tuttavan kanssa tuossa juttelin ja katseltiin niin oisko siinä kohossa jotain häikkää tankissa?
- solifer-
mulla oli samantapanen ongelma alussa. se joka mittaa sen bensan määrän niin näytti mun mittariin aina että ei oo bensaa ollenkaa. sitte ku olin lähös viemään 300 huoltoon niin se alko yhtäkkiä toimimaan. mulla se vika oli siinä että se juttu ei jaksanu mitata sitä bensamäärää.osta isompi sellanen. sori en musta sitä nimeä
Mjaa pitää tutkia asiaa. Eilenäkin 18km ajoin niin 2 pykälää putos taas vaihteeks :D kyl sielt näyttää bensaakii menevän mut mut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640