kuinka pitkiä bändin jäsenet on?
pituus
9
3119
Vastaukset
- tiedän varmasti
Ovat kaikki 150cm /-50cm
- jalka puoli
mutta tietädtkö esim pelkästään petran pituutta eli niinku kaikkien henkilö kohtaiset pituudet???
- nämä...
jalka puoli kirjoitti:
mutta tietädtkö esim pelkästään petran pituutta eli niinku kaikkien henkilö kohtaiset pituudet???
Emppu 169 cm, Noora 170 cm, Nea 159 cm, Mimmu 158 cm, Tuulin ja Petran pituutta en tiedä. Emppu ei ole nimittäin sanonu heidän pituuksiaan Tiksujen virallisilla sivuilla
- vissiin
nämä... kirjoitti:
Emppu 169 cm, Noora 170 cm, Nea 159 cm, Mimmu 158 cm, Tuulin ja Petran pituutta en tiedä. Emppu ei ole nimittäin sanonu heidän pituuksiaan Tiksujen virallisilla sivuilla
169cm.
- hALIJA
nämä... kirjoitti:
oMPA nEA JA mIMMU SÖPÖN PIENIÄ.
- hahaahaa
vissiin kirjoitti:
169cm.
Ei varmana Petra oo 169!!! se on mun mittane ja mä oon 158!! ehkä sentin tai kaks suuntaan tai toiseen voi heittää...
- lukuunottamatta
jalka puoli kirjoitti:
Neaa ja Emppua lukuunottamatta ovat kovin lyhyiksi jääneitä pätkiä. Petrakin kuulema vain 157 m.
- Eläin
Ei voi olla. Jos kattoo jotain Tiksu kuvaa, niin kyllä Petra on pidempi Neaa ja Mimmua ja Tuulia, mut lyhyempi Nooraa ja Emppua, et oisko jotain 167cm? En tiiä mut veikkaisin et on.
- Nea-fani
Nea on paras Tiktakeista! Ainaki mun mielestä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470