Tee-Se-Itse kylpytynnyri

*>---<*

Täälläkin on ollut monesti puhetta. Ei ketään löytäsi mistään ohjetta tälläisen rakentelemiseen? Entä veden lämmitys? Onko ohjeita pesän rakentamiseen? Kun hinnat valmiissa tuollaisessa on aika sietämättömät....

23

41330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zabadak

      Valmiin hintaan sisältyy se, että tietää mistä ja miten se tehdään,
      hankitaan oikea tavara ja tehdään homma.

      Siinä sitä onkin sietämistä.

      • ensin

        vaikka vesitiivis kiulu,ja mieti sen jälkeen riittääkö rahkeet tynnyrin tekoon.Edes osaavia neuvojia voi olla vaikea löytää.Mutta kerro ihmeessä jos onnistut.


      • collarbone
        ensin kirjoitti:

        vaikka vesitiivis kiulu,ja mieti sen jälkeen riittääkö rahkeet tynnyrin tekoon.Edes osaavia neuvojia voi olla vaikea löytää.Mutta kerro ihmeessä jos onnistut.

        http://www.robbsoft.com/tunnan.htm

        Ylläolevasta osoitteesta löydät ohjee ruotsiksi, sekä kuvia.


      • Pulju Mies

    • tee itse

      Valmistan halukkaille puuosia, kaminoita ym. niin edullisesti, että kannattaa kysyä lisää, jos haluaa edullisen kylpytynnyrin.

      http://www.eradivari.profiili.fi

      • MyHotPool

      • Pekkanen

        Tarkista www.fbmarine.fi


      • ahkera kylpiä

        Oli tosi ihana taas kylpeä, kun pakkasta oli 20 astetta.
        Tumma öinen taivas pipo päässä ja rento fiilis, millään ei olisi malttanut lähteä pois.
        Hommasimme lämmittimen kovilta ja nyt kylpytynnyrissä jatkuvasti kylpylämmin vesi.
        lämmittimiä saa www.kylpypalju.fi


      • sonnienergiaa

    • into himoinen kylpij

      lasikuituinen aihio sekä lämmitin löytyy http://www.ylo-muovi.fi .
      Minulla on ollut käytössä parivuotta ja voin sanoa että kyllä pelittää.
      Tosta voi alkaa sitten soveltaan itselle sopivaa pakettia.

    • +AAA

      tästä muoviset kylpytynnyrit WWW.BUYON.FI

    • sfg

      300 litran tynnyri, 20 ecua agrimarketista, tuli sisään ja uppopumpulla vesi sisään!

    • hohhoijaa3

      Palju on yksinkertaista rakentaa, senkun teet pohjan, isket pyöreäponttisia puita alalovella pohjaan ja pontit kiinni ja vantet ympärille ja sitten vaan vettä.

    • joo4
    • täältä löydät
      • kaifari

      • lilluttelia

      • Määihmettelen

        Outoa mainontaa tällä virolaisella yrityksellä. Mainostaa tarjouksia iltapäivälehden online sivulla sitten kun klikkaa sitä on hinnat ihan muuta. Saako valita kumman ottaa?


    • 100.fi

      Loistavat tee itse paketteja www.wanna.fi Parhaat lämpöeristettyt kannet. Ja palvelu pelaa.

    • Memyös
    • näin

      Taas virolaisilla outoa mainontaa. Hurjat alennukset mutta eivät koskaan ole myyneet niillä kovemilla hinnoilla. Taas fispars. Kotimaisen saa samaan hintaa.

    • sebu0

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe