Aallon Kaluste/Köökinikkarit?

Nimetön

Onko kenelläkään kokemusta Aallon Kalusteesta Iissä tai Köökinikkareista Oulussa?
Hinta, laatu, palvelu?
Kaikki kommentit tervetulleita.
Kiitos vastauksistanne!

15

4384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aallosta

      Iin Aallon Kalusteelta ostin itse koko talon kalusteet ja erittäin tyytyväinen olen palveluun ja kalusteisiin.Ei yhtään mittavirhettä ja kaikki kalusteet tuli sovittuna aikana kotiin kuljetettuna.Hintaluokka samaa kuin Topilla(ainakin meidän kalusteet)On massiivipähkinää ja viilua ja kiiltomaalattua mdf,todella paljon säilytystilaa ja komeroita.Laadukkaat koneet sain myös edulliseen hintaan,tuli halvemmaksi kalusteiden yhteydessä kuin erikseen alan liikkeestä!Kannattaa kysyä tarjous...joskin itse sain odottaa pari viikkoa.Mutta hyvää kannattaa odottaa!

    • jepulis

      hyvä palvelu, hinta laatusuhde ok ja joustavat toimitukset.

    • nimi merkitön

      Köökinikkarilla oli erittäin hyvää palvelua ja olis saanut millilleen sellaisen keittiön ko oltais haluttu, mutta hintakin oli sitten vastaava. Tehtiin muutama myönnytys ja otettiin halvempi keittiö muualta.

    • ei koiria

      itsekin olisin käynyt köökinikkarilla mutta kun saavuin sinne niin siellä haukkui koira oven takana mietin että olenko oikeassa paikassa vai olenko saapunut kenneliin niin päätin mennä topille ja sieltä sain mieleiseni keittiön kohtuu hintaa

    • mirelen

      Huonot kokemukset

    • Rakentaja...

      Huomattiin sattumalta, että Aallon kalusteella on nykyään liike myös Oulussa. Käytiin mielenkiinnosta liikkeessä, saatiin hyvää palvelua ja nyt viilataan yksityiskohtia. Tarjousta odotetaan mielenkiinnolla. Muutamat tutut ovat vuosien saatossa sieltä ottaneet keittiöt ja kehuneet toimituksia...

    • Huoletontapaas

      Gorenjen koneet saa sieltä kans. Ei oo moittimista ensinkään.

    • tyytyväinen asiakas.

      Ystävällinen palvelu ja suunnittelija osaa hommansa. Laadukkaat tuotteet ja hyvä valikoima. Hinta on kohtuullinen, mutta ei pärjää tarjouskilpailussa, jos otat useista paikoista tarjouksen. Suosittelen!

    • Rakentaja...

      Ei ollut halvin Aallon kaluste, ihan keskihintainen. Aikatauluissa löytyi joustonvaraa, kun omat aikataulut eivät pitäneet. Kokonaisuutena kiitettävä, voin suositella.

    • Tyttö Oulusta

      Vielä en ole toimittaja selvillä mutta tarjous Aallolta on käsissä. Palvelu todella hyvä. Sähköpostiin saa kuvia ja kuvat ovat visuaalisesti hyvät! Kommentointi käy helposti sähköpostin kautta kautta niin ei tarvi laukata toimistolla. Hinta on samalla tasolla kuin muilla toimittajilla.

      Aallon korkeat keittiön yläkaapit ovat 988mm, kun puustelli,topi ja keittiömaailmalla ne ovat 920mm luokkaa!
      Myös leveys suunnassa löytyy enemmän vaihtoehtoja mitä esim.keittiömaailmalla!

    • Oman arvonsa tunteva

      Kolme kertaa olen Oulun myymälässä yrittänyt käydä kuukauden aikana, mutta aina lappu ovella "asiakaskäynnillä" eli enään ei minun tarvitse yrittää. Pitäisi varmaan käydä virastoaikaan, mutta kun omat työt loppuvat klo 16 ja heidän ovessaa lukee avoinna klo 17. Ihmeellistä toimintaa??

    • rakentaja6

      Kaikki kalusteet aallon kalusteelta. Toisten ei oteta sieltä. Toimitus kesti kolme kuukautta. Aina joku osa puuttui tai tuli väärän kokoisena. Verstaalla pojat eivät osaa lukia kuvia, tekevät osia väärän kokoisina. Ja kaiken lisäksi haukkuu asiakkaat. Missään vaiheessa ei pyydetty anteeksi niiden omia mokia, vaan kaikki oli asiakkaa syytä. En voi suositella. Nykyään lappu ovessa, et asiakas käynnillä...

    • Hau Hau Haukuttu

      Samoilla linjoilla täälläkin...töykeä palvelu ainakin Iissä, pitivät asiakta aivan tyhmänä! Onneksi voi äänestää jaloillaan !!

      • maya2

        Eihän ne tee mitään siellä. Ylihintaista hommaa ja ammattitaidoton TJ


    • suosittelen

      Ei mitään negatiivistä Aallon kalusteesta.. Hyvä palvelu, asiantunteva suunnittelu, hinta kohtuullinen. Laatu hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe