Laakkonen - Hauhtonen - Pikkarainen
Järvinen - Guolla - Petrell
Nielikäinen - Porthen - Salonen
Salmelainen - Fagerstedt - Jouhkimainen
Mitäs HIFK-kannattajat on mieltä tämän hetkisestä hyökkäyksestä?
1 paikka enään vapaana ulkomaalaiselle..
Kibe korvais Tonyn..
Pentti, hoida Kibe kotiin!!
HIFK- hyökkäys
6
423
Vastaukset
- hgjk,
Onko se jotain syötävää?
NYT ON FUTIKSEN MM:T! URPO!- H.I.F.K
Tämä EI ole fudis palsta!! Ei jumaleischön mikä tollo!
Jos tuli sanottua Tepsin hyökkäystä hieman kaposeksi, niin kyllä sama pätee Hifkin vastaavaan. Ykkönen on hyvä, mutta sitten taso laskee ja taitaa ensi kaudellakin vaivata se ikuisuuskysymys kakkossentteristä. Epäilen vain, että selkävaivaivaiselle Guollalle SM-liiga on aivan liian kova sarja. Selkävaivat kun eivät tahdo iän myötä parantuakaan.
- Lastu
Tämä on vaan lätkää, ei sitä tarvitse pelätä!
- Sekoja
ketjuja. Steve Guolla on varmasti parempi sentteri kuin Hauhtonen. Ja toivottavasti HIFK osaa peluuttaa Nielikäistä. Ainakin jos meinaa menestyä niin kannattaa antaa peliaikaa.
- 812
taitaahan ainakin toi Salmelainen& Pikkarainen(Hannu)vielä olla lähdössä.puolustuksesta en ota ainakaan yhtään sen suurempia huolestumisia kun se on selkeästi sm-liigan parhaimmistoa,mutta hyökkäs tarvis ainakin vielä vähän lisää "pippuria".jos Kibe tulee&joku keskushyökkääjä lisää niin alkaahan tämä 2006-07 kauden joukkue olemaan paketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546