On tää monikulttuurisuus niin hemmetin hienoa?
Tää mun nykyinen asuintaloni oli uusi, kun muutin siihen ensimmäisen kerran vuonna -93
Suurin piirtein kaikki talossa asuvat olivat suomalaisia ja vaikka vuokratalo onkin, niin kumma kyllä paikat pysyivät siisteinä.
Silloin tällöin seriffit kävivät paikalla, mutta sehän nyt kuuluu asiaan;)
Muutin kaupungille vuonna -97 ja takaisin samaan taloon -99
Puolet talon asukkaista oli kulttuuriamme rikastavia siirtolaisia.
Jostain kumman syystä esim. hissin seinät oli tuhrittu kielillä, jota ainakaan meikäläinen ei ymmärrä.
Tällä hetkellä tässä talossa on mun lisäkseni kaksi(2)suomalaista perhettä/taloutta.
Tunnen kummatkin henkilökohtaisesti.
Ei ole sellaista viikonloppua, etteikö joku olisi kussut hissin lattialle. Ulko-oven lasit ovat paskana vähintäänkin kerran kuukaudessa.
Jokaisen kerroksen lähes jokainen valokatkaisija on sulatettu mustaksi klöntiksi.
Ja mikä parasta... tänä vuonna olen rappukäytävässä törmännyt ainakin kolmeen ihmispaskaan.
Mulle alkaa luonnollisesti riittämään;) ja niin kuulema noille kahdelle muullekin.
Mä en ymmärrä noiden ihmisten tuhovimmaa. Me annetaan niille loistava maa missä asua, ja nää ei tee muuta kuin riehuu?
Tää EI ole mikään rasistinen juttu!!! Mä vaan totean mitä täällä tapahtuu(piste)
Siirtolaiset
6
1239
Vastaukset 6
- VOIHAN VITURALLAA!
Pitäisi tuollaiset pellet ajaa takaisin sinne mistä on tullukkin, juoksemaan miinakentille leijonia pakoon
- Anonyymi00013UUSI
Siirtolaiset on kuin rottalauma. Ihan valtava miten pääsee eroon. Kyllä mamut osaa uida turhaan on uimakouluja. Voi vittu uimalla iso porukka rosks porukka.
- ruotsissa ennen
asuin ruotsissa n.8v. sitten, ja toi kuulosti just siltä mitä siellä sai kokee.kusta paskaa rapuissa, roskat ja vaipat heitetään mihin sattuu ei roskiin. kaikki piirrellaan, sotataan. musiikki kuuluu yöllä koska töihin ei tarvi herätä. sossu elättää. muusta ei välitetä kun oman asunnon siisteydestä. kun muutin suomeen toivoin että suomi ei menis samaan eli alkais hyysää siirtolaisii. mut nähtävästi se on menos siihe, mut ei meiän kyläl viel onneksi.
- Anonyymi00010
Totta turiset siirtolaiset eivät osaa ihmisten tapoja tekevät mitä huvittaa ja kela tuet vaan juoksee huutavat omaa kulttuuriaan mutta suomen kulttuurista ei välitetä. Minulle on onnen päivä kun saan ilmiantaa mamun pahanteosta tänä vuonna 4 kertaa. Kyllä mamua suututtaa kun saa sakot eivät osaa lukea miks helvetin takia suomi elättää. Asuin alueet muistuttaa slummeja
- Anonyymi00011
Miten mamuilla on noin hyvä laki turvana ei saa karkottaa kun pikkutyttöjä raiskataan ai että minä vihaan näitä mamuja. On tehty laki mamuille hyvät oltavat vanhuksille välttävät ja sitä noudatetaan. Miks näitä piruja pitää suojella.
- Anonyymi00012UUSI
Säännöt eivät ole samat kaikille Suomen tasavallassa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45672- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52534
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48447
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436