LINHAI 300 4x4

mönkkärimies

Onko minkälainen peli? kokemuksia! olis tarkoitus hankkia tuollainen tieliikenne versio mutta on jotenkin epävarma olo!

19

34141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-

Älä ny hyvä mies mee tekee tollasta et ostat paskaa vaikka halavalla saaki

• ei ihanhuonokaan

onko kokemusta

• kohillaan

Itsellä on kyseinen peli ja 500km ajanu suht tyytyväinen olen ollu. Takuuta piisaa ja huolto paikka lähellä.

• toimii

Tänään tuli 300 km mittariin tuommoiseen 300 4x4 malliin, ei siis mikään kestotesti. Masiinassa ei ole ollut mitään kasaus tai muitakaan heti vastaan tulevia vikoja. Varsinainen kestävyys selviää sitten kilometrien karttuessa.

• Linhai 300 4*4
        toimii kirjoitti:

Tänään tuli 300 km mittariin tuommoiseen 300 4x4 malliin, ei siis mikään kestotesti. Masiinassa ei ole ollut mitään kasaus tai muitakaan heti vastaan tulevia vikoja. Varsinainen kestävyys selviää sitten kilometrien karttuessa.

Kokemuksia: pihaan tullessa: kumet tyhjänä tulppa viallinen, nesteet ja öljyt pihalle 2 min jälkeen, 2 tunnin päästä ruujeja tippuu. 2pv.. akku vaihtoon.. Kaasuvaijerin ja virtalukko jumissa kiinalaisen rasvan jäätyessä 0 asteessa... puolen vuoden ja 700 km jälkeen: vinssi jäätyi ja meni roskiin yhdessä ruosteisen ohjauslaitteen kanssa, startti jumiutui päälle 2 minuutiksi, jonka jälkeen purin käynnistinreleen: aivan ruosteessa... Myyjä ei oikeen ota kantaa... on vain ottavinaan.

• AdsTold
        Linhai 300 4*4 kirjoitti:

Kokemuksia: pihaan tullessa: kumet tyhjänä tulppa viallinen, nesteet ja öljyt pihalle 2 min jälkeen, 2 tunnin päästä ruujeja tippuu. 2pv.. akku vaihtoon.. Kaasuvaijerin ja virtalukko jumissa kiinalaisen rasvan jäätyessä 0 asteessa... puolen vuoden ja 700 km jälkeen: vinssi jäätyi ja meni roskiin yhdessä ruosteisen ohjauslaitteen kanssa, startti jumiutui päälle 2 minuutiksi, jonka jälkeen purin käynnistinreleen: aivan ruosteessa... Myyjä ei oikeen ota kantaa... on vain ottavinaan.

Olipa paljon vikoja,minkälaisen diilin oikein teit? Ettet vaan olisi kilpailevan merkin kauppias.Tunnusta pois vaan.

• Nimetön
        Linhai 300 4*4 kirjoitti:

olen ajanut nyt 1800km kadulla ja metsässä. ja hyvin on pelittänyt,ei mitään vikaa ole ollut. olen ollut erittäin tyytyväinen muuten mutta sais hiukan kovemmin kulkea ja kiihtyä mutta eiköhän sekin ongelma ole pienimmästä päästä kun kuitenki ajan eniten metässä,ai niin vielä semmonen että renkaat ku vaihtaa johonki järeämpiin ja takavanteet 12" niin on ihan eri peli tää on mun kokemus/mielipide ja sillä hyvä

• meno haluja
        Nimetön kirjoitti:

olen ajanut nyt 1800km kadulla ja metsässä. ja hyvin on pelittänyt,ei mitään vikaa ole ollut. olen ollut erittäin tyytyväinen muuten mutta sais hiukan kovemmin kulkea ja kiihtyä mutta eiköhän sekin ongelma ole pienimmästä päästä kun kuitenki ajan eniten metässä,ai niin vielä semmonen että renkaat ku vaihtaa johonki järeämpiin ja takavanteet 12" niin on ihan eri peli tää on mun kokemus/mielipide ja sillä hyvä

onko miten jaksanut vääntää metsässä? ettei ole jäänyt huutamaan paikalleen kantoa ylittäessä

olen kuullut juttua että ne olisi ihan hyviä ajaa mutta varmistelen viellä :)

• Täys p.
        AdsTold kirjoitti:

Olipa paljon vikoja,minkälaisen diilin oikein teit? Ettet vaan olisi kilpailevan merkin kauppias.Tunnusta pois vaan.

En, vaan Linhain onneton omistaja.
        Laiton kaikki kuntoon. Homma jatkuu näin;
        Vaihteisto jäätyy... Uudet tiivisteet, uudet rasvat. Taas toimii.
        Nyt pätkii ja savuttaa. Olen vaihtanut tulpan, cdi,n, käyttänyt kaasuttimen pöydällä. Edelleen pätkii.
        Oiskohan rikastin jumissa. Täytynee vaihtaa se seuraavaksi.
        Kumet eivät pidä ilmaa vieläkään.

• Täys p.
        Täys p. kirjoitti:

En, vaan Linhain onneton omistaja.
        Laiton kaikki kuntoon. Homma jatkuu näin;
        Vaihteisto jäätyy... Uudet tiivisteet, uudet rasvat. Taas toimii.
        Nyt pätkii ja savuttaa. Olen vaihtanut tulpan, cdi,n, käyttänyt kaasuttimen pöydällä. Edelleen pätkii.
        Oiskohan rikastin jumissa. Täytynee vaihtaa se seuraavaksi.
        Kumet eivät pidä ilmaa vieläkään.

Eipä ollut siinäkään. Kaikki "mahdollisuudet"on nyt läpikäyty ja vaihdettu, mutta eipä toimi vieläkään.

• pettynyt

katso tarkaan kenen maahantuojan vehkeen ostat sllä itselläni on elämys centterin maahantuoma linhai 300 50h -07 varaosien saanti on tosi p...eestä olen odotanut etuperän askelmoottorija jo 7kk alkaa jo olla niin sanottu saavi täys.

• linkkumies

Motor powerin verkkokaupasta saat kaikki osat kolmesataseen linkkuun.

• tyujhgfdvbbn

älä osta.takuu on suoraan perseestä.täys paska

• toimitus...

Osat kannattaa tilata suoraa amerikasta, jows käyttää Visaa...tavara tulee viikossa lähimpään tulliin. Tullimaksun saa selville netistä ja se on tavara kohtainen. 1-10%

• jullivaticano

Linhai on ihan paska!
      Osta vittu auto!

• clubi69

No mutta eihän autoa voi verrata mönkijään, ei autolla saa niitä kiksejä mitä mönkkärillä, pääseekö autolla mettiin ajeleen. Auto on voin töissä kulkemista varten, pakollinen kapistus.

• lihain onnelinen omistaja :)

joo. kaiken näköstä nää kirjottaa. itellä ollu linhai nelikko 300cc. noin 2v. metässä menee yhtä hyvin kun mutkin mönkijät lumet työntää jne! variaatori räpläämällä saa kulkemaan hyvin! pakoputken osto asto yhtään mtn .. osta ihmees linkku...!

• tutvo

OK! Hyvä, että kehut linhaita. Mulla on ollut 3 vuotta ja toiminnut tosi hyvin. Enimmäkseen olen ajanut liikenteessä.

• mönökärimiäs

ihan pasaka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe