kävin kyseistä autoa koeajamassa ja tutustumassa kunnolla.malli on ihan katseenkestävä,mutta pientä vanhanaikasuutta leijuu ilmassa.ensituntumalla penkit on huteran loiset ja ei saa kunnon tukee reisille.auto on hintaan nähden hyvän kokoinenkin,mutta pahin on sisämelu mikä on nii karsee että autosta kaupan hirominen kaatui siihen...oli tehdas laiittanu paremmat eristeet ni menis varmaan kaupan paremmin
chervolet daewooooooo
8
2556
Vastaukset
- että se on
Chevrolet.
- ajl
Ei korean pelistä saa Chevrolettiä merkkejä vaitamalla . Eisit millään .Sehän on OOOPPELI , NIM OMISTAN DAEWOO NUPIRAN. IHAN HYVÄPELI.HINTAANSA NÄHDEN !!!???
- kepa
Juu! Velipoika osti kans vuosi sitten tommosen cewyn ja siitähän ne ongelmat alkoi. Kone kai kestää ihan hyvin mutta kori! Tuulilasi meni kolme kertaa puolessa vuodessa rikki, eli halkesi aina korin ns. resonanseihin! Et se siitä ja meni vaihtoon koko paska!
- kekholm
Mitä lie velipoikas tehnyt lasille tai autolle.Mulla 1,5v kestänyt ja 23000 ajettu,lasi ehjä ja hyvin toimii.Bensaa vois mennä vähemmän,mutta toisaalta hyvästä väännöstä(vrt.lyhyet välitykset)kannattaa vähän maksaakin.Mainio perheauto,tilava hyvin varustettu ja hyvännäköinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882