Onko SavonRULES lähtenyt jo kesäsiirrtolaan kun ei ole kuulunut vähään aikaan? No, sielä on mukavata olla saa uida ja tehdä muutakin kesäistä kivaa.
Syksyllä alkaa taas karmee uho kun lätkäsarjat alkaa
varsinkin jos rulesin iskä ei ostakkaan lippuja peleihin. rules purkaa sen jälkeen tuntojaan täällä keskusteluissa. hyvää kessää vuan kaikille!
Hohoi!
12
1579
Vastaukset
- onko kapula
jos ei oo, niin lainaa jostain :D
- meijän mies
menny mihinkään kesäsiirtolaan sen mie tiiän mut juttuja miekin kaipaan sillä miehellä on sana hallussa.. mitäs RULES juhannuksena onko samat kuviot ku ennen???? hyvää ruokaa ja juomia??
- Taitaakin olla
Holkkipolvi itse.Onhan se aivan suotavaa,että itse kehuu juttujaan.Ei kuitenkaan pitäisi mennä ihan mahdottomuuksiin.Montahan pilsneriä tarjosit itsellesi että kehut juttujasi???:D:D
Juhannus vietetään entiseen tapaan, ruoka maittaa ja juomat ovat jaloja.
Toivottavasti säät ovat suotuisat ja lämmin aurinko paistaa meille savolaisille. Sen tiedän ainakin että Hämeessä sataa koko juhannuksen, buahahaha oikein niille.- kaikki hupu tupu ja lupu
SavoRULES kirjoitti:
Juhannus vietetään entiseen tapaan, ruoka maittaa ja juomat ovat jaloja.
Toivottavasti säät ovat suotuisat ja lämmin aurinko paistaa meille savolaisille. Sen tiedän ainakin että Hämeessä sataa koko juhannuksen, buahahaha oikein niille.niin aurinkohan aina meille Savolaisille paistaa joka juhannus vai mitä?
kaikki hupu tupu ja lupu kirjoitti:
niin aurinkohan aina meille Savolaisille paistaa joka juhannus vai mitä?
Ainakin allekirjoittanut aikoo tulla ellei Patjatalon osakkeet romahda, nämä kaksi muuta urhoa ovatkin sitten toinen juttu.
Ja kyllä vain, Savossahan paistaa aina jussina aurinko. Siitä saatte syyttää minua sillä tilasin jo vuonna 1978 aurinko jussiksi Savoon säiden ruhtinaalta 40:ksi vuodeksi suorastaan pilkkahintaan.- meidän
SavoRULES kirjoitti:
Ainakin allekirjoittanut aikoo tulla ellei Patjatalon osakkeet romahda, nämä kaksi muuta urhoa ovatkin sitten toinen juttu.
Ja kyllä vain, Savossahan paistaa aina jussina aurinko. Siitä saatte syyttää minua sillä tilasin jo vuonna 1978 aurinko jussiksi Savoon säiden ruhtinaalta 40:ksi vuodeksi suorastaan pilkkahintaan.tontilla kunnon Bileet J ja A Tampereelta mukana
Minulla ei ole tapana käydä kesäisin lataamoissa kuten sinulla joten nuole haavasi, koira.
Mikä uho alkaa syksyllä? Sinulla alkaa ainakin sieniuho sillä saat taas korin täydeltä kärpässieniä mussutettavaksi.
PS: Kaksi päivää olen reissussa ja tuli sinulle jo ikävä? Taidat olla masokisti kun kerjäät joka päivä turpiisi?- Karvanaama
Pistä rulle hame päälle se sopii sulle kaikinpuolin!
- vie.
Savorules uhoaa nyt, mutta poraa kauden alettua.
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
SavoRULES on edelleen nero mutta sinä se vaan pysyt tyhmänä paskapersejunttina.
On hyvä, että kerrot olevasi nero, muutenhan sitä ei tiedettäisi.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622