Hohoi!

Etelän hetelmä

Onko SavonRULES lähtenyt jo kesäsiirrtolaan kun ei ole kuulunut vähään aikaan? No, sielä on mukavata olla saa uida ja tehdä muutakin kesäistä kivaa.
Syksyllä alkaa taas karmee uho kun lätkäsarjat alkaa
varsinkin jos rulesin iskä ei ostakkaan lippuja peleihin. rules purkaa sen jälkeen tuntojaan täällä keskusteluissa. hyvää kessää vuan kaikille!

12

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko kapula

jos ei oo, niin lainaa jostain :D

• meijän mies

menny mihinkään kesäsiirtolaan sen mie tiiän mut juttuja miekin kaipaan sillä miehellä on sana hallussa.. mitäs RULES juhannuksena onko samat kuviot ku ennen???? hyvää ruokaa ja juomia??

• Taitaakin olla

Holkkipolvi itse.Onhan se aivan suotavaa,että itse kehuu juttujaan.Ei kuitenkaan pitäisi mennä ihan mahdottomuuksiin.Montahan pilsneriä tarjosit itsellesi että kehut juttujasi???:D:D

• Juhannus vietetään entiseen tapaan, ruoka maittaa ja juomat ovat jaloja.

Toivottavasti säät ovat suotuisat ja lämmin aurinko paistaa meille savolaisille. Sen tiedän ainakin että Hämeessä sataa koko juhannuksen, buahahaha oikein niille.

• kaikki hupu tupu ja lupu
        SavoRULES kirjoitti:

Juhannus vietetään entiseen tapaan, ruoka maittaa ja juomat ovat jaloja.

Toivottavasti säät ovat suotuisat ja lämmin aurinko paistaa meille savolaisille. Sen tiedän ainakin että Hämeessä sataa koko juhannuksen, buahahaha oikein niille.

niin aurinkohan aina meille Savolaisille paistaa joka juhannus vai mitä?

• kaikki hupu tupu ja lupu kirjoitti:

niin aurinkohan aina meille Savolaisille paistaa joka juhannus vai mitä?

Ainakin allekirjoittanut aikoo tulla ellei Patjatalon osakkeet romahda, nämä kaksi muuta urhoa ovatkin sitten toinen juttu.

Ja kyllä vain, Savossahan paistaa aina jussina aurinko. Siitä saatte syyttää minua sillä tilasin jo vuonna 1978 aurinko jussiksi Savoon säiden ruhtinaalta 40:ksi vuodeksi suorastaan pilkkahintaan.

• meidän
        SavoRULES kirjoitti:

Ainakin allekirjoittanut aikoo tulla ellei Patjatalon osakkeet romahda, nämä kaksi muuta urhoa ovatkin sitten toinen juttu.

Ja kyllä vain, Savossahan paistaa aina jussina aurinko. Siitä saatte syyttää minua sillä tilasin jo vuonna 1978 aurinko jussiksi Savoon säiden ruhtinaalta 40:ksi vuodeksi suorastaan pilkkahintaan.

tontilla kunnon Bileet J ja A Tampereelta mukana

• Minulla ei ole tapana käydä kesäisin lataamoissa kuten sinulla joten nuole haavasi, koira.

Mikä uho alkaa syksyllä? Sinulla alkaa ainakin sieniuho sillä saat taas korin täydeltä kärpässieniä mussutettavaksi.

PS: Kaksi päivää olen reissussa ja tuli sinulle jo ikävä? Taidat olla masokisti kun kerjäät joka päivä turpiisi?

• Karvanaama

Pistä rulle hame päälle se sopii sulle kaikinpuolin!

• vie.

Savorules uhoaa nyt, mutta poraa kauden alettua.

• SavoRULES on edelleen nero mutta sinä se vaan pysyt tyhmänä paskapersejunttina.

• vie.
        SavoRULES kirjoitti:

SavoRULES on edelleen nero mutta sinä se vaan pysyt tyhmänä paskapersejunttina.

On hyvä, että kerrot olevasi nero, muutenhan sitä ei tiedettäisi.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1456
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1013
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      379
      854
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      153
      824
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76